18 באפריל 2024 6:07
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפקות המקור והסדרות שיעשו את הטלוויזיה בישראל ובעולם ב-2019 טלוויזיה זה YES

yes חושפת את הפקות המקור שיעשו את הטלוויזיה בישראל ובעולם ב- 2019:

"פאודה" חוזרת בעונה חדשה שמתרחשת כולה בעזה

הסודות של משפחת דיין ואביתר בנאי נחשפים בסדרות תיעודיות

קותי סבג, נועה ירון ואלברט של אסי עזר בדוקו-ריאליטי משנה חיים

דלית קהן חוזרת למסך בסדרת מתח אפלה

אניה בוקשטיין ועמוס תמם בדרמת פשע מותחת

רן דנקר יציל את העולם בדרמת נוער יומית

ופיינליסט "הכוכב הבא", "מרגי"- לראשונה בסדרת טלוויזיה!

החברה הציגה באירוע לראשונה את :yes report. דו"ח מיוחד לדרמה הישראלית 2018, החושף מספר שיא של סדרות דרמה ששודרו בישראל בשנה האחרונה. yes מובילה עם 23.5%

***

כמו כן, הכריזה yes על קו-פרודוקציה בינלאומית לסדרת מתח, וחשפה מיתוג חדש להפקות המקור שלה בארץ ובעולם-"yes original"

***

שבוע לאחר שהוכתרה זו השנה השנייה ברציפות למנצחת הגדולה של טקס פרסי האקדמיה עם מספר שיא של 21 פרסים (!) בכל הקטגוריות, ערכה הבוקר חברת yes מסיבת עיתונאים חגיגית לחשיפת הפקות המקור המובילות בטלוויזיה לשנה הקרובה. במהלך האירוע נחשפו לא פחות מ- 26 הפקות מקור מבטיחות, מספר שיא של הפקות מקור אשר מיועדות לשידור ב-yes ב-2019, בהן סדרות דרמה, קומדיה, דוקו-ריאליטי, סדרות תיעודיות וכן סדרות לילדים ונוער.

 

מנכ"ל yes, רן גוראון: "ההישג יוצא הדופן של yes בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2018, עם זכייה בלא פחות מ-21 פרסים לסדרות של החברה, הוא הוכחה נוספת למהפכה בזירת הפקות המקור בישראל אותה מובילה yes ללא עוררין בשנים האחרונות. אנו גאים להוביל את תעשיית הטלוויזיה, להפיץ את בשורת היצירה הישראלית ולהציג גם בשנת 2019 הפקות מקור חדשות ומדוברות שימשיכו להסב כבוד למדינת ישראל בארץ ובעולם".

 

סמנכ"ל התוכן של yes, קובי גל-רדאי, הציג את ,yes report. דו"ח yes לדרמה הישראלית לשנת 2018, המראה זינוק דרמטי במספר הפקות המקור הישראליות בשנה האחרונה, תוך הובלה של yes בשוק זה עם נתח של 23.5%.

הוא ציין כי yes תמשיך להעצים את השקעתה בתחום התוכן המקורי גם ב-2019, תשדר מספר שיא של 26 הפקות מקוריות ב-2019 ותעלה לשידור יותר מהפקת מקור אחת בחודש של מיטב היוצרים בישראל.

גל-רדאי הוסיף כי "נתוני הצפייה בהפקות המקור, אינספור הפרסים, העסקאות, הביקורות והשבחים הבינלאומיים להם זכינו מהווים חותמת איכות להפקות המקור שלנו, שיקבלו מעתה סימן היכר מקומי ובינלאומי, כתוכן המקורי הישראלי הטוב בעולם-yes original"".

 

בין הסדרות שיעלו במהלך 2019 ונחשפו באירוע (מצורף נספח עם פירוט נרחב אודות כל ההפקות):

"פאודה 3" -עונה שלישית לסדרה על צוות המסתערבים שהפכה לתופעה עולמית; "יס מן" -פורמט דוקו-ריאליטי מסקרן במסגרתו המשתתפים, ביניהם קותי סבג, נועה ירון ואלברט אסקולה עוברים שינוי משמעותי בחיים; "המדובב"-דרמת פשע בכיכובם של אניה בוקשטיין, אור-בן מלך, עמוס תמם וציפי שביט (כפי שטרם נראתה על המסך), אודות מדובב משטרתי שמשתחרר מהכלא ויוצא למסע נקמה; "רק להיום"– דרמה של ניר ברגמן, הנציגה הישראלית היחידה בתחרות הרשמית של ,SERIESMANIA פסטיבל הטלוויזיה החשוב בעולם, על אסירים לשעבר הנאבקים להישאר מחוץ לחיי הפשע; "חיה"-דרמת מתח אפלה של דלית קהן על הומלסית הנקלעת לפרשייה של סחר בינלאומי בתינוקות; "חמישים"-דרמה קומית של הסופרת יעל הדיה על חייה של תסריטאית חד-הורית לפני גיל 50.

"פאודה 3" –

פאודה-_נטי_לוי

חשיפה ראשונה לעלילת העונה החדשה של הסדרה, שהפכה לתופעה עולמית היסטרית, ואת משתתפיה לכוכבים בינלאומיים!

IMGS9180-01

צוות המסתערבים של "פאודה" ובראשם דורון (ליאור רז), חוזר בעונה מסעירה ומותחת מתמיד. משימתם העיקרית של המסתערבים הפעם היא לפגוע בתשתית החמאס בגדה המופעלת מעזה, ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. כדי לבצע את המשימה, דורון "מושתל" בכפר באזור חברון, וחי שם בזהות של פלסטיני לכל דבר. הוא עובד שם למחייתו כמאמן אגרוף ומוצא עצמו נקשר לצעיר פלסטיני (עלא דקה), שנכון לו עתיד גדול כמתאגרף בזירה הבינלאומית. החיבור ביניהם מעניק לדורון גישה נוחה לאביו של המתאגרף הצעיר, בכיר בחמאס, שהשתחרר מהכלא לאחר 20 שנים. ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון ואת צוות המסתערבים לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם. לסדרה מצטרפת מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשב"כ.

בהשתתפות ליאור רז, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, איציק כהן, עלא דקה, דורון בן-דוד, מרינה מקסימיליאן, יעקב זאדה-דניאל, יוסף אבו ורדה, בועז קונפורטי ועוד

יוצרים: ליאור רז ואבי יששכרוף

במאי: רותם שמיר

תסריטאי ראשי: נוח סטולמן

הפקה: בנאסולי הפקות, ליאת בנאסולי

12 פרקים X 40 דק'

—————————————————-

"רק להיום" –

רק_להיום-_ורד_אדיר

סדרת דרמה שתעלה בקרוב ב-yes, אותה כתב וביים במאי הקולנוע המוערך וזוכה הפרסים שחוזר לטלוויזיה, ניר ברגמן. עוד לפני שתעלה לאוויר, הסדרה תהיה נציגת ישראל היחידה בהתמודדות בשבוע הבא, בתחרות הרשמית על פרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" בצרפת- הבמה היוקרתית ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה!

"רק להיום" מביאה את סיפורם של אסירים הנמצאים בהוסטל שיקומי, כשמדי יום נבחנת לגביהם השאלה האם יחזרו הביתה או שמא לכלא. כל יום בהוסטל למכורים נפתח במשפט "בואו נעשה כל מה שביכולתנו להישאר נקיים, רק להיום.. " ומטרתו ללמד את האסירים המשוחררים להתמקד בהווה. במרכז העלילה ענת (טל ליפשיץ), מנהלת ההוסטל, שנאלצת להתמודד עם חזרתו של ניקו (הנרי דוד), מטופל שהיה מאוהב בה כשטיפלה בו כעובדת סוציאלית צעירה. עכשיו 12 שנים אחרי, הוא יוצא שוב מהכלא ומגיע במקרה (או שלא) להוסטל אותו היא מנהלת. הסדרה מבוססת על תחקיר ארוך ושהות ממושכת של ניר ברגמן ורם נהרי, שותפו ליצירה, בהוסטלים ובבתי כלא. חלק מהשחקנים שנבחרו לסדרה הם 'נון אקטורס', ובעצמם אסירים לשעבר. בנוסף, טל ליפשיץ המגלמת את מנהלת ההוסטל, היא עובדת סוציאלית גם בחייה האמיתיים, לאחר שעזבה את קריירת המשחק לפני כעשור ועשתה הסבה מקצועית .

 

עוד משתתפים בסדרה: אימרי ביטון, בת אל מוסרי, שלומי ארבע, ענבר מרקו, מורד חסן וכן משתתפים נוספים ללא עבר במשחק, שחוו מאסר בעצמם.

על הצילום אמון הצלם המוערך, גיא רז ("על הספקטרום"), שביצע את מלאכת הצילום במצלמה מיוחדת עם עדשות ייחודיות, שטרם צולמה בה סדרה בישראל.

 

תסריטאי, במאי ויוצר: ניר ברגמן.

יוצר שותף: רם נהרי

הפקה: אנדמול שיין ישראל

9 פרקים X 40 דק'

———————————————————————–

דרמת הפשע שכולם ידברו עליה

"המדובב"

דרמת פשע חדשה בכיכובם של עמוס תמם, אור בן מלך, אניה בוקשטיין

וציפי שביט, כפי שמעולם לא נראתה על המסך!

המדובב-נטי_לוי

אסא (אור בן-מלך)– בחור מבריק ומגמגם, שלאחר 17 שנים בכלא מקבל שחרור מוקדם, בתנאי שימשיך את מה שעשה בכלא הכי טוב שיש – וזה להיות מדובב בשירות המשטרה גם כשהוא בחוץ. אסא משתמש בכישורי הדיבוב המניפולטיביים שלו גם כשהוא חוזר הביתה לקריות, לבית אחיו דוד(עמוס תמם) ואשתו סופי (אניה בוקשטיין). חברי הילדות של דוד ואסא , שיש להם יד בכניסתו לכלא, הם עכשיו שותפיו לעסקים המפוקפקים של דוד יזם הנדל"ן המצליח. כשאסא משתחרר הוא יוצא למסע נקמה, צעד אחר צעד הוא ממוטט את הארגון של אחיו ובמקביל ממשיך לעבוד עם המשטרה, שם לא יודעים על חבירתו לעולם העברייני בו הוא צריך להתמודד ראש משפחת פשע מהצפון – יהודית (ציפי שביט כפי שטרם נראתה על המסך!)

 

בהשתתפות: עמוס תמם, אניה בוקשטיין, אור בן מלך ,סיוון שטיבי, ניר סעדון, עידית טפרסון, ציפי שביט, ליעוז לוי, עידן אלתרמן ועוד

יוצרים: אדם ביזנסקי ועמרי שנהר, דנה עדן

תסריטאים: אדם ביזנסקי ועמרי שנהר

במאי: אריאל בנבג'י

הפקה: דנה הפקות

12 פרקים X 40 דק'

————————————————-

עונה חדשה לסדרת המתח שכבשה את העולם

"כבודו 2"-

הזוכה הגדולה של פסטיבל "סירייס מאניה" 2017, אשר זכתה לרימייק ברשת האמריקאית "שואוטיים", בכיכובו של כוכב "שובר שורות", בריאן קרנסטון!

כבודו- באדיבות yes6באדיבות YES

"כבודו" חוזרת בעונה מותחת וסוערת. הפעם השופט מיכה אלקובי (יורם חטב) מוצא את עצמו מסובך עד צוואר לא רק עם משפחת בן עטר, אלא גם עם משפחת הפשע החזקה ביותר בדרום: המאפיה הקווקזית, שמבינה את חשיבותו של שופט במחוזי שנמצא אצלה בידיים. כבר בתחילת העונה עורכים הקווקזים למיכה "בוררות עולם תחתון' "במועדון אשר נמצא ברשותם- הבוררת היא יוליה (יבגנייה דודינה) מלכת המועדון בו מככב אחיה הזמר (אביהו פנחסוב) . בסיום הבוררות מוצא את עצמו השופט חייב הון עתק כפיצויים לשתי המשפחות. שי בנו (ארז עובד) מוצא את עצמו בכלא. לראשונה הוא מקובל חברתית, השמועה שאביו הוא זה שחיסל את אסף בן עטר מחזקת את מעמדו ועולם העבריינות קוסם לו. אודי בן עטר (תום חגי) עובר מהפך ומשתכנע שמיכה ושי צדקו במה שעשו לאחיו, דבר שעולה לו בקרע מאביו אריה שעדיין יושב בכלא. נורה (לוסי אהריש) נרדפת ע"י עומר מסרי ומיכה, המיוסר ממותו של חאלד מנסה לעזור לה בכל דרך. פקד רופוס (אילנית בן יעקב) למרות ההשעיה שלה, לא מוכנה לוותר על גילוי האמת.

 

עוד משתתפים : הישאם סלימאן, ענבל ביבי (בוגרת אקס פקטור), אלכס סנדרוביץ, ג'יטה מונטה ועוד

יוצרים: שלמה משיח, רוני ניניו

תסריטאי: שלמה משיח

במאי: רוני ניניו

הפקה: קודה תקשורת

11פרקים X 40 דק'

 

 

 

 

 

Better Things הישראלית

"חמישים" –

דרמה קומית מאת הסופרת והתסריטאית יעל הדיה ("עדן", "בטיפול"), המבוססת על חייה כאם חד הורית המתמודדת עם שלושת ילדיה המתבגרים, כשהיא עוד רגע בת 50

אלונה (אילנית בן יעקב), גיבורת הסדרה "חמישים" היא תסריטאית, חד הורית, התאלמנה לפני מספר שנים והיא מגדלת לבדה שלושה ילדים מתבגרים ודעתניים שמטריפים את חייה כולל אבא דמנטי (דודו אלהרר). כבר כמה זמן שהיא מנסה למכור את הסדרה החדשה שלה וזה לא פשוט כשהגיבורה היא בת 50 . בגוף השידור רוצים.. אבל לא בדיוק, זאת אומרת רק אם הגיבורה אולי תהיה יותר צעירה.

גיל 50 הוא סרט ההמשך (הגרוע) של גיל ההתבגרות, רק כשכבר אין במי למרוד.. הגוף המשתנה ו/או מתפרק, רכבת השדים ההורמונלית, סערות הנפש, סיבוב נוסף ומיותר של תהיות קיומיות, אהבה ראשונה או אולי כבר אחרונה? ובדיקת גבולות אין סופית (מול פקיד מס הכנסה שמתעקש שחזייה תומכת זאת לא הוצאה מוכרת).

 

בהשתתפות: גורי אלפי, יניב ביטון, גיא אריאלי,ענת עצמון, מיקה קרני ועוד

תסריטאית ויוצרת: יעל הדיה

במאית: דפנה לוין

הפקה: אנדמול שיין ישראל.

8 פרקים X 30 דק'

 

תקווה ומירי חוזרות לשגע את המדינה

"הנוכלות" –

קומדיית פשע מאת אילן פלד ויעל פוליאקוב

קומדית קאלט מטורפת מאת יעל פוליאקוב ואילן פלד. המשך מעלליהן של האחיות מירי ותקווה (אחד העם 1), החיים לקחו אותן כל פעם לצרה אחרת ובכל פעם זה נגמר בניתוק הקשר לתקופה ארוכה. הפעם הן חוזרות לשתף פעולה בתור זוג נוכלות ערמומיות, שלא מבינות כלום בכלום.

 

בהשתתפות: יעל פוליאקוב, אילן פלד, ענת מגן שבו, ארז בן הרוש, ישי לוי, אורית ותום פטרובר ("היהודים") ועוד

יוצרי הסדרה ותסריטאים: יעל פוליאקוב, אילן פלד

במאי: ארז בן הרוש

הפקה: NUTZ PRODUCTIO, ענני תקשורת

10פרקים X 30 דק'

 

 

ישראל תימתח להקשב!

"תאג"ד 2 "-

עונה חדשה לדרמה היומית שהפכה ללהיט ענק!

בעונה החדשה התאג"ד עולה לתפוס קו ברמת הגולן, הצפון החם- עם פצועים סורים, חיילי או"ם, ששמירה על השלום הוא הדבר האחרון שמעניין אותם. החובשים מוצאים עצמם מתמודדים מול צוות הטנ"צ (טיפול נמרץ צבאי), בעלי הבית של הגזרה, שאחראים לצערם גם עליהם. חובשי התאג"ד שלנו, שרוצים לעשות טוב ולעזור לפצועים, מוצאים את עצמם בעל כורחם בליבו של סיפור שכוחות רבים בוחשים בו: שדכנים סורים, שמביאים את הפצועים הסורים לגדר, הפצועים עצמם שיעשו הכול כדי לברוח מהתופת, אנשי משרד הביטחון שמנצלים את המצב כדי לבנות תשתית מודיעין בסוריה, ועוד ועוד אינספור גורמים שבוחשים בקלחת בכאוס אחד גדול.

בהשתתפות: תומר קפון, דניאל גל, דין מרישניקוב, אור אדרי ושחקנים חדשים נוספים

יוצר, תסריטאי ובמאי : ציון רובין

הפקה: אולפני הרצליה.

25 פרקים X 40 דק'

 

עונה שלישית לסדרות המצליחות:

"השוטר הטוב 3" –

יובל סמו, השוטר הטוב, חוזר לאחר שזכה לרימייק אמריקאי כולל שידור הסדרה הישראלית המקורית בלמעלה מ-190 מדינות ברחבי העולם!

יותר מהכל מסמנת העונה השלישית של השוטר הטוב כמיהה לשינוי. אחרי כמה חודשים בתרדמת ואחרי שחברתו קורין (אורטל בן שושן) עזבה ועקבותיה נעלמו, דני קונפינו (יובל סמו) חוזר לתחנה בהבנה שהעבודה היא המפלט והמשטרה היא התשובה. הוא חווה אירועים שונים ומשעשעים בתחום המקצועי ועובר מסע שמתחיל בפתיחות רגשית, דרך פלירטוט עם יחסים מפתיעים, ומסתיים בידיעה שהוא עומד להיות אבא ואיש משפחה. האירועים המשטרתיים שהוא מטפל בהם הם תמונת מראה סאטירית לחברה הישראלית: עצבנית, אלימה, חיה על הקצה ומחופפת. עם דני חוזר שותפו דובי (יגאל עדיקא) והמפקד רבי (גיא לואל) שהוגלה למערך הכיבוי בעונה הקודמת ונקרא לדגל בעקבות ההכרזה על שנת התפנית". בזירה המשפחתית העניינים מקצינים כשיונה (לאורה ריבלין) מנסה לבנות את חייה אחרי כמה חודשים בכלא, האח איטי (אלון חמאווי) חוזר מספרד ועושה את צעדיו הראשונים בפוליטיקה, האקסית של דני, דלית (ורד פלדמן) מתחזקת בעקבות נס שקרה לה, והמשפחה משלימה סוף סוף עם אובדנו של יזהר, וממליכה את אייזיק (אורי גבריאל) כאבא האלטרנטיבי.

 

משתתפים: יובל סמו, לאורה רבלין, אורי גבריאל, גיא לואל, יגאל עדיקא, אלון חמאווי, ורד פלדמן. בתפקיד אורח: יפתח קליין

במאי: תומר אבירם

תסריטאי: ארז אבירם

מפיק: יואב גרוס

15פרקים X 25 דק'

 

"הבוזגלוס 3" –

הדוקו ריאליטי הקומי בכיכובה המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי, חוזר בעונה חדשה! המצלמה מעולם לא הורדה מהכתף וממשיכה לתעד את יעקב וחני, מאור ומירן והאחים אוהד, אסי ואלמוג שימשיכו לרגש ולהצחיק אותנו גם השנה.

העונה החדשה נפתחת בהתרוממות רוח -אלמוג מככב ב"הפועל חיפה" ובמקביל מאור מחלים וחוזר למגרשים ב"בית"ר ירושלים".אך כשמצב הרוח בשיאו- אלמוג נפצע ומסיים את העונה. גם יעקב מקבל נוק אאוט רציני בדמות פסק דין שמחייב אותו לשלם מאות אלפי שקלים לעיתונאי ספורט שתבע אותו תביעת דיבה. לצידם, פאני ואוהד נעים להם כזוג הגרוש הלוהט של העונה, מירן רוקחת לה ולמאור קמפיין זוגי, אסי מנסה לתרגם את המותג המשפחתי לביזנס ועדי נלחמת בהרגלי האכילה שלה.

 

יוצרת ובמאית: סיגל שביט

מפיקים: דפנה פרנר ושי אינס "ארצה" הפקות

16פרקים X 25 דק'

 

עונות חדשות גם לסדרות הלהיט האהובות "תאג"ד", "כבודו", "השוטר הטוב", "תום יער", "הבוזגלוס" ו-"רון". ערוץ yes דוקו חשף גם הוא פרוייקטים של מיטב היוצרים הישראליים, וביניהם: "טיפה של אור: אביתר בנאי מחפש תשובה"– תיעוד אינטימי של אביתר בנאי, כפי שטרם נחשף; "דיין: המשפחה הראשונה"– סדרה תיעודית אפית של ענת גורן בהשתתפות כל בני משפחת "האצולה הישראלית". בגזרת הפקות הילדים יעלו עונות חדשות לסדרות מצליחות לצד "גיבור אמיתי"דרמה יומית מאת אורי גרוס, בכיכובו של רן דנקר "אמאמביכה"קומדיה בכיכובה של עלמה זק, "פלמ"ח"- לראשונה דרמה יומית לילדים על תקופת הפלמ"ח וההעפלה, ודרמה מוסיקלית יומית מבית היוצר של יואב צפיר ואורי גרוס, בכיכובו של "מרגי"!

 

כמו כן, הוצגו שורה של פיתוחים חדשים של הבמאים הגדולים בישראל, ביניהם פרויקט טלוויזיוני ראשון של רמה בורשטיין, דרמה תקופתית של שמי זרחין, סדרה קומית של היוצר המצליח רועי כפרי, וסדרת מתח חדשה של אתגר קרת וכן קו-פרודוקציה בינלאומית למיני סדרה של שחר מגן .

צילומים באדיבות YES

שתפו את הפוסט!