27 ביולי 2024 4:53
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מרוששות" ("2 Broke Girls") עונה חדשה לסיטקום המצליח

העונה החדשה של "מרוששות", הסיטקום זוכה פרס ה"אמי"-

החל מה-15.4 ב-HOT קומדי סנטרל

לינדזי לוהאן מגיעה לתפקיד מדובר בעונתה השלישית של קומדיית הלהיט, מבית היוצר של "סקס והעיר הגדולה" מייקל פטריק קינג, ובכיכובן של קאט דנינגס ובת' בהרס, שחודשה בעקבות הצלחתה לעונה נוספת ורביעית

 

"מרוששות" ("2 Broke Girls"), הסיטקום המצליח של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על-ידי זוכה שני פרסי ה"אמי" מייקל פטריק-קינג, מיוצרי "סקס והעיר הגדולה" ובמאי שני שוברי הקופות שיצאו לאקרנים בעקבות הסדרה, והסטנדאפיסטית וויטני קאמינגס, כוכבת ויוצרת "וויטני".

הסדרה הכיפית והנועזת, בכיכובן של קאט דנינגס ("בתול בן 40", סרטי "ת'ור") ובת' בהרס, הייתה לבכורת הקומדיה הכי נצפית בעשור האחרון, ולפיילוט החזק ביותר של רשת "CBS" אי-פעם. 9.4 מיליון איש צופים בממוצע ב"מרוששות", נתון גבוה במיוחד שהופך אותה לאחת מ-40 הסדרות המצליחות ביותר בארה"ב. לאורך השנים היא גרפה את פרס ה"אמי" ופרס "People's Choice" לקומדיה החדשה הטובה ביותר, ואף פורסם שצוותו של נשיא ארה"ב ברק אובמה בחר לקדם את קמפיין הבחירות שלו דווקא בעת שידורה יותר מאשר כל סדרה אחרת. בעקבות הצלחתה האדירה, חודשה הסדרה במרץ האחרון לעונה נוספת ורביעית, ולאחרונה אף יצאה בארה"ב מהדורה מוגבלת של קאפקייקס מבית "מרוששות".

העונה החדשה כוללת בין-השאר הופעת אורח מתוקשרת של לינדזי לוהאן, המגלמת בפרק מיוחד את קלייר גינס, כלה שמבקשת מקרוליין (בהרס) ומקס (דנינגס) להכין לה את העוגה לחתונתה. שמועות נפוצו על התנהגותה הלא יציבה על סט הסדרה, ופורסם כי לוהאן לא זכרה את הטקסטים, ענתה לנייד שלה תוך כדי הצילומים ושהניתוחים שביצעה בשפתיה מנעו ממנה לשחק כראוי. בעקבות הדיווחים, מיהרו בהרס ודנינגס על עבודתה של לוהאן בחשבונות הטוויטר שלהן. מלבד לוהאן, מגיעים לתפקידי אורח העונה מרי לין רייסקוב ("ג'ולי וג'וליה"), גילס מריני ("אחים ואחיות") ואושיית הטלוויזיה פירס מורגן.

הסדרה עוקבת אחר החברות הלא שגרתית שנרקמת בין שתי נשים צעירות ומאוד שונות, שממלצרות יחד בדיינר זול וצבעוני בברוקלין, וחולקות חלום לנהל עסק מצליח ומשותף למכירת קאפקייקס, כשרק דבר אחד עומד בדרכן – הן מרוששות. כשקרוליין צ'אנינג, שגדלה כיורשת עצר עשירה, מאבדת את כל הונה בעקבות הרשעתו של אביה, היא נאלצת בחוסר חשק או ניסיון להתחיל למלצר. במקום עבודתה החדש והלא מפואר פוגשת קרוליין במקס בלאק השנונה, שתחילה לועגת לבחורה המפונקת וחסרת היכולות, אך מופתעת לגלות שקרוליין למעשה הרבה יותר עמוקה ממה שנדמה. וכשקרוליין נחשפת לכישרון האפייה של מקס, השתיים מגבשות קשר מקצועי לא צפוי בתקווה להשיק עסק למכירת קאפקייקס, שעשוי להוביל לעתיד מזהיר עבורן. רק שקודם הן צריכות לגייס 250 אלף דולר. בסיום העונה הקודמת, מקס וקרוליין גילו חלל נוסף בדיינר שפונה לרחוב, ועשוי להפוך לספוט המושלם עבור חנות הקאפקייקס שלהן.

לצדן של דנינגס ובהרס (שהנחו יחד השנה את טקס פרסי ה"People's Choice"), מככבים בסדרה גארט מוריס ("סאטרדיי נייט לייב"), ג'ונתן קייט, מת'יו מוי ("סקראבס") וג'ניפר קולידג' ("אמריקן פאי", "לא רק בלונדינית").

החל מה-15.4, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!