28 במרץ 2024 18:03
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופע של אברהם טל בסדרת קלאסי רוק בבית האופרה-המשכן לאמנויות הבמה

סדרת "קלאסי-רוק" של האופרה הישראלית מציגה:


אברהם טל


והתזמורת הקאמרית הישראלית

במופע חד פעמי

 ניצוח ועיבודים: אילן מוכיח

 יום ה' 21.3.13 בשעה 21:00 בבית האופרה-המשכן לאמנויות הבמה

 

סדרת קלאסי רוק של האופרה הישראלית –  המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב ממשיכה בעונה זו במופעים חדשים ובשילובים יוצאי דופן של כוכבי רוק ישראליים יחד תזמורות ואמנים מעולם המוסיקה הקלאסית בעיבודים חדשים.

את הסדרה יפתח הזמר והיוצר האהוב והמוערך אברהם טל, אליו יצטרפו במיוחד למופע חד פעמי זה  התזמורת הקאמרית הישראלית ונגנים מן השורה הראשונה: מיקי ורשאי, איתמר דוארי ועדי גולדשטיין. המנצח , המעבד והמנהל המוסיקלי בערב זה הוא אילן מוכיח.

המופע יתקיים ביום ה' ה-21.3.13 בשעה 21:00 בבית האופרה המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.

אברהם טל, מבין האמנים המצליחים והמגוונים במוסיקה הישראלית החל את דרכו כאחד מסולני להקת "שוטי הנבואה". לאחר פירוק הלהקה יצא לדרך עצמאית והוציא שני אלבומי סולו מצליחים. אלבומו האחרון "אורות" שהגיע למעמד "פלטינה" זיכה אותו פעמייים בתואר "זמר השנה" ו"שיר השנה", הוביל לשנתיים של הופעות ברחבי הארץ וחיזק את מעמדו כיוצר עצמאי בעל חותם אישי. בימים אלה אברהם מסיים את ההקלטות לאלבום סולו חדש , מתוכו שחרר את "אני איתך", סינגל ראשון מתוך האלבום שתוך זמן קצר כבש את גלי האתר ועורר סקרנות גדולה לקראת האלבום הבא.

"כבר המון שנים אני חולם על הופעה כזו, לתת מקום לצד הקלאסי, באולם כזה, בהקשבה כזאת והנה זה קורה.

העבודה עם אילן מוכיח היא זכות גדולה בשבילי, שנינו מגיעים לערב הזה מלאי חדוות יצירה והרפתקנות, הרי לא כל יום נקרית בדרכינו הזדמנות שכזו"

במופע יבצע אברהם טל יחד עם תזמורת הקאמרית הישראלית שירים מאלבומיו
באינטרפרטציה ועיבודים שהוכנו במיוחד עבור ערב זה בניצוחו ועיבודו המוסיקלי של אילן מוכיח.

בין השירים שיבוצעו במופע : "אדם צובר זכרונות" , "מחוזקים לעולם", "קול גלגל", "אלוהיי", "הזמן עושה את שלו", "אורות" , "אם את הולכת", "והבוקר יעלה", "שדות האש" ועוד .

אברהם טל והתזמורת הקאמרית הישראלית

יום ה' 21.3.13 בשעה 21:00

שתפו את הפוסט!