25 באפריל 2024 18:02
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמחים חדשים של סוגת: קמח רב דגנים, קמח פסטה, קמח כוסמין

לאחרונה יצרניות שונות מוציאות לשוק קמחים חדשים, ואתם יודעים קמח הוא אחד מאבות החיים שלנו כאן על פני האדמה, כמו  שנאמר " אם אין קמח אין תורה" קמח מהווה את קיומו החומרי והפיזי של האדם על פני האדמה.

קמחים חדשים של סוגת: קמח רב דגנים, קמח פסטה, קמח כוסמין

כנראה שאצטרך להוריד את מכונת הפסטה שלי מלמעלה וליישם את מה שלמדתי אצל השפית איריס לוי, אולי אכין פסטה פפרדלה לחג שתהווה מצע לצלי?

 

ואולי אתנסה ההכנת לחם כוסמין, השף ארז קומרובסקי אשר בדק את הקמחים בקפידה, גם נתן מתכון מעולה קלי קלות, הנה באדיבותו:

1 ק"ג קמח כוסמין

10 גרם שמרים טריים או חצי כפית שמרים יבשים

750 מ"ל מים מינרלים פושרים

3 כפות סילאן

1 כף מלח ים

מערבבים בקערה את החומרים עד קבלת בלילה סמיכה ודביקה. אין צורך ללוש.מכסים בניילון לא נצמד ומגבת ונותנים לתפוח כל הלילה.

בבוקר מחממים תנור ל 230 מעלות ומחממים קדרת ברזל או סיר כבד על הכיריים, יוצקים לתוכו את הבצק ומכניסים לתנור החם ל 40 דקות עם מכסה!

מסירים את המכסה ואופים 20 דקות עד קבלת קרום.

הופכים את הסיר על הרשת ומניחים להצטנן.

 

נו לא עושה חשק…

סוגת, מרחיבה את קטגורית הקמח בישראל ומשיקה שלושה סוגי קמח חדשים שיצטרפו לסדרת הקמחים שכוללת 10 סוגי קמחים שהושקו ב-2011. בפיתוח הסוגים החדשים, המשיכה סוגת את השיתוף עם השף ארז קומרובסקי, אשר הביא מהידע המקצועי שלו בתחום לפיתוח סוגי הקמחים השונים וכן הכין מתכון לכל קמח. המתכונים של ארז קומורובסקי יוצגו בגב אריזות סדרת הקמח.

הקמחים החדשים הינם קמחי פרמיום:

קמח רב דגנים: תערובת של סוגי קמח המורכבת מקמח חיטה כהה ומקמחי דגן מלאים. סוגי הדגן המשמשים בתערובת זו הם : חיטה, כוסמין, שיפון, תירס, אורז ושיבולת שועל. שילוב זה של קמחי דגן שונים שעיקרם מלאים, מביא לשיפור הערך התזונתי של מוצרי המאפה שייוצרו מקמח זה.

קמח פסטה: סמולינה מחיטה קשה המיועדת להכנת פסטה ביתית. ניתן להשתמש במוצר זה גם לשימושים נוספים כגון: ייצוב מליות, כחומר הסמכה של רטבים וכן לציפוי תחתית של לחמים ופיצות למניעת הידבקות של הבצקים בתבניות.

קמח כוסמין: קמח מלא העשוי מגרעין הכוסמין שנטחן בשלמותו. הכוסמין הוא סוג של דגן. כאשר מכינים לחם מקמח כוסמין מתקבל מאפה בעל טעם עדין ומעט מתקתק ללא הוספת סוכר או ממתיק כל שהוא.

"סוגת", הנמנית עם החברות המובילות בתחום המזון, מרחיבה את סדרת הקמחים המונה 10 סוגי קמים בשלושה קמחי פרימיום חדשים. סוגי הקמח החדשים ישווקו באריזות נייר בעלות צבע שונה לכל סוג בגדלים שונים של 1 ק"ג. בגב כל אריזה יופיע מתכון המתאים לסוג הקמח, פרי מוחו של ארז קומרובסקי בכבודו ובעצמו.

 

שתפו את הפוסט!