19 באפריל 2024 10:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של סדרת הלהיט שוברי שיאי הצפייה "ריזולי ואיילס"

 

8.7 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה החמישית של דרמת הפשע המשטרתית, המשודרת בימים אלה בארה"ב. החודש הכריזה רשת הכבלים "TNT" על חידושה של הסדרה לעונה שישית

 

"ריזולי ואיילס" ("Rizzoli & Isles"), דרמת המתח של רשת הכבלים "TNT" וחברת "Warner Bros", המגוללת את עלילותיהן של צמד חוקרות, נוצרה על-ידי המועמדת ל"אמי" ג'נט טמרו ("בונז") והסופרת טס טריגסן, שכתבה את סדרת רבי-המכר עליה מבוססת הסדרה.

 Rizzoli & Isles 5

הסדרה הייתה להצלחה מסחררת מהרגע הראשון, כאשר פרק הבכורה שלה היה לנצפה ביותר בתולדות הכבלים האמריקאיים. בפרק בכורת העונה החמישית (שמגיעה לסיומה בארה"ב) צפו 8.7 מיליון איש, ועד כה זוכה העונה לממוצע צפייה של 7.3 מיליון איש. הנתונים הללו ממקמים את "ריזולי ואיילס" כאחת משלוש הסדרות הנצפות ביותר בכבלים האמריקאיים, וכסדרת הכבלים המצליחה ביותר של הקיץ האחרון. בעקבות הצלחתה, חודשה הסדרה לעונה שישית, שתעלה במהלך 2015.

 

בסיום העונה הרביעית, ג'יין (אנג'י הרמון, "חוק וסדר") נפרדה מהארוס שלה, רגע לפני שגילתה להפתעתה שהיא בהיריון. בינתיים, מערכת היחסים בין מאורה (סשה אלכסנדר, "NCIS") ופרנקי (ג'ורדן ברידג'ס, "חיוך של מונה ליזה") נעשתה מסובכת ומורכבת יותר. בעונתה החמישית והמסעירה של "ריזולי ואיילס", ג'יין ומאורה חוקרות תיקים מסוכנים מאי פעם, והצוות מתמודד עם האובדן של חברם הקרוב והקולגה לשעבר, בארי פרוסט.

 

"ריזולי ואיילס" עוקבת אחר ג'יין ריזולי, חוקרת משטרתית מנוסה, ומאורה איילס, חוקרת מקרי מוות מבריקה ושנונה. ג'יין ומאורה גדלו בשתי קצוות הפוכים של המעמדות הכלכליים. ג'יין הקשוחה מגיעה ממשפחה קטנה ומאוחדת, בעוד שמאורה המוקפדת מגיעה מבית מיוחס. למרות כל הניגודים ביניהן, שתי הנשים מפתחות קשר חזק וחריג, ומשלימות אחת את השנייה, כשהן משתמשות בחוכמה שלהן, מומחיותן הבלשית ומסירותן לעבודה במטרה לפענח מקרים מסובכים, ולתפוס את הפושעים הידועים לשמצה של בוסטון.

 

לצדן של הרמון ואלכסנדר, מככבים בסדרה ברוס מק'גיל ("בית החיות"), ג'ורדן ברידג'ס, המועמדת לאוסקר לוריין בראקו ("הסופרנוס", "החבר'ה הטובים"), בריאן גודמן ("מהיר ועצבני 3"), ואידרה ויקטור. לתפקידי אורח מגיעים קולין אגלספילד ("ארוס בהשאלה"), ג'ון דומאן ("הסמויה"), ג'יימי במבר ("בטלסטאר גלקטיקה") ואנבר גג'וקאג' ("אקסטנט").

 

החל מה-1.6, ימים ראשון-חמישי, בשעה 19:00, ב-HOT Zone

שתפו את הפוסט!