26 באפריל 2024 18:00
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מול השדה גם מסעדה גם אולם וגם טעים

כבר מזמן אמרתי שהוד השרון הופכת למעצמה קולינרית. בדרך כל כולנו מכירים את המסעדות
שנמצאות בצד המערבי של הכביש הראשי, אולם הפעם נחשפתי למקום מדהים מול שדות תותים בצד המזרחי בכוון דרך מגדיאל. מסעדת מול השדה שוכנת ברחוב אסירי ציון 22 פינת הנשיאים.
 
אני באתי בלילה, יש חניון נח, כי יש כאן גם אולם אירועים ובכלל אני ממליץ לכם לבוא בימי שישי לבראנץ' ( 65 ₪) להתבונן בנוף, יש גם משחקיה ופינת חי לילדים, ולהרגיש את האווירה הכפרית, ובמקביל להנות מאוכל טוב וטעים. זו יכולה להיות חוויה משפחתית נעימה.
מבנה המסעדה של מול השדה הינו מבנה לשימור אשר שימש בעבר כבית האריזה המקורי של הוד השרון. המבנה כולל שלושה מתחמי ישיבה – פאטיו מכורה וממוזג, טרקלין פרטי, וחדר אירוח מיוחד ששמר על הצביון העתיק.
אנחנו ישבנו במסעדה כאורחי המקום בארוחת טעימות לבלוגרים ותקשורת, זו לא מסעדה חדשה היא קיימת כבר כ 11 שנה, אבל זו  הזדמנות להכיר את המטבח של השף שמצעיד אותה קדימה, השף אבי בלום שעבד ב"פיקאסו" " הקומה השניה" ובקייטרינג "פוד ארט" . אז מה היה לנו לטעום? המון…..

הפתיחה הייתה בראנץ דליסיו נשנושים 43 ₪  – פוקצ'ת רוזמרין, סלט פלפלים קלויים ובולגרית, מטיאס, טחינה, לבאנה, סלסת עגבניות עצבנית. אהבתי את השילוב הטעים של הבולגרית עם הפלפלים הקלויים. גם הפוקצ'ה למעשה הייתה מעין פיתה- לאפה – פוקצה עדינה שאי אפשר להפסיק לקרוע ולבלוע.
התיאבון בא עם האוכל, מה גם שליד זה הניחו חציל קלוי בגריל בטחינה, סילאן ופטרוזיליה. אמנם לא בטעם "על האש" השרוף אבל החציל עשוי כמו שצריך ולא חצי עשוי כמו שיש מקומות שנכשלים כאן.32 ₪
סלט מול השדה הוא בעצם אוסף של קניות שוק ושדה עם טריות מורגשת, חסות, עגבניות שרי, פירות העונה כמו מלון, אנס, ענבים, פקאנים מקורמלים, רוקפור, ברוטב איולי. מרענן מאוד. 52 ₪ לטעמי מתומחר יקר.
סלט קיסר עוף – חסה פרמז'ן, קרוטונים ברוטב קיסר, כולם רגילים לסלט קיסר עם טונה כאן לקחו חזה עוף, צרבו אותו והניחו על הסלט עם המון פרמז'ן טעים. החסות טריות מאוד ובהחלט סלט מומלץ, אפילו כמנה. לא מצאתי אותו בתפריט וחבל!
ארנצ'יני זה משהו שאני מכיר כמה אנשים ובלוגריות שהיו מתעלפות מהמנה המדהימה הזו גם יפה, גם טעימה וגם… לא מופיע בתפריט המסעדה שכנראה דורש עידכון מיידי. על כל פנים כדורי אורז עם מוצרלה מטוגנים ומונחים על מצע רוטב עגבניות טריות.
פטה כבד מלוה בצנימים וריבת תאנים היה כמובן להיט מושחת ביותר 44 ₪ בקושי צילמתי לפני שיחסלו לי..
אלו היו רק מנות ראשונות לפתיחת התיאבון, על מנת שלא נרעב היו גם מנות ביניים..
לזניה בולונז מעולה בבישול ארוך, הפסטה עצמה פסטה טרייה שנעשית במקום, היא נימוחה ממש נמסה בתוך הרוטב העשיר של הבולנז והגבינות. המוצרלה והפרמזן מעשירות אותה. מנה מומלצת
לזוג 58 ₪ .
חונקי כמרים זו פסטה שאני מאוד אוהב, כאן היא שמשה בתבשיל של , נתחי אנטריקוט, בציר בקר, שמנת, קרם עגבניות ושום, בצל ובזיליקום. הרוטב היה עשיר בטעמי שמנת וציר בקר, היו כאלה שהתלוננו, אני מצידי הייתי יורד על הרוטב עם כף.. כמרים פימונטזה 69 ₪ לא בטוח שמתאים לכמרים.
תבשיל בורגול ורצועות  חזה עוף, עדשים, אפונת גינה, גזר, פטריות שמפיניון, שומשום שחור ברוטב אסייתי. טעמתי מעט ולא התלהבתי, אני לא בטוח שלבורגול מתאים תיבול אסייאתי. 49 ₪ אולי עדיף לחזור לגרסא שבתפריט.
למנה עיקרית בחרתי ב פילה סלמון אפוי בגרגרי חרדל, טימין, שבבי שום ויין לב, 82 ₪ .  כבר הייתי די מלא ולא רציתי בשר שיכביד עלי, בפועל בחירה מאוד נכונה, נתח פילה נכבד עשוי מדוייק, עסיסי וטעים.
תוספות תפ"א רוזמרין, אורז צבעוני משולב סוגי אורז מומלץ, ופירה חלבי מעולה, פשוט הצטערתי שאסור לי פחמימות.

מנות האנטריקוט עשו רושם טוב, לא טעמתי! וגם הפרגית בטריאקי וסילאן עשתה רושם טוב.
המנות העיקריות היו אישיות ולא במרכז השולחן.
שווארמה צילום יחצ
אומרים שלבלוגרים יש קיבה נפרדת לקינוחים, אולי זה נכון לבלוגריות, אני כבר הייתי מפוצץ, אבל מי יכול לעמוד בפני הקסם הטעים והסקסי של תותים טריים מהשדה ממול עם קצפת, תותים שאגב זכו בעבר בפרס ממרקס אנד ספנסר.

היה וואפל בלגי עם קצפת וגלידה, לא נגעתי..
מה כן? פאי תפוחים מעולה , עוגת שוקולד חמה,  שווצריה הקטנה ועוגת גבינה לימון.
 

מסעדת מול השדה יושבת מול נוף של 30 דונם שדה תותים צבעוני ומכאן שמה. רחבת המסעדה החיצונית עטופה בעצי הדרים ותיקים יותר מכולנו, עם דשא בוהק וצמחיה צבעונית, ומעניקה תחושה כפרית מדהימה, מנותקת מההמולה העירונית. אווירה של כפר איטלקי כאן בהוד השרון. אפשר לשבת בשולחנות הזוגיים והמבודדים, בשולחנות הגדולים לקבוצות, להשתרע על ספות פוטון מפנקות ולהרגיש את הטבע. בשעות הערב ריח הפרדסים עולה, הנרות נדלקים והרומנטיקה מציצה מכל עבר. הקסם של מול השדה עובד בשעות היום עם הנוף והניתוק הכפרי המיוחד, ועובר לאווירה מופלאה בשעות העלטה
תפריט המסעדה נע בין ארוחות בוקר עשירות מגוונות ומפנקות מאוד, לתפריט ביסטרו-כפרי בצהריים וערב. דגים טריים, בשרים איכותיים על מצלה, פסטות שף מוקפדות, בליווי יין משובח, סלטים גדולים עם גבינות משק ותוספות מפתיעות, מאפים חמים ומעולים מהטאבון הגדול, כולל פיצות נהדרות, ולקינוח עוגות מושקעות וקפה איכותי של בריסטה מקצועי.
מתחם מול השדה כולל את גינת האירועים "אשכולית", אולם אירועים לאירוח של עד 250 איש, חדר VIP עם מסך ומקרן, טרקלין עץ מכורה לאירועים אינטימיים ועוד. מגוון האפשרויות במול השדה נותנים מענה לקבוצות בגדלים שונים, ולצרכים מגוונים. האירועים במול השדה הם שם דבר, והשגרירים הטובים ביותר הם אלו שהיו באירוע. במול השדה נחגגים כל סוגי האירועים, בר מצוה בליווי משחקים מותאמים לנערים ברחבה הגדולה, חתונה אינטימית, יום הולדת חגיגית, בריתות בליווי מפעילים לילדים ועוד. צוות האירועים המיומן מלווה את החוגגים יד ביד לאירוע מושלם.
אני לא הכרתי את המקום הזה, והנה אני זוכה להכיר לכם אותו.

שתפו את הפוסט!