28 במרץ 2024 15:53
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"זאב צעיר" ("Teen Wolf"), עונה חדשה

העונה השנייה של סדרת הלהיט "זאב צעיר"-

החל מה-19.9 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

Teen Wolf 2

הדרמה העל-טבעית, שעוקבת אחר נער שחייו משתנים כשננשך על-ידי איש זאב, הפכה לאחת מההצלחות הגדולות של השנים האחרונות, עם חצי מיליון ציוצים לפרק, שבעה פרסי "Teen’s Choice" וחידושה לעונה חמישית

 

"זאב צעיר" ("Teen Wolf"), דרמת הנוער המצליחה של רשת "MTV" וחברת "MGM", נוצרה על-ידי ג'ף דיוויס, היוצר המקורי של "מחשבות פליליות". לצדו של דיוויס, יוצרים את הסדרה מרטי אדלשטיין ("נמלטים"), רנה אשווריה ("מדיום") והבמאי ראסל מולכאי ("היילנדר").

 

הסדרה המותחת והמלהיבה בכיכובו של טיילר פוזי ("יפה במנהטן", "אחים ואחיות"), המבוססת על הסרט האהוב משנות השמונים, משודרת מזה שלוש שנים ברשת "MTV" וזוכה להצלחה אדירה בקרב מיליוני מעריציה ברחבי העולם. בעונה השלישית, העונה המצליחה ביותר של הסדרה, צפו בממוצע 3.1 מיליון איש. בעקבות הצלחתה, חודשה הסדרה ביולי האחרון לעונה חמישית ומורחבת בת 20 פרקים.

 

הישגיה הגדולים ביותר של "זאב צעיר" ניכרים ברשתות החברתיות, שם הסדרה היא אחת מחמש הסדרות המדוברות ביותר, עם ממוצע של חצי מיליון אזכורים ב"טוויטר" מדי פרק. בכך הפכה "זאב צעיר" לסדרה הכי מדוברת בתולדות "MTV". לאורך השנים גרפה הסדרה שבעה פרסי "Teen’s Choice", בראשם לסדרת הקיץ הטובה ביותר, וכן שני פרסי "סאטורן" (המוענקים מדי שנה ליצירות מדע בדיוני) לסדרת הנוער הטובה ביותר. לאור הפופולאריות, יצאו ספר וחוברת קומיקס בהשראת "זאב צעיר".

 

המבקרים החמיאו ל"זאב צעיר", וטענו שהיא אחת מהיצירות הטובות והמפתיעות ביותר שעלו ב"MTV". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" נכתב שהיא "מקסימה וחכמה, שתי מילים שמפליא להשתמש בהן בהתייחס לסדרה של "MTV". יש לה המון דברים שמשחקים לטובתה – פוזי מעניק הופעת משחק משכנעת, והסדרה מרוויחה הרבה מהדיאלוגים השנונים שלו. אך מעל הכל, "זאב צעיר" נשענת על טרנד אנשי הזאב מבלי לסחוט אותו עד תום. סדרה מצוינת וכיפית". "אינדיפנדנט" כתבו "דרמה קצבית, אפלה, עמוקה ורצינית יותר מהסרט שעליו היא מתבססת". ה"ניו יורק פוסט" כתבו "סדרת הנוער הטובה ביותר מאז "באפי ציידת הערפדים", ואי אפשר לחכות לפרק הבא. זה בגלל ש"זאב צעיר" לא אירונית, היא מבטאת חרדת נעורים אמיתית. ולא רק שנעשתה בה מחשבה מעמיקה, היא מציגה רמת משחק גבוהה". ב"טי וי גייד" נכתב שהיא "מתייחסת ליצרים הורמונאליים בז'אנר האימה עם מיקס חלקלק של מתח, רומנטיקה והומור".

 

הסדרה עוקבת אחר סקוט מק'קול (פוזי), תיכוניסט דחוי חברתית שמרבית מחבריו לספסל הלימודים לא מבחינים בו. מק'קול צמא להכרה ולו הקטנה ביותר, כזו שתסיר ממנו את האנונימיות, כשחברו הטובה ביותר, סטיילס (דילן או'בריאן, "לדפוק התמחות", בקרוב ב"הרץ במבוך"), משכנע אותו להצטרף אליו בחיפוש אחר גופת נערה שהמשטרה מנסה לאתר. בלב יער חשוך, סקוט נופל קורבן ליצור משנה – שמתגלה כאיש זאב – ומצליח להיחלץ מהמתקפה כשנשיכה אכזרית מעטרת את צד גופו.

 

כעת, לסקוט יש יכולות על-טבעיות, שהופכות אותו לכוכב קבוצת הלקרוס בתיכון שלו, ולנער פופולארי ונחשק, בייחוד על-ידי הנערה החדשה בבית-הספר, אליסון (קריסטל ריד, "טיפש, מטורף, מאוהב"). אך היכולות של סקוט מניבות גם בעיות חדשות, והוא נגרר למרכזה של מלחמה בין אנשי הזאב והציידים שלהם, שמנהיגם הוא אביה של אליסון, כריס (ג'יי אר בורן, "נקמה"). סקוט נאלץ למתן את יצריו וצרכיו החייתיים, בעוד הוא מנסה לשמור על יחסיו עם אליסון, חבריו, משפחתו והקהילה כולה.

 

לצדו של פוזי, מככבים בסדרה קריסטל ריד, דילן או'בריאן, טיילר הקלין ("הדרך לפרדישן"), קולטון היינס ("החץ"), הולנד רודן, לינדן אשבי ("מורטל קומבט"), ג'יי אר בורן, מליסה פונזיו ("המתים המהלכים"), קיאהו קאהואנוי, אורני אדמס ("קומיקאי"), סת' גיליאם ("הסמויה"), איאן בוהן ("מד מן"), אדי מייז ("הזדמנות שנייה") ואדם פריסטו ("האלווין 2").

 

לעונה החדשה מצטרפים מייקל הוגאן ("בטלסטאר גלקטיקה"), סטיבן לשפורד ("בראץ: הסרט"), דניאל שרמן ("בני אלמוות"), גייג' גלויגטלי ("הלונג שוט"), סינקווה וולס ("Power") וביאנקה לוסון ("שקרניות קטנות").

 

החל מה-19.9, ימי שישי, בשעה 17:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!