28 באפריל 2024 11:36
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ואוו! – WOW סרט חדש בקולנוע

ואוו! – WOW סרט חדש בקולנוע

תיווך דירות תמיד נראה לי משהו שאני מכנה "לופט גישפט, בקיצור עושים כסף מכלום. הסרט הזה מכניס את הצופה  בצורה ההומוריסטית לתוך עולמם של מתווכי דירות בצרפת ומפגיש את הצופה באפיזודות משעשעות ומוזרות.

הקומדיה שתגרום לכם לצעוק "ואוו!". בעיירה הצרפתית בוז'יואל מוצעים למכירה שני נכסים: בית עתיק מן המאה ה- 19 על גדות האגם, ודירה מודרנית במרכז העיר. זוג סוכני נדל"ן ותיקים מסוכנות "ואוו", ביחד עם העוזר החדש שלהם (שלא ממש עוזר), יעשו הכל כדי להציג את הנכסים בצורה הטובה ביותר – גם אם יש תקלות פה ושם. אבל התוכנית שלהם נתקלת בבעיה כשמגיעים הלקוחות, וחושפים את הצרות בחייהם הפרטיים, המקצועיים והרגשיים של הקונים הפוטנציאליים. מהר מאוד הם יגלו שהדרך הביתה ארוכה ממה שהם חשבו…

יתרה מזאת הטיפוסים, הפרצופים, כן הפרצופים של השחקנים, הבעות הפנים ושפת הגוף  זה משהו שמשאיר בכם תמונת חותם גם כשאתם יוצאים מהסרט.

 

[

צוות יוצרים

תסריט ובימוי : ברונו פודלידס

צילום : פטריק בלוסייה

ניהול פקה : קלייר  לנגמן

עריכה קריסטל דוינטר

הפקה: Why not productions

 

בתפקידים הראשיים

מאדם בורביילה: קרין ויאר

אורציו: ברונו פודלידס

סילבט : סבין אזמה

סימון: אדי מיטשל

 

ושורה של כוכבים אורחים בהם: אנייס ג'אוי, רושדי זם, מנו פאייה, פליקס מואטי,

וכן בני משפחת פודלידס : האח השחקן דני פודלידס ובניו של ברונו, נינו וז'אן.

 

צרפת 2023, בימוי: ברונו פודלידס

90 דקות | צרפתית | תרגום לעברית ואנגלית

החל מן ה 22.11 כל רחבי הארץ

הפצה בישראל קולנוע חדש .

 

ברונו פודלידס- כמה הערות על הסרט

הרעיון לכתבית התסריט עלה כביקרתי בבית שניסיתי למכור לפני מספר שנים. התגובות של האנשים פשוט הממו אותי. בחור אחד אמר מבלי לדעת שאני שם, שהוא הולך להרוס את הקירות כאן וכאן, להרוס את האח, לשנות את החלל, הרגשתי שהוא מבקר את הדרך שבה אני חי. יש משהו מאד חושפני כשאתה מגיע לבית שאתה רוצה למכור או לקנות, גם מצד המוכר וגם מצד הקונה. אנחנו חודרים לפרטיות של האנשים וזה יכול להיות לעיתים עצוב בצורה בלתי נסבלת. ומצד שני מפעים. פתאום גילתי שזה יכול להיות אמצעי לספר סיפור.

 

אז יצרתי את שני הגיבורים האחת היא מקצוענית והשנייה מגיע לעבודה הזו מתוך הכרח כלכלי. פתאום הם מוצאם את עצמם כסוג של פסיכולוגים. מתווכחת אחת ששוחחתי איתה לצורך התחקיר לסרט סיפרה לי שאנשים מתייעצים איתה וחושפים בפניה את הסודות הכי כמוסים שלהם , כאלה שלא חשפו מעולם. מכירת או קניית בית גורמת לאנשים לעיתים לאבד את ההיגיון שלהם.

 

הכתיבה של התסריט היתה תענוג צרוף ותקופה מאד משמחת. כשאני כותב אני לא יכול לכתוב מעט, אני חייב להיות בפוקוס מלא. הפעם הרשתי לעצמי להיכנס לתוך הדברים מבלי לדעת לאן אני הולך, פשוט להנות. הדמויות הזמינו את עצמן לסיפור שלי.

 

זו בהחלט היתה חוויה שהייתי שמח לחזור עליה

 

הייתי צריך למהר כי ידעתי שהבית עליו חשבתי יעמוד למכירה ואז אעבד את הסט העיקרי שלי,

 

לגבי השחקנים, אני נהנה לעבוד עם אותם שחקנים, הם באים בשמחה ,לא משנה מה אני מציע להם, היו כמה שלא יכלו להשתתף בגלל עבודות אחרות אבל אני תמיד שמח לארח שחקנים חדשים גם כן.

 

הבולט שבהם הוא השחקן /זמר אדי מיטשל. לא חשבתי שהוא יענה במהירות כזו, הוא קרא את התסריט במהירות רבה ואמר "הוא מקסים אני אעשה את זה". נפגשנו אצלו בבית הוא קרא את התפקיד שלו ברצינות רבה, הוא גם שמח לחזור להיות זוג עם סבין אזמה איתה שיחק לפני שנים רבות. הוא הסכים לתת לנו את הזכויות לשיר שהוא כתב לזכרו של סרג' גנסבורג,

 

ברונו פודלידס,

במאי, תסריטאי, שחקן

יצר מספר סרטים וסדרות טלוויזיה. בכל סרטיו משתתף באופן קבוע אחיו, השחקן והבמאי דני פולדידס.

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!