28 באפריל 2024 8:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה הזמן לשפר את חדר האמבט ויש מבצע מדהים ב "סבח" – הפנינג מכירות מיוחד

זה הזמן לשפר את חדר האמבט ויש מבצע מדהים ב "סבח"

קולקציית ארונות אמבט חברת סבח צילום שגיא מורן

ביום שלישי הקרוב, ה- 28 בדצמבר, תקיים החברה הפנינג מכירות מיוחד לחיסול עודפים ותצוגה במחירים חסרי תקדים ובהנחות מטורפות • בעקבות הביקוש הרב, יוצעו מגוון ארונות אמבט יוקרתיים בעיצובים חלומיים במחירים חסרי תקדים

החל מ-400 ₪ לארון אמבט יוקרתי

בעקבות הביקוש הרב, החליטה חברת "סבח", המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של כלים סניטריים וארונות אמבטיה, לקיים יום מכירות נוסף אחרון לסוף השנה, לחיסול עודפים ותצוגה של ארונות אמבט וכלי אמבט יוקרתיים במחירים חסרי תקדים ובהנחות משמעותיות. יום המכירות המיוחד יתקיים ביום שלישי הקרוב, ה-28 בדצמבר, באולם התצוגה הראשי של החברה במודיעין, שיתפתח במיוחד לקהל לצורך מכירה ישירה, שלם וקח. במסגרת ההפנינג המיוחד יוצעו מבחר ארונות אמבט בעיצובים ייחודיים, במגוון סגנונות, צבעים וגדלים ובמחירים ללא תחרות, החל מ-400 ₪ לארון אמבט.

על משטחי הארונות של סבח ניתן להתקין כיור אינטגרלי מבריק או מט, משטח אקרילי לבן מט או משטח עץ מלא וכן להוסיף כיורים מונחים, ברזים, ארונות שרות, מקלחוני זכוכית ועוד, להשלמת מראה האמבט המושלם.

ארונית מנדי ספשייל חברת סבח צילום שגיא מורן
ארונית פרינסס סילבר בוצ'ר חברת סבח צילום שגיא מורן
ארונית אלברט חברת סבח צילום שגיא מורן

בחברת סבח מתאימים את המטבח לכל אחד. דברים שחשוב לדעת גם אם יש לכם חדר אמבט קטן.

אז מהם הכללים עליהם יש להקפיד בעיצוב חלל אמבטיה קטן?

צבעים: שימוש בצבעים בהירים ורכים המעניקים תחושה של חלל גדול יותר. מומלץ לא לעשות שימוש ביותר משני גוונים שונים. אם נרצה להוסיף נקודת צבע נוסף נוכל לעשות זאת בדמות ברז, כיור מונח או אקססוריז אחר.

מראה: שימוש במראה גדולה מייצרת אשליה אופטית של מרחב.

תאורה: אור יוצר תחושה של מרחב. נעדיף תאורה בגוון צהוב היוצרת תחושה חמימה ורכה. נמקם גוף תאורה מרכזי מעל למראה ונוסיף ספוטים לצידי המראה ליצירת מראה רך.

חיפויים וריצוף: אריחים בהירים, בגווני לבן או שמנת, יעניקו תחושה של מרחב. שימוש באריחים קטנים, חלקים ועמידים המתאימים לסביבה לחה ורטובה, ייצרו תחושה של חלל גדול יותר ויספקו תחושה מרשימה של ספא יוקרתי. מומלץ להניחם לרוחב כך שייצרו תחושה של קיר רחב יותר. מומלץ לחפות את הקירות עם אריחים רק באזורים הרטובים על מנת שלא "לסגור" את חלל החדר.

ריהוט וסנטריה: שימוש בארונות אמבטיה תלויים – המשמשים גם כאחסון פונקציונלי וגם ריהוט דקורטיבי, יקנו לחדר מראה מרווח ומאוורר. ארונות שירות לאורך המראה ומשני צידיה מאפשרים ריבוי מדפים וחלוקה פנימית חכמה ומודולרית. כדאי להתקין גם אסלה תלויה שהינה פרקטית, קלה לניקוי ובעלת מראה יוקרתי. מיכל ההדחה הסמוי מוחבא בתוך הקיר וחוסך מקום נוסף.

מקלחון: נעדיף מקלחון על פני אמבטיה שתוספת חלל רב. רצוי לבחור בזכוכית שקופה ולא אטומה היוצרת עומק ומראה אסטטי יותר. מומלץ לבחור במקלחון לופ כך שהדלתות מתקפלות ומפנות מקום נוסף.

ארונית אמילי ווד חברת סבח צילום שגיא מורן

אל תחכו שהאמבט יבוא אליכם לבד זה לא מוצר לקנות באון ליין בואו לחדר התצוגה של סבח זו הזדמנות.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-400 ₪ לארון אמבט מעוצב.

המכירה תתקיים באולם התצוגה הראשי של חברת סבח, רחוב שדרות הרכס 35 מודיעין.

יום שלישי, 28 בדצמבר 2021, בין השעות 08:30 בבוקר ל-17:00 אחה"צ.

https://www.sebach.co.il/

 

חברת סבח – Sebach מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של כלים סניטריים וארונות אמבטיה. החברה הוקמה לפני כ- 50 שנה ומלווה את לקוחותיה בנאמנות כבר 3 דורות ע"י משפחת סבח. מוצרי החברה משווקים למאות חנויות תצוגה ברחבי הארץ ונמכרים ברשתות העיצוב המובילות בישראל.

 

שתפו את הפוסט!