29 במרץ 2024 9:39
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלכת היופי של ירושלים ב yes TV DRAMA

רב המכר המצליח בישראל שזכה גם להצלחה גדולה בעולם,

הופך למלודרמה יומית תקופתית מושקעת ומלאת רגש

לראשונה בישראל, הפקה תקופתית חסרת תקדים ורחבת יריעה, המבוססת על תופעה תרבותית של ממש.

הסדרה מביאה אל המסך את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ספניולית – ירושלמית שורשית, בתקופה שבין תחילת שנות ה-20 עד שנות ה-40 של המאה הקודמת. מתחת לפולקלור ולפסאדת ה"כבוד" החשובה כל כך במשפחת ארמוזה, מסתתר סיפורה של משפחה מסוכסכת, שבניה ובנותיה סוחבים איתם "קללה" של אהבה, אותה הם לא מצליחים להגשים. במרכז הסדרה עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו רוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם: בקי, רחליקה, ובתו הבכורה שהיא בבת עינו- לונה (סוול אריאל), הלא היא "מלכת היופי של ירושלים".

מערכת היחסים האובססיבית בין גבריאל לבין לונה, עומדת בניגוד מוחלט לחוסר אהבתו לאשתו. הקנאה שחשה רוזה כלפי בתה, מעבירה אותה על דעתה וגורמת לסכסוכים עמוקים בתוך המשפחה. הסדרה מתרחשת בו זמנית בשני צירי זמן, סיפורי ההווה והעבר של המשפחה מובאים במקביל ובאופן סימולטני, ובכך מעניקים אלה לאלה משמעות נוספת, עמוקה יותר, של דרמה וגורל. סיפורה של המשפחה האמידה שזור בסיפורה של ארץ ישראל טרום הקמת המדינה.

"מלכת היופי של ירושלים", ספרה של שרית ישי לוי עליו מבוססת הסדרה הוא רב מכר, אשר זכה בפרסים ותורגם לשפות רבות..

בהשתתפות: מיכאל אלוני, הילה סעדה, סוול אריאל אור, עירית קפלן, אלי סטין, מלי לוי, יובל שרף, תום חגי, ישראל אוגילבו, איציק כהן, דב נבון, רוי מילר, עומר דרור ועוד.

יוצרים: שלמה משיח, אסתי נמדר- תמאם, עודד דוידוף.

תסריטאי: שלמה משיח. במאי: עודד דוידוף.

מפיקים ראשיים: דפנה פרנר, שי אינס.  הפקה: ארצה הפקות

מלכת היופי של ירושלים: החל מה-03/06 ב- yes VOD, וב- 07/06 ימי ב'-ה' בשעה 21:00 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV רק ב-yes 

שתפו את הפוסט!