20 באפריל 2024 9:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת נעורה אבו גוש

מסעדת נעורה אבו גוש

פעם אחרונה הייתי בנעורה ב 2009 (כמה חבל!) , נעורה היא המסעדה הטובה ביותר באבו גוש!

האוכל כאן מגוון, מתאים לכולם הבשרים מעולים, התבשילים  מהזיכרון נפלאים, יש ארוחות מותאמות לצמחוניים ותשומת לב לילדים.

נעורה נמצאת באיזור השקט של אבו גוש ולא במלכודת שבפתח היישוב, היא מסעדה ותיקה מ 2004 ויש לה מוניטין רב (טריפ אדוויזר) , יתרה מכך, מלבד האוכל המעולה יש לה חניה מסודרת כולל חניית נכים, יש לה ג'ימבורי לילדים בכניסה, והיא נגישה.

אין ברירה אני יודע אל תבואו לנעורה בחגים ובפסח במיוחד!!! המקום היה עמוס, מפוצץ, בעל הבית גייס את כל המשפחה והילדים של החמולה והיה קשה. העומס גם גרם לרעש וללחץ כזה שלא הבנתי מה אני רוצה לאכול אבל ברגע שהבת אמרה את מילת הקסם במסעדה ערבית "סלטים" השולחן  קרס מרוב אוכל.

הבת צמחונית ושולחן כזה עמוס לשניים עם ילד זה המון אוכל, היא הסתפקה במה שהיה על השולחן ופלאפל ושתיה.

אני ביקשתי שיפוד כבד עוף ושיפוד קבב על מנת להבין את הבשרים, כאן הבנתי שהלקוח לא תמיד צודק! אי אפשר!! המלצר מהבעלים אומר "הגריל מן  יתבלבל" ( הוא רגיל לוואחד כבד – שני שיפודים, וואחד קבב שני שיפודים) נאלצתי להוציא את נשק יום הדין – הכרטיס ביקור שלי

האמת חבל שלא לקחתי שני שיפודים כבד עוף, כבד עוף ברמה ודיוק כזה, בטריות וטעם לא אכלתי בכפר! הקבב היה פחות מוצלח לטעמי, מעט שומן לדעתי.

הצ'יפס שקיבלתי מעולה של יונדב פחות! המג'דרה  זללנו, הפיתה טרייה מהתנור, והסלטים כיד המלך! לא פנכות קטנות של שתי כפיות, צלחות מלאות סלטים האחד טעים מהשני.

אני מחפש דירה להשכיר שם. יא ראבי איזה אוכל.

קשה לרשום איזה סלטים, נדמה לי דלעת בטחינה שזה הספצייילטה שלהם, טחינה בקדונוסיה וטחינה עם מלפפון. וחציל כזה וחציל אחר ועוד אחד, חומוס אורגינל עבודת יד. סלט כרוב אדום וסלט כרוב ירוק, סלט שרי טעים, סלט סלק ושני סלטים של גזר, ואפילו סלט תירס שאין לי מושג מי המציא אותו במטבח הערבי. סלט טורקי וסלט ערבי, וטאבולה ירוקה מעולה. אבל סלט העדשים עם קליפת לימון  ועגבניה זוכה בתואר הנסיך שם טעים טרי וגם בריא.

בקיצור תבואו לאכול שם אוכל אמיתי, התבשילים, הממולאים וצוואר ממולא וצלעות, באתם לכו על הדבר האמיתי.

המקום מטופח החצר  מרהיבה ביופיה, תתחתנו כאן! נעורה – מקום פסטורלי, הטובל בגינות מרהיבות ומפלי מים, אל מול נוף עוצר נשימה – ועם אוכל שמשאיר טעם של עוד ויש כאן אירועים כל הזמן

240 ₪ לפני טיפ קצת יקר אבל שווה להגיע , אם באת לאבו גוש אל תתאכזב במסעדה הראשונה אני ממליץ על נעורה.

לחוות דעת נוספות שלי באבו גוש

שתפו את הפוסט!