25 באפריל 2024 23:47
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'מבט על – האמירויות' בנשיונל ג'יאוגרפיק

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק מכריז על שידור הבכורה של 'מבט על – האמירויות'

הסרט התיעודי ישודר בלעדית בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק
ביום שני, 3 בינואר, בשעה 21:00

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק משיק את 'מבט על – האמירויות', סרט תיעודי חדש בסדרת 'מבט על' המוערכת, שישודר בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק החל מ- 3 בינואר בשעה תשע בערב. הסרט הדוקומנטרי, באורך של 44 דקות, מתמקד באיחוד האמירויות הערביות, ומציין את הפעם הראשונה שהסדרה העולמית מגיעה אל מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC).

'מבט על – האמירויות' עושה שימוש בצילום אווירי חדשני כדי לשרטט דיוקן של איחוד האמירויות כפי שלא נראה מעולם. באמצעות צילומי רחפן עוצרי נשימה העומדים במרכז הסרט, הוא מספר את סיפוריהם של תושבים מקומיים, שחולקים את התובנות ואת נקודות המבט הייחודיות שלהם על איחוד האמירויות הערביות ועל הישגיו הרבים.

הסרט 'מבט על – האמירויות' מציג לראווה את ההיסטוריה המדהימה, התרבויות המגוונות והחידושים הטכנולוגיים שעיצבו את האומה. הוא גם בוחן לעומק כמה מנקודות הציון האייקוניות של איחוד האמירויות הערביות, ובהן 'מסגרת דובאי', מסגד שייח זאייד הגדול, Camelicious (תעשיית חלב הגמלים של איחוד האמירויות), המרכז הארכיאולוגי מליחה, נווה המדבר אל עין, קאסר אל חוסן, אקספו 2020 דובאי והאי סיר באני יאס.

את הספיישל העולמי יקריין בקולו השחקן זוכה פרסי האוסקר, האמי, הטוני וה-SAG, ג'רמי איירונס, קול שרבים עשויים לזהות כקולו של סקאר מהסרט "מלך האריות" של דיסני (1994). הסרט התיעודי יפורסם גם בערבית בערוץ הערבי החינמי, נשיונל ג'יאוגרפיק אבו דאבי, בכל רחבי המזרח התיכון, עם קריינות של השחקן, המפיק ומגיש הטלוויזיה האמירטי הידוע, סעוד אל כעבי.

הסרט החדש 'מבט על – האמירויות' מצטרף לסדרת 'מבט על' הפופולרית בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ולסרטים תיעודיים קודמים, שהתמקדו בסין, יפן, ניו זילנד ומדינות נבחרות באירופה. הסדרה 'מבט על' בוחנת, תוך הצגת ויזואליים מרהיבים, את התרבות, ההיסטוריה, החדשנות וההישגים ההנדסיים שסייעו לעצב את העולם כפי שאנחנו מכירים אותו.

'מבט על האמירויות' הופק על ידי חברת Windfall Films Ltd עבור נשיונל ג'יאוגרפיק. ג'ון שיפלי וקרלו מסרלה הם המפיקים הראשיים מטעם Windfall Films. קרולין פיין, רג'ול צ'אוהאן וסייד קשיף משמשים כמפיקים ראשיים מטעם נשיונל ג'יאוגרפיק.

שתפו את הפוסט!