27 ביולי 2024 8:18
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קל לחיות בעיניים עצומות | Living Is Easy With Eyes Closed ב YES

תקציר: ספרד, 1966. מורה לאנגלית בתיכון ומעריץ מושבע של הביטלס (הוא מלמד את תלמידיו בעזרת מילות השירים של ארבעת המופלאים) לומד שאלילו ג'ון לנון מצטלם לסרט חדש בעיר החוף אלמריה, ומחליט לנסוע לשם כדי לפגוש אותו. בדרך הוא אוסף נערה שברחה ממנזר לנשים בהריון ונער שברח מבית עם אב קשוח. המסע של שלושת הזרים יחדיו, באוטו אחד, ועם חוויות בלתי נגמרות, יכניס צבע לחיי כל אחד מהם, ויגלה להם על האפשרויות הבלתי נגמרות של חברות ואמונה בחלום. הסוף המתוק בעיר החוף יהיה רק הדובדבן שבקצפת.
סטיילינג אמנותי מלא בצבעים ואווירה ודמויות מקסימות שובות את הלב בסיפור אמיתי שמורח חיוך על הפנים.
äðñéòä ìâ'åï ìðåï
äðñéòä ìâ'åï ìðåï
צילומים באדיבות YES
זהו סרט ספרדי מיוחד על זוג נערים שמצטרף לנסיע למורה לאנגלית למסע לפגוש את ג'ון לנון, בתוך כל הענין הזה היחסים שלהם עם המשפחות ועם המצב שלהם, כל אחד שם  והסיפור שלו
בכורה ארצית בלעדית!
ערוץ: yes3, במסגרת פסטיבל הקולנוע של yes3
מועד שידור: שלישי, 14/10, בשעה 22:00
במאי: אריק , ארה"ב, 2013
שחקנים: חוויאר קמארה ("דבר אליה"), נטליה דה מולינה, פרנסס קולומר ("לחם שחור")
טריוויה: הזוכה הגדול של טקס פרסי הגויה (האוסקר הספרדי) האחרון, עם שישה פרסים כולל הסרט הטוב ביותר, הבמאי והשחקנים; זוכה פסטיבל פאלם ספרינגס; השתתף גם בסאו סבסטיאן, ניו זילנד, סיאטל ועוד; שם הסרט הינו שורה מהשיר Stawberry fields forever אותו כתב לנון בזמן הצילומים לסרט "איך ניצחתי את המלחמה" באלמריה שבספרד.
הסרט מבוסס על מקרה אמיתי. חואן קרון גאניאן, המורה לאנגלית שסיפורו מתואר בסרט, עדיין חי ושומר באדיקות על מחברת השירים עם מילות הביטלס.
הסרט משודר ימים ספורים לאחר יום הולדתו ה-74 של לנון

שתפו את הפוסט!