8 במאי 2024 22:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בלגרביה" ("Belgravia") היא מיני-דרמה תקופתית היסטורית בהוט

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

סדרה חדשה מהיוצר של "אחוזת דאונטון"

 

 בלגרביה

 

פיליפ גלניסטר וטמסין גרייג מככבים בדרמה התקופתית החדשה

 

 

 

"בלגרביה" ("Belgravia") היא מיני-דרמה תקופתית היסטורית, שנוצרה בשיתוף פעולה בין רשת ITV הבריטית ורשת הכבלים Epix האמריקאית, ונכתבה על ידי היוצר זוכה האוסקר ג'וליאן פלואוז ("אחוזת דאונטון", "פארק גוספורד"). הסדרה מבוססת על ספרו של פלואוז, "בלגרביה". כל פרקי הסדרה יעלו בבת אחת ל-HOT VOD וישודרו מדי שבוע ב-HOT3.

 בלגרביה2

"בלגרביה" מתרחשת במאה ה-19, ונפתחת בערב קרב ווטרלו המפורסם, ברובע העשיר והמיוחס של לונדון – בלגרביה. הסדרה עוקבת אחר התככים והמזימות של החברה הבריטית בתקופה בה הנובורישים התחילו לצוץ ולהתרועע עם המעמדות הגבוהים והמבוססים של אנגליה.

 

את הסדרה מובילים פיליפ גלניסטר ("החיים על מאדים", "מגורש") וטמסין גרייג ("אפיסודז"), שמגלמים את ג'יימס ואן טרנצ'נט, משפחה של נובורישים שעולים בסולם המעמדות החברתי בלונדון. בפתיחת הסדרה משפחת טרנצ'נט מקבלת הזמנה לנשף של הדוכסית מריצ'מונד (דיאנה קנט, "אחים לנשק", "הנעדר"). כמה עשרות שנים לאחר מכן, המאורעות והסודות של אותו הערב ממשיכים להדהד ברחבי בלגרביה.

 

לצדם מככבים בסדרה גם אליס איב ("מראה שחורה"), זוכה פרס הסאג והמועמד לפרס האקדמיה הבריטית טום וילקינסון ("באטמן מתחיל, "מלון גרנד בודפשט"), ברונה גלאגר ("ספרות זולה", "שרלוק הולמס") וטארה פיצג'רלד ("משחקי הכס").

 

החל מה-3.5, ימי ראשון בשעה 20:45 ב-HOT3, וכל הפרקים יעלו בבת אחת ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

 

 

שתפו את הפוסט!