27 באפריל 2024 16:11
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון רוטשילד 22  – המקום האידיאלי לחופשה אורבנית בתל אביב

מלון רוטשילד 22  – המקום האידיאלי לחופשה אורבנית בתל אביב

החלטנו לחגוג  חופשה אורבנית בתל אביב, למטרה זו בחרנו במלון רוטשילד 22 מרשת פתאל בה אני חבר ויש לי הנחת חבר וגם הנחת יום הולדת. יחד עם זאת אני מציין שזה מלון יקר וחופשה שכוללת רק ארוחת בוקר יקרה מאוד.

המלון על 156 חדריו נמצא במרכז הסצנה התל-אביבית ומשני החלונות  שבחדר בקומה השישית הצופה לשד' רוטשילד ולנ' בנימין מרגישים מה המשמעות של עיר ללא הפסקה. הרחובות נ' בנימין  ושד' רוטשילד שוקקי אדם ותנועה עד השעות הקטנות של הלילה וגם ב-4 בבוקר עדין יש תנועת אנשים, מכוניות צופרות ואופנועים עושים דאווין.

הזמנתי חדר דלקס עם נוף לשדרה, נראה לי שהמלון שידרג לנו לחדר אקזקיוטיב עם נוף אורבני בקומה 6 שכולל כניסה לטרקלין העסקים שפתוח משעה 10 בבוקר עד 10 בלילה וזה בהחלט יתרון, משהו מפנק וגם הנוף אדיר.

כך או כך החדר מודרני, טלוויזיה מצוינת, מכונת אספרסו, ארון בגדים קטן, כורסה אחת ושולחן קטן.

החדר סך הכל קטן, 23 מ"ר. יש WI FI  חופשי, רשום שיש ספרית סרטים דיגיטלית אך לא ראיתי ולא מצאתי כמו שכתוב שיש חלוקי רחצה ואין. ולמה צריך חלוקים ב 23 מ"ר ?? שבקושי זזים,  אם לא הזמנתי ספא בספא בכר הסמוך אין בהם  צורך, גם לא ראיתי אורחים מתהלכים  בחלוקי רחצה. אין במלון בריכה אך אפשר להגיע לים ברגל.

חדר הרחצה מספק בהחלט את הצרכים, מקלחון, כיור נח, חלון קטן והכל בסדר.

המיטה בהחלט נוחה, המזגן עובד למרות שהיו לי בעיות לקבע טמפרטורה שרואים במצג. המיזוג כל כך טוב שזה מצדיק את שמיכות הפוך שמתכרבלים בהן…

ארוחת הבוקר נפלאה, ממש טעימה ומגוונת , נכון שלא מכינים חביתות אבל יש שקשוקה או מקושקשת וביצים קשות, הפשטידות נהדרות ויש סלמון מעושן, מבחר גבינות מעולות וסלטים וירקות. והכל ממש מעשה ידי השף עמרן שהוא בהרבה יותר משף ועמד לעזרתי בחלק מהבעיות האישיות שהיו לי.

הערה על חדר האוכל: מפלס השולחנות גבוה יותר וצריך לעלות מדרגה וזה עלול להכביד על אנשים מבוגרים כמונו, אך הביאו לנו מה שבקשנו עד השולחן.  השולחנות עגולים וקטנים מדי.

הקבלה מאירה פנים לאורח, צ'ק אין, צ'ק אאוט יעיל, יש מבוגר שמסייע לך למעלית  ולחדר (לא יכול לקרוא לו בל בוי, כן!) שירות מכל הלב. המיוחד במלון – הלובי מוקף חלונות ואפשר לראות את הרחוב וגם להיפך.

חניה! יש חניה של המלון ע"ג חניות משרדים שמתפנים בסופ"ש, רכב נכים גם חונה חינם. יחד עם זאת ההסברים בקשר לחניה לוקים בחסר, לא מספיק לומר להחנות לפי שלטים צהוב או ירוק, בטח שאם כתוב עליהם חניה משעה 19:00,  למי שברור זה נהדר אבל למי שלא? גם לא מנחים אותך איך לעלות ללובי המלון במעלית מהחניה. הנושא טעון שיפור ניכר.

המעלית מתוחכמת ומאפשרת כניסה ותנועה רק עם הכרטיס החכם, וזה בהחלט בטיחותי. גם העליה לקומת הטרקלין היא בעזרת הכרטיס המתאים.

לפי בקשה אפשר לקבל בחדר ערכת תה עם קומקום ותיונים.

במלון מתארחים לא רק אנשי עסקים אלא עוד אנשים כמונו ותיירים שבחרו בו בשל המיקום הנוח לדעתי (ממוצע הגילים הפעם היה נמוך, הרבה צעירים).

מול המלון מסעדות, ביקרנו בוונג  וברוסטיקו, גולדה צמודה למלון אבל לא הסתדר לנו לשבת שם.

במהלך החופשה עשינו סיור בשדרות רוטשילד עד לבנק-הפועלים הסניף הראשי שם היה לה חשבון בנעוריה ועד לבית-הספר בילו לשעבר (כיום ישיבה) שם למדתי בעירוני ח' הצמוד.

תל-אביב מאופיינת בבתים ובניינים ישנים בסגנונות מרהיבים, חלק מהם משופצים והאחרים זקוקים מאד לשיפוץ וחבל…

לא הרגשנו את החום ואת ההליכה בצל אבל  בדיעבד זה היה קצת מעבר לכוחות שלנו.

תל אביב באמת עיר ללא הפסקה: אופניים, שליחי וולט ומשלוחים, טיילים ותיירים והמון מבלים עם ילדים.

 

אז גם אנחנו בילינו בה.

 

 

 

שתפו את הפוסט!