28 במרץ 2024 10:42
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסע בזמן עם נספרסו בהשראת בתי הקפה ההיסטוריים של איסטנבול וונציה.

??????????

נספרסו השיקה זה מכבר קפסולת זמן המעבירה אותך לבתי הקפה והניחוחות של איסטנבול וונציה. זאת בעקבות ובנוסף לקפסולת הקפה המאפיינות ארצות רבות מהן אתם נהנים כל יום.

כשמדברים על אספרסו כבר אומרים נספרסו כי זה מתבקש.

נספרסו מזמינה אתכם לחזור אחורה בזמן ולצאת למסע של טעמים אל בתי הקפה ההיסטוריים והראשונים של איסטנבול וונציה עם תערובות חדשות במהדורה מוגבלת: Café Istanbul ו Caffè Venezia בהשראת בתי הקפה ההיסטוריים שפעלו בערים אלו, והאווירה התוססת ומלאת החיות שלהם. ומלאת החיים ששרה בהן.

 

Café Istanbul

??????????

צילום-אבי-לוי
צילום-אבי-לוי

איסטנבול מאז ומעולם הייתה כור היתוך המשלב תרבויות וטעמים. לפני עידן העיתונים, בתי הקפה של איסטנבול שימשו מקום מפגש חי ותוסס לחלפת רעיונות ודעות.

תערובת קפה איסטנבול בעלת תווים ארומטיים עוצמתיים, תסחף אתכם ישירות אל לב האווירה התוססת וההומה של אותה תקופה בבתי הקפה באיסטנבול.

תערובת המשלבת פולי קפה מוקה תימן יחד עם פולי קפה מהודו, ויוצרת ספל קפה מיוחד במינו, עם טעמי קלייה מובחנים ותווי תבלין.

דרגת חוזק :10

המלצת שתייה עם חלב: "נגיעת" חלב.

המלצת הגשה: אספרסו ( 25 מ"ל ) או (40 מ"ל)

Caffè Venezia

??????????

צילום-אבי-לוי
צילום-אבי-לוי

ונציה תמיד הייתה השער היצירתי לאירופה, עם היסטוריה רבת שנים, תרבות מתירנית וחיבה עזה לאומנות, מוסיקה ופסטיבלים. מה הפלא אם כן שבתי הקפה בוונציה, הפכו לעתים קרובות, לתערובת של אלגנטיות, תעוזה, פראיות וחן. תערובת הקפה החדשה מאופיינת בפרופיל אלגנטי ומאוזן, בהשראת בתי הקפה המיוחדים של ונציה והאווירה הרומנטית המאפיינת כל כך את העיר.

תערובת ייחודית של פולים ממקור הקפה באתיופיה- ה –Harrar ופולי קפה מזן ערביקה מהודו, היוצרים ספל קפה עם ארומות אקזוטי של המזרח. תווים ארומטיים עוצמתיים ופרחוניים משולבים יחדיו בתערובת קפה זו, בזכות פרופיל הקלייה המורכב של הפולים.

דרגת חוזק: 7

המלצת שתייה עם חלב: "נגיעת" חלב. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל)

עילי שוורצמן מנהל תחום הקפה בנספרסו ישראל: "תערובות הקפה החדשות Café Istanbul ו-Caffè Venezia מעניקות לאוהבי הקפה קפיצה קטנה אל העבר, עם טעימה מהשווקים ובתי הקפה של איסטנבול או מאווירת הרומנטיקה של וונציה, מבלי אפילו לקנות כרטיס טיסה…"

(על עיצוב הקפסולות אחראי האמן הנחשב Young Rascal, אשר עיצב את הקפסולות באיורים ססגוניים ועכשוויים עם קריצה לעבר, כדי להציע לאוהבי הקפה טעימה חווייתית של בתי הקפה של פעם

*** את התערובות החדשות במהדורה מוגבלת Café Istanbul; Caffè Veneziaניתן לרכוש באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.

שתפו את הפוסט!