29 במרץ 2024 5:15
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וגאנץ מפתיעה עם פסטרמה טבעונית ו"מיונז" טבעוני ויונז

 ??????????

 

גם לטבעוניים מגיע ולא רק בגלל שטבעוניות נהנות יותר אלא שלא צריך "לשלם מחיר" על טבעונות אלא משום שהעולם הולך ונוטה יותר לצמחונות וטבעונות גם משום הקו הבריאותי וגם בשל האידיאולוגיה.

 ??????????

חברת וגאנץ, יצרנית ומשווקת מוצרים טבעוניים, גאה לשווק גם בישראל את המוצר המהפכני- פסטרמות טבעוניות.

??????????

המוצר המשווק ע"י וגאנץ תחת המותג הבינלאומי ""Violife – פותח בשיתוף פעולה וידע של וגאנץ הישראלית עם היצרן היווני, וכיום עולות על המדף בארץ ובעולם.
הייחודיות של הפסטרמות, מלבד כמובן היותן הפסטרמות הטבעוניות הראשונות והיחידות בארץ, היא בטעם המוצלח במיוחד שהושג ללא שימוש במשפרי טעם למיניהם כדוגמת המונוסודיום גלוטמט, הנפוץ כל-כך בפסטרמות.

בשלב זה כוללת הסדרה פסטרמה בטעם עוף ופסטרמה בטעם הודו, ובעתיד צפויים להפתיע עם טעמים חדשים. הפסטרמה הטבעונית אידאלית לאכילה בתוך כריך, בארוחה המשפחתית או בבית הספר, כתוספת לפיצה טבעונית, ל"חביתה" טבעונית (מוצר נוסף של החברה) או לנשנוש כמות שהיא.

הפסטרמה הטבעונית מבוססת על שמן קוקוס ואינה מכילה  לקטוז, סויה, קזאין, שומן טראנס, גלוטן, מונוסודיום גלוטמט, שמן דקלים, וחומרים משמרים. הפסטרמה הטבעונית מועשרת בויטמין B12 .

חלבון אל תחפשו בפסטרמה כי הוא זניח 2 גרם ל100 גרם!

אני טעמתי, הטעם שונה אבל קרוב, המרקם אולי כמו מורטדלה והבעיה היחידה שקשה להפריד בין הפרוסות. הבת שלי הצמחונית טעמה ואמרה טעים!

בעצם עומדת כאן השאלה כפי שבתי הצמחונית שאלה למה שצמחוניים וטבעוניים ירצו פסטרמה טבעונית? או מנין להם הטעם? התשובה בעצם פשוטה בואו נשאל למה יש גבינות טבעוניות? והמבורגר טבעוני ומוצרי סויה , שניצלים ועוד ועוד

לטבעוניים מגיע לא פחות מכל אחד להנות ממבחר מוצרים וטעמים שיש לאנשים נניח אוכלי בשר או חלב.

??????????

ביננו יש רבים שאינם טבעוניים או צמחוניים שנהנים מהמוצרים האלו מטעמים רבים.

פסטרמה טבעונית Violife 200 גרם. 21.90 ₪ עד 24.90 ₪ . כשרויות: יצור מיוחד בהשגחת בד"צ אגודת ישראל, ובאישור הרבנות הראשית לישראל. ניתן להשיג: ברשתות השיווק המובילות וברוב חנויות הטבע.

ואם כבר פסטרמה איך נכין לנו סנדוויץ' פסטרמה טבעונית ללא מיונז?

אז יש בשורה

אחת ההפתעות הגדולות בין מוצרי הצריכה לטבעונים הוא ה"ויונז" של וגאנץ. מי היה מצפה לתחליף ראוי למוצר שבמקורו מבוסס על ביצים?! ואכן ה"ויונז" הוא עוד אחד מהחלופות הטבעוניות שמציעה וגאנץ לקולינאריה הישראלית, שאף מתעלים על המקור.

??????????

??????????

??????????

החזון של וגאנץ הוא להציעלכלמוצריהמזוןהמכיליםרכיביםמןהחי חלופהטבעוניתראויה, טעימהומרגשת, וכזה בדיוק הוא ה"ויונז" – מרגש ומפתיע, בעל טעם ומרקם אשר משתווים בקלות למקור, ואף מעבר לכך.

לצד הויונז הרגיל, מציעה וגאנץ "ויונז מופחת שומן", אידאלי כממרח בכריכים, כתוספת לתבשילים, לסלטים, כמרכיב ברטבים, ובכל מתכון המכיל מיונז. כמובן שיתרון חשוב נוסף של הויונז שאינו מכיל כולסטרול.

כעת כשיש לי מיונז ויונז טבעוני לקחתי לחמניה מרחתי הנחתי חסה, מלפפון חמוץ ופסטרמה ונוצר לי סנדוויץ' עילאי, אלא שרעייתי אכלה לי חצי כי היה לה טעים.

??????????

אודות חברת וגאנץ

וגאנץ בע"מ מייצרת ומשווקת מוצרים טבעוניים, ומטרתה להעשיר את העולם הקולינארי הטבעוני בישראל.

מוצרי וגאנץ נושאים את התו הארצי של הויגן פרנדלי. בוגאנץ מתחייביםלהגשיםאתחזוןהחברה, להשקיע בחדשנותולהרחיבללאהרףאתסלהמוצריםהטבעוני במוצריםמלהיבים, ראוייםומרגשים, ולאפחותחשוב – טעימים!

 

"ויונז"- ממרח טבעוני בהשרת מיונז 420 גרם. 25 ₪-28 ₪ . כשרויות: כשרפרווה בהשגחתהרבנות קריתביאליק, בד"צ בית יוסף .ניתן להשיג: ברשתות השיווק המובילות ובחנויות הטבע: שופרסל- גרין, אורגניק מרקט, עדן טבע, ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, חצי חינם, יינות ביתן, ויקטורי (בחנויות שבהן יש פינת "טבע") וברוב חנויות הטבע

 

 

 

שתפו את הפוסט!