27 באפריל 2024 8:53
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וונג הויאטנאמית שלי בתל אביב

וונג הויאטנאמית שלי בתל אביב

VONG נפתחה ב- 2012 כמסעדה הווייטנאמית האותנטית הראשונה בתל-אביב המגישה Premium Street Food. זו מסעדה קטנה יחסית, מאוד צנועה אבל מי שמכיר אותה מבין שזה מקדש לאוכל ווייטנאמי ששונה מכל האסייתי שהכרנו.

וונג מתאפיינת בתפריט עשיר וטעים, לאחרונה התפריט התחדש קצת ומנות טעימות נוספו. זו מסעדה קטנה, צנועה אבל מלאת שמחה, אהבה ושירות מצוין.

יש כאן אווירה מיוחדת, המטבח הפתוח השוקק אדים, השולחנות המיוחדים והכלים, הציורים על הקירות, המוסיקה והאנשים שנותנים שירות מכל הלב. הייתי כאן ב-2013, ב 2018 והנה אנו שוב באים ב 2023.

מי שמתרווח על הכיסא וייקח לו את הזמן גם לאכול וגם להביט, יגלה שהקהל שוטף את המסעדה מימין ושמאל והאורחים כמו גם התיירים מתחלפים בקצב שלא נופל מהמוסיקה המושמעת. יש כאן צוות נפלא ובמטבח נבחרת שפים בראשה הבעלים שעובד ללא הרף וניתן לראות כל הזמן את הכנת לחמניות הבאן המאודות ואיך רוקמים את המנות.

הפעם באתי עם זוגתי שאינה אוכלת פירות ים מה שהגביל אותי כיוון שאנו חולקים מנות.

פתחנו במנה שאני מאוד אוהב

CHA – CA – LA – VONG זהו סלט שיש בו נתחים של פילה דג רך בתיבול כורכום טרי ויוגורט על מצע אטריות ורמיצ‘לי עם רצועות גזר, מלפפון, נבטים, נענע, אייסברג, בצל סגול, בוטנים, כוסברה וצ‘ילי בעיטור שמיר ובצל ירוק ברוטב לימון-שום-צ‘ילי-רוטב דגים. הדגים מטוגנים או צרובים והצבע, המרקם והטעם יחד עם מגוון הירקות, עשבי תבלין ורוטב הדגים  יוצרים בקערה בה זה מוגש מנה מנצחת, מעודנת ומרעננת, ביקשנו להוציא את הצ'ילי ולהגיש כוסברה בנפרד.65 ₪

לא יכולתי לוותר על אגדשי טופו. מנה מכילה קוביות טופו מטוגן, פייטריות  שימג'י, בצל ירוק, צנון כתוש , רוטב טנציו. 43 ₪

לה הזמנתי באן עם דג שהתחלקנו בו המנה מכילה 2 יח' פילה דג לבן קריספי, רוטב יוגורט ועשבי תיבול, כוסברה, צ׳ילי ובצל ירוק בלחמנייה מאודה., לא הרגשת רוטב כמו יוגורט ושאר ירקות נראה לי שסתם הניחו דג מטוגן כמה עלים וזהו, ממש לא מלהיב כמו פעם. 56 ₪

סיימנו עם מנה חדשה שממש הרגישה לי מטבח בייתי טעים, CURRY BOWL מנה גדולה מספיקה לזוג. תבשיל קארי בחלב קוקוס עם עוף, חציל ותפוחי אדמה. מוגש עם פנכה ענקית של אורז מעולה. המלצת המלצרית  אוריה ממש הייתה מעולה לנו.

עם צייסר ע"ח הבית ושתיה 267 ₪

נהנינו זה העיקר

VONG, שדרות רוטשילד 15, תל אביב.

 

 

שתפו את הפוסט!