11 במאי 2024 5:58
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדיסון, את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק

 

בשבוע הקודם הייתי בקונצרט בסימפונט רעננה ניגן שם איתמר זורמן צלילים מרגשים בכינור תחת ניצוחו של דניאל כהן. זה לא חדש ואם זה חדש תתחדשו, שאני ורעייתי בידידות עם נגנית הקלרניט מיכל בית הלחמי ודרכה עם עדי מנצל החלילנית וכך יצא שבתום הקוצרט החלטנו ללכת לסיים את הערב המוצלח במסעדת אדיסון ברעננה.

 

אני לא אכנס כאן לדקויות איך משלושה אנשים ההזמנה הפכה לארבעה ומארבעה לשמונה וזה יום חמישי והמסעדה מפוצצת, אין מקום להכניס סיכה. אבל בלוגר זה בלוגר וקשרים זה קשרים, קיבלנו שולחן לשמונה וגם כיבדו אותנו בלמברוסקו. שאפו שחר אתה גדול.

 

אז מה היה לנו שם?

אני התעקשתי לקבל אגדאשי טופו שנמצא רק בתפריט על הבר, אולם מאז חוויתי את המרק הזה עם הטופו שם אני חולם עליו בלילות, אני חושב שגם מיכל הזמינה.משהו בסביבות ה 28 ₪ .

 

 

רעייתי הזמינה חציל שרוף על האש מנה נהדרת ועשויה טוב 44 ₪ לא זול. 

לעיקרית אני הזמנתי פסטה עם פירות ים מנת ספיישל שאני לא זוכר את המחיר בטח בסביבות ה 100 ₪ מנה נהדרת , כל כך גדולה שחציה נארז לבת שלי…

 

מיכל הזמינה חגיגה: קדרת פירות ים שהפרנו שם יחד עם השמנת עושה עבודה נפלאה 96 ₪ ששווים את גניחות ההנאה…

 

עדי הזמינה המבורגר אדיסון וכל הסימנים והחיוך שלה מצביעים על כך שנהנתה 56 ₪

ורעייתי הזמינה פילה דג בורי בחמאת שום עם ארטישוק . אני חייב לציין שמעטות המסעדות שיודעות להכין בורי כל כך מדוייק. מעולה 88 ₪ שווים כל אגורה.

 

 

בשולחן השני הזמינו סושי המבורגר ועוד דברים שלא היה לי נעים להציץ אם כי הזמינו

 

השלב הזה יצא אילנו השף היפני שאול קזומי נומי וניהלנו שיחה ערה. המנצח דניאל כהן ממש התלהב ושאול רם המון ידע כולל את המתכון האגדי לאגדאשי טופו שלו, וגן הביא לנו לטעום צנון יפני דיירון כבוש. מסתבר ששאול בא בכלל למוד ארכיאולוגיה בירושלים אבל המשיך בגסטרונומיה וטוב שכך כי אנחנו הרווחנו אוכל טוב.

 

 

קינחנו בממתק שוקולד אדיסון 19 ₪ או משהו כזה לכו על זה זהמעולה

 

השארנו שם לארבעה איש 500 ₪ ועוד טיפ נאה וההנאה כל כך גדולה שחייבים לחזור בקונצרט הבא. נו מיכל מתי זה?

שתפו את הפוסט!