29 במרץ 2024 10:15
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיירקס (PYREX ) זו לא רק מתנה לפסח זה כלי בישול מוביל

??????????

אצלי במטבח, ואני מבשל הרבה כפי שיודעים, פיירקס זה כלי חובה לתנור, אי אפשר לזכור מתי קניתי את הפיירקס הראשון ( יכול להיות שמהחתונה ?? לא יאמן 43 שנה ) זה כלי שמחזיק לעד אם לא שוברים אותו… וזה הבישול הכי בריא שאפשר אבל הכי טעים שיכול לצאת.

אין כמו עוף של יום שישי שאני מכין בפיירקס, פשוט לפזר את כל התבלינים שאתם חושבים שיתאימו, קצת מלח אטלנטי או רגיל או אחר, להניח בפיירקס לכסות להכניס לתנור חם מאוד ( 250) לחצי שעה ועוד שעה בחום בינוני (160) ואז עד הארוחה בחום של 80 מעלות ( המחותנת שלי משאירה לילה בחום שבת… העוף נשאר עסיסי וממש נופל מהעצם.

20150103_115929

PYREX זה הכי כיף בניקיון גם אם נשרף מסביב לתבשיל זה מתנקה בקלות בלי שריטות ושפשופים, תנסו לנקות סיר עם ציפוי אנודייז או מהמשפחות האלו שנשרף קצת בתנור… ונכון לתבנית יש ציפוי מעולה אבל אין לה מכסה ואם צריך אז מכסים בניר כסף ואז לא רואים מה המצב של התבשיל ובשביל להשחים חייבים להסיר את הניר כסף, בקיצור PYREX זה הפתרון האידיאלי

לכבוד החג PYREX מותג כלי הבישול מזכוכית המוביל בתחומו בעולם, מציג את ESSENTIALS סט של שלושה כלי זכוכית בגדלים שונים עם מכסי זכוכית הנותנים מענה למגוון דרישות ומגוון צרכים של הלקוחות במטבח. מגוון הגדלים, האיכות הבלתי מתפשרת, הנוחות והפשטות של מוצר זה הופכים אותו למוצר אידאלי המתאים לקהלי יעד רבים החל ממשפחות, מבשלים חובבים ואף מבשלים מקצועיים ולכן, כשמו כן הוא מוצר "חובה" בכל מטבח.

??????????

בסט זה שלוש תבניות עגולות מזכוכית בעלות קיבולת שונה המציעות מענה לבישול, חימום, הכנה והגשה של מגוון רחב של מאכלים ותבשילים ואפילו לשמש ככלי איחסון לאחר סיום הארוחה. רב גוניות של מוצר זה מאפשרת לספק לצרכן מספר רב של תועלות ולכן מהווה מענה חדשני לאורח החיים המודרני.

הכי חשוב מבחינתי בסט הזה זה השימוש של הכלים לחימום ואו בישול במיקרוגל! עד היום השתמשתי בכלים מפלסטיק שקניתי מיוחד למיקרוגל, אני לא אראה לכם איך הם נראים, אז מעכשיו בישול בריא יותר, נקי יותר, ואסטטי עד כדי שאפשר אפילו להגיש בכלי עצמו !

כלי בישול והגשה ESSENTIALS PYREXלבישול בריא

בחירת המזון עם המרכיבים והערכים התזונתיים הגבוהים ביותר מהווה שלב ראשון (ויש אומרים החשוב היותר) אורח חיים בריא. תהליך הבישול ובמיוחד כלי הבישול בהם אנו עושים שימוש במזון הוא קריטי לשימור הערכים התזונתיים והאיכות הקולינרית של המזון שאותו אנו מכינים.

 

כלי הבישול, החימום האפייה משרתים את האדם המודרני בכל כך הרבה אופנים, כך שחשוב לא פחות לדאוג שגם הם יהיו הגייניים ובריאים לכל המשפחה.

 

תבניות סט PYREX Essentials מותאמות בדיוק לכך. הן עשויות מזכוכית בורוסיליקט באיכות גבוהה, המורכבת ברובה (80%) מסיליקה (צורן דו חמצני), והיתר הוא תחמוצות נתרן, מנגן וסידן, תחמוצת בורון ותכולה נמוכה של תחמוצות מתכתיות אלקליות.

הרכב זה מקנה לזכוכית תכונות הגייניות יחידיות והגנה הגיינית מלאה, עמידות גבוהה לזעזועים תרמיים, לטמפרטורות קיצוניות ולבלאי. בזכוכית של PYREX נעשה שימוש נפוץ במפעלים כימיים, במעבדות ובכלי בישול.

הזכוכית עברה כמה מבחני עמידות, בהם מבחני זעזועי חום-קור, זעזועים מכניים, שריטות ושטיפה במדיח כלים. תבניות פיירקס עשויות זכוכית, שהוכחה כהיגיינית בהרבה מכלים עשויים פלסטיק בשימוש בקירור ובחימום אוכל.

לזכוכית משטח שאינו מתנקב, ולכן אינו סופג שאריות אוכל וחיידקים. ניתן לשטוף אותו בקלות ובטמפרטורות גבוהות, וכך לשמור על נקיונו ברמה גבוהה.

איך שקיבלתי את הכלים לקחתי תבנית, הכנתי חזה עוף במרינדה של חרדל תבלינים סויה ורכז רימונים, פיזרתי מלח מיוחד מתובל, הכנסתי לתנור 27 דקות בחום 250 מעלות ויצא עסיסי וטעים ( להפוך פעמיים) .

??????????

כלי בישול והגשה ESSENTIALSPYREX– כל היתרונות בסט אחד:

  • מגוון מדויק של גדלים ושימושים: סט כלי בישול והגשה של PYREX ESSENTIALS מציע פתרון שימושי ונוח לכל מנה בכל מטבח (שלושה גדלים המתאימים לחיי היומיום של המשפחה המודרנית, מתאימים גם לבישול, חימום, הגשה ואחסנה).

סט כלי הבישול של ESSENTIALSPYREXמתאים לשימוש בתנור, מקרר, מקפיא, מדיח ומיקרו גל (אסור לשימוש על כריים חשמליות/ קרמיות, גז וכו').

  • איכות ללא פשרות: תבניות בעלות עמידות גבוהה לחום ולקור (חימום של עד 300 מעלות צלזיוס וקירור של עד -40 מעלות צלזיוס) ועמידות גבוהה נגד שריטות המבטיחה מוצר עמיד לטווח ארוך.
  • פשוט וקל לשימוש: העיצוב הפשוט והנקי יחד עם מנגנון הדוחה כתמים וריחות הופכים מוצר זה לאידאלי לא רק בזמן הבישול, אלא גם לאחריו בזמן הניקיון.

 

תבניות הסדרה באות בשלושה גדלים שונים: 1 ליטר (קוטר 20 ס"מ),1.6 ליטר (קוטר 23 ס"מ)

ו-2.3 ליטר (קוטר 26 ס"מ).

סט כלי הבישול וההגשה Essential מהווה מתנה נהדרת לחג

מחיר סט שלוש תבניות: 299 ₪

להשיג ברשתות "המשביר החדש לצרכן", "אייס", "הום סנטר" ו"ששת", "שופר סל" ובחנויות המובחרות.

 ???????????????????????????

עד סוף אפריל יוצע הסט בהנחות השונות בכל נקודה בה ימכר

פרטים נוספים אודות PYREX:

 

"פיירקס" הוא מהמותגים המובילים והוותיקים (1915) בעולם בשוק כלי המטבח, והמותג האמין ביותר בתחום כלי הזכוכית – עובדה שהפכה את המותג לשם גנרי של כל כלי הזכוכית חסיני החום

 

איך מזהים פיירקס אמיתי?

רק פיירקס אמיתי חסין גם ב-300 מעלות חום

√ רק פיירקס אמיתי מתאים לשימוש גם במדיח הכלים

√ רק לפיירקס אמיתי יש 10 שנות אחריות

√ רק פיירקס אמיתי מיוצר בצרפת

√ רק בפיירקס אמיתי הלוגו  מוטבע בתחתית

√ רק בפיירקס אמיתי שפת הכלי נראית תכלכלה במבט מלמעלה

שתפו את הפוסט!