24 באפריל 2024 23:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בופה" Buffet גן עדן קולינרי באושילנד בשרון

"בופה" Buffet גן עדן קולינרי באושילנד בשרון

??????????

 

בימים אלו, נפתח במתחם האושילנד בכפר סבא ה"בופה" גן עדן קולינרי בשרון. המתחם הקולינרי משתרע על פני כ-1,500 מ"ר. התארחתי שם להתרשמות ומה יש לי לומר חבל שאני לא גר בכפר סבא והסביבה. זה המתחם אוכל הכי גדול, הכי טעים, הכי מגוון שיצא לי לפגוש.

אושילנד צילם ישראל פרקר
אושילנד צילם ישראל פרקר
פנים צילום ישראל פרקר
פנים צילום ישראל פרקר

יאיר זגורי היזם ובעל המקום ולצידו השף הראשי יאיר שפירא, ג'ולי פנחסוב על הקונדיטוריה והאחרים שתורמים להצלחה של המקום יוצרים צוות מנצח בעל ניסיון המונחה על ידי היועץ הקולינרי שמוליק מרכוס.

??????????

??????????

המתחם תוכנת בהשראת מעדניות השף הגדולות בעולם ומציג מגוון איכותי של מנות מרחבי הקשת הקולינרית השואבת השראתה מתפריטים בינלאומיים אותנטיים ממטבחי העולם ומבוססים על חומרי גלם טריים ואיכותיים.

השטח הנרחב מאפשר לקיים בתוך המתחם אזורי הסעדה והגשה נפרדים. משעות הבוקר נפתחת המאפייה ובית קפה בצמוד, המגישים לחמים, מאפי בוקר ומאפים מלוחים נפלאים הנאפים במקום. לצידם, מצוי מתחם דוכני פירות וירקות, מעדניית גבינות אנינות מרחבי העולם, קצביה, חנויות ממכר מזון טרי ודוכני פיצוחים, יינות ותבלינים.

??????????

קונדיטוריה , צלם ישראל פרקר
קונדיטוריה , צלם ישראל פרקר

??????????

לחמים צלם ישראל פרקר
לחמים צלם ישראל פרקר

לקראת שעות הצהריים נפתחות העמדות המעוצבות הכוללות תפריט אנין ומגוון שכולל סלטי מעדנייה טריים, עופות רוטיסרי בצלייה איטית, תבשילים ביתיים, מנות הניצלות על גריל פחמים, שווארמה ולחמעג'ון אותנטיים. בנוסף, מציע "בופה" מנות TAKE AWAY לבית או למשרד ומנות המוגשות לארוחת צהריים סביב שולחנות מעוצבים באווירת צהריים שמחה במיוחד.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

אז זה גם אוכל מוכן לקחת וגם מסעדה וגם בופה וגם אפילו אולם שמחות. זהו המתחם הקולינרי הגדול בישראל.

ומה יש שם בין היתר?

המטבח הביתי – תבשילי קדרה , תבשילים וסלטים טריים אפילו מרקים לבוא לאכול או לקחת.

מטבח הגריל הישראלי, (טרפתי כאן עוף שלם שששש) עופות בצלייה איטית עם מרינדה משגעת חושים, מבחר בשרים והארעיס הלבנוני הכי טעים בישראל!

מטבח השווארמה , וואו איזו שווארמה של אנטריקוט ופרגית, כל כך עסיסי בפיתה איכותית שווה כל ביס, סלטים וצ'יפס שחבל"ז.

המאפיה , חברים לחמים כאלו מעולים יש רק כאן הבאתי הביתה לחם אישתי אומרת כל יום תסע ותביא לחם כזה! והקונדיטורה חלומות מתוקים ( או מלוחים) עננים של אושר.

ובמעדנייה תמצאו סלאים, סלטי בריאות ועוד

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

זאת ועוד הפיצוחים הכי טובים לצד החמוצים הכי טובים ומוצרי פודיז וקולינריה , כאן תמצאו הכל, אבל הכל.

??????????

??????????

??????????

חברים ישבתי ובלסתי ואכלתי ולא נודע כי כשהאוכל טעים הקיבה צועדת קדימה

יש פה לקחת הביתה הכל: אנטיפסטי מכל הסוגים, תוספות,ספרתי 22 סוגי תוספות. אורז ותבשילי אורז ספרתי 13 סוגים, פסטות 9 סוגים, דגים מעושנים למינם וסלטי דגים 10 סוגים של דליקטסים,

סלטים אולי 50 סוגים האחד טרי יותר מהשני והשני טעים יותר מהשלישי, 26 סוגי מטוגנים כמו סיגרים, קובות קציצות לביבות שניצלים ועוד,פשטידות, על האש דגים אולי 15 סוגים וממולאים יותר מ15 סוגים בראשם מפרום פצצה. וכ 40 סוגי בשרים. אם הייתי גר שם לא הייתי נכנס למטבח! ( מתייחס לבופה יום שישי)

כ 250 מאכלים לקניה ובמארזים יעודיים!

המתחם הקולינרי למקום מבוקש עבור תושבי השרון ולמוקד עלייה לרגל לעובדי אזור התעשייה וההי טק בעתיר ידע. בימי שישי מארח המתחם את הפנינג המזון הגדול ביותר מסוגו בישראל ומציע לא פחות מ-200 סוגי מאכלים לרכישה הביתה במארזים ייעודיים.

מתחם "בופה" מציעה אירועי ערב ייחודיים המבוססים על תפריטי המסעדה והמעדנייה באווירה ייחודית ושמחה לחברות עסקיות, לאירועים חברתיים ואירועים משפחתיים .

 ??????????

20200122_103434AA

??????????

עובדים מהסביבה ב47 ₪ יש כאן אוחה מלאה כל יום ומכבדים את כל הכרטיסים שלכם. צהריים מוגש 12-16

מאחורי המיזם עומד יאיר זגורי, אשר ייסד לפני 14 שנה את "בופה" במשכנו הקודם בכפר סבא והפך שם נרדף לאיכות, טריות, וטעם משובח.

המתחם כולו כשר.

מתחם אושילנד, עתיר ידע 4, כפר סבא.

חנייה חופשית, נגישות מלאה לנכים

 

 

 

שתפו את הפוסט!