27 ביולי 2024 4:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת אוונגרד מגישה ארוחה לקניבליים

 

מסעדת אוונגרד הידועה מגישה בחודש אוקטובר ארוחה לקניבליים. התאספנו כמה בלוגרים

על מנת לטעום להתרשם ואולי לדווח ולהמליץ לכם.

 

המסעדה שוכנת ברמת החיל רחוב הברזל 3 ויש ממול חניון ממש נח ( 25 ₪)  אלא אם אתם ברי מזל להסתובב ולמצוא מקום.

המסעדה היא דיינר אמריקאי לחובבי ספורט, כל המקום מוצף מסכי LCD בגדלים שונים והחבר'ה מתאספים לקראת שעת המשחק או שעות אחרות. כשהגעתי בשעה 19:00 היה די ריק אולם כשיצאתי בשעה 21:00 לערך המקום היה די צפוף.

 

רשת אוונגרד, בבעלות השף דיוויד לוי, פועלת כבר למעלה מעשור כדיינר אמריקאי המשלב ספורט-בר מתמחה במנות הבשר האיכותיות והן במנת הדגל הידועה – המבורגר אוונגרד, אשר הוציאו למסעדה שם למרחוק.

 

המאפיין של ארוחת הקניבליים הוא מנת בשר במשקל 800 גרם בארוחה המלווה בבירה דובדבנים ( שאני אוהב) בלוויו קריק.

 

ארוחות הבלוגרים מתאפיינות בצילומים, הקוד האתי שמכתיב קודם מצלמים גם אם זה ע"ח האוכל שמתקרר, יתרה מכך כל אחד רוצה שהמנה המוגשת תהיה מולו שיהיה לו נח לצלם.

מה שלא תמיד מסתדר עם המלצריות ותכנית החלוקה שלהן….

 

אז מה יצפה לכם בארוחה הקרניבורים הזו:

 

אנחנו פתחנו בקרפצ'יו הרבה בלסמי וגבינה והעיקר לקניבלים- בשר חי שמעורר את היצרים. 52 ₪

 

 

ואם כבר מדברים על יצרים אפשר לממש אותם בנעיצת סכין בחלת בצל ענקית מיני קפיטל.

בשנים האחרונות אחרי שקולומבוס כבר גילה את אמריקה אני לא חסיד של חלות בצל, מאידך זה הגיע עם כנפיים שבהחלט היו לטעמי עם הרטבים. 48 ₪  ( בלי הכנפיים)

 

סטייקבורגר 800  גר' בשר בקר הנטחן במקום ונצלה על הגריל מעוטר בחסה, פרוסות עגבנייה ובצל לצד לחמניית המבורגר חמה וטרייה (89 ₪), למעשה המבורגר ענק שצלייתו בגודל הזה מחייבת לחרוך אותו היטב. במבצע הוא יוגש לצד לחמנייה, לנו הגישו בלי ,הקציצה מבפנים עסיסית אבל בלי מיונז ואלף האיים מבחינת הטעם האישי שלי זה חסר. נכון היו רטבים מדהימים על השולחן אבל בלהט הצילומים והפצצת הגשת המנות לשולחן זה בלתי אפשרי. תחליטו אתם אם זה מתאים לכם, שני אנשים או קרניבור אחד יכולים להתענג על זה בכיף.

צילום יחצ להמבורגר:

ההגשה שלנו 

800 גרם של פילה בקר צלוי בגריל לפי מידת העשייה הרצויה (240 ₪),  זו היתה המנה הכי פחות מומלצת מבחינתי, מידת העשייה של הבשר הייתה רייר מידי לטעמי. הבשר לר נצרב כראוי, לנתח הזה אין טעם מיוחד כידוע, הצריבה היא שמעניקה לו טעם .

 

 צילום יחצ להגשת המנה מעיד על איכות אחרת הרבה יותר טובה

המנה המומלצת מאידך בכל פה ועל דעת כל הסביבה היא נתח אנטריקוט מיושן במשקל עצום של 800 גרם צלוי בגריל ומוגש עם רוטב לבחירה ממבחר רטבים כגון פלפל, חרדל, מרסלה (240₪). פשוט  סטייק מנתח בשר משובח, עסיסי וטעים. זה הוגש עפ פרייז בצ'ילי וציפס תעשייתי.

 

יחצ

עוד מנה טעימה היתה הקוטלט – 2 נתחים במשקל 800 גר' של צלע לבן משובח המגיע יחד עם העצם לשמירה על העסיסיות. המנה מוגשת על מיקס של פטריות ובצל מוקפצים. המנה מומלצת בדרגת M (130 ₪). אמנם לפעמים הורגשה חוסר אחידות במנה על פי הסביבה אבל אני נהנתי משתי הצלעות אותם  דגמתי.

 

אם לא הייתי בוחר באנטריקוט המנה שהייתי מעדיף ואהבתי אותה היא מחבת בשרים – מחבת בשרים ענקית במשקל 800 גר' עם נתחי פרגית, שיפודי עוף, קבב טלה וכבדי עוף מוגש על מצע של בצלים ופלפלים צבעוניים (99 ₪) פשוט כל הדברים שאני אוהב ושאי אפשר לפספס, כבדי העוף היו עשויים במדוייק, נתחי הפרגית טעימים ועסיסים אפילו שיפוד החזה עוף היה חגיגה והקבב טלה מעולה. לטעמי זוג יכול לחגוג עליה בהנאה שלמה.

 

המנות מגיעות עם תוספת חמה לבחירה וסלט ירוק

 

בירה מהחבית "בלוויו קריק" (1.25 ליטר) – 59 ₪

 

אי אפשר בלי מנה אחרונה…אז מנה ספיישל של גלידות, קצפת ועוגת שוקולד חמה. הגלידות משובחות.

 

ופאי תפוחים מעולה 44 ₪ סגרו לי את הלילה והתגלגלתי ממש לכוון החניה והאוטו ומשם לשנת הדובים השבעים.

 

בימים אלו שלפני החגיגה הקניבלית הזו מתקיים באוונגרד מבצע:

 

ארוחת שחיתות הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח ב-79 ₪ בלבד.

בין המזמינים 'ארוחת שחיתות' יוגרל סופשבוע זוגי בברלין !

 

מסעדת "אוונגרד" הוותיקה, הינה אחת מהמסעדות הראשונות שהוקמו באזור התעשייה של רמת החייל. היא פועלת כדיינר אמריקאי, הראשון מסוגו בישראל, שחרת על דיגלו את תודעת השירות הגבוהה ואיכות חומרי הגלם הבלתי מתפשרת. התפריט העשיר, המשופע במנות בשר איכותי, מלווה את חווית הבילוי במקום בו משודרים משחקי ספורט כל השנה. השם "אוונגרד" מבטא את המהפכה הקולינארית בתרבות הישראלית שיצרה המסעדה יותר למעלה מעשור, עם פתיחתה. בסופי השבוע פועלת המסעדה עד השעות הקטנות של הלילה ומספקת בילוי משפחתי קליל לשעות היום או בילוי חברתי לשעות הלילה המאוחרות.

מסעדת "אוונגרד", רחוב הברזל 3, תל אביב

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!