8 במאי 2024 19:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלדי משיקה שניצל דקה וגם שווארמה בדקה מוצרי סדרת הMinute

??????????

בלדי משיקה שניצל דקה וגם שווארמה בדקה מוצרי סדרת הMinute

חברת בלדי משיקה בימים אלו מוצרים חדשים בסדרת MINUTE  שנותנים פתרונות ביתיים לארוחה מהירה ומזינה.

בעקבות ההצלחה של ה- MINUTE סטייק חברת "בלדי" מרחיבה את הסדרה ומשיקה מוצרים חדשים: Minute שניצל ו Minute שווארמה פרגית.

חדש בלדי MINUTE שניצל מחיר 24.90-26.90 - Copy3

חדש בלדי NINUTE שווארמה פרגית מחיר 29.90-31.90 - Copy4

חברת הבשר בלדי שמתמחה בעיבוד, ייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי בשר, בקר, עוף, דגים וירקות קפואים ופעולת בישראל למעלה מ-100 שנה.

ערכה אירוע השקה לשני מוצרים חדשים מסדרת המינוט , מוצרי שניצל מינוט ושאוורמה מינוט שניתן להכין בדקה בלבד.

האירוע שהתקיים במסעדת גשן הכשרה בתל אביב כלל ארוחת טעימות ותפריט שמבוסס כולו על מוצרי החברה בניצוחו של קוקי אבוטבול , שף בלדי.

את הנהלת בלדי ייצגו באירוע שרון אבהר סמנכ"ל החברה ומשה קיים מנהל מכירות ארצי.

??????????

עכשיו אני חייב לומר לכם, זו לא הפעם הראשונה שאני נפגש עם המוצרים של בלדי, אם כבר בשרים מעובדים אז רק בלדי. המוצרים של בלדי חוגים על השולחן המשפחתי שלנו לאחרונה ומעבר למוצרים החדשים ה-MINUTE אני חייב להמליץ לכם להניח על השולחן את המוצרים  "הקצבייה" "מסעדות" ההמבורגר מסעדות והקבב מסעדות והמיני מרגז לאוהבי החריף כבשו אותי והם מונחים דרך קבע על שולחננו בארוחת משפחתיות.

IMG_20180609_140120

וככה חגגנו את יום ההמבורגר

?????????? DSCN4112A

כעת שוב בלדי ממש מפתיע אותי במוצרים חדשים:

Minute שניצל הנו מוצר שניצל פרוס דק דק להכנה מהירה בדקה! המוגש באריזה מיוחדת. המוצר מגיע באריזה השומרת טריות של 300 גרם ליחידה המכילה כ- 68 גרם חלבון ! המוצר דל קלוריות ועתיר חלבונים ולכן מומלץ בקרב מתאמנים ושומרי משקל

מחיר המוצר 24.90-26.90 ₪ בלבד

??????????

??????????

המוצר מורכב מנתח חזה עוף פרוס דק דק, המכיל 34 גרם חלבון למנה וארוז באריזה של 300 גרם (2 מנות של 150 גרם). המוצר מורכב מ- 100% בשר עוף מובחר, לא מעובד, ללא חומרים משמרים וללא חומרי טעם וריח.

במנה שהגישו לנו במסעדת גשן התל אביבית הוותיקה טיגנו אותם בציפוי פריך בשמן עמוק לצד אורז וסלט. המנה הפתיעה אותי, השניצל דק דק ותוך דקה הוא מוכן ומאוד טעים, חייב לנסות בבית.

20180624_164106A

זאת ועוד הם גם הכינו אותו בגשן בתוך לחם-לחמניה שלהם עם סלטון קטן ורוטב גואקומלי שעשוי מהאבוקדו הקפוא שהחברה גם החלה לשווק. החזה עשוי על מחבת פסים ללא ציפוי, טעמו של השניצל מתעצם ומורגש וזו מנה מצוינת. לי מיד עלה רעיון להניח ניתחי שניצל דקה על סלט קיסר וזו יכולה להיות ארוחה שלמה.

??????????

??????????

והנה גם מתכון למנה נוספת

מתכון מנצח של בלדי לחזה עוף על גבי מצע של סלט ירוקים (מתכון ל-2 מנות)

מצרכים: חבילת מינוט שניצל בלדי, שמן זית, מלח גס, פלפל שחור גרוס ,שום פרוס, אפונת שלג ירוקה וסגולה, אפונה עדינה.

אופן ההכנה: מחממים מחבת פסים לטמפ' גבוהה, מטפטפים שמן זית על המחבת ומתבלים את פרוסות חזה העוף במלח גס ופלפל שחור גרוס. צולים את הפרוסות על מחבת למשך כ-30 שניות מכל צד. חולטים אפונת שלג ירוקה, סגולה ואפונה עדינה למשך כ2-3 דקות במים רותחים עם מלח, מסננים ושוטפים במים קרים. לבסוף מקפיצים על מחבת רותחת את הירקות החלוטים עם שמן זית, שום פרוס, מלח גס ופלפל שחור גרוס.

מגישים בקערה או בצלחת את הירקות, עליהם מניחים את חזה העוף ומוסיפים מעל נבטי אפונה טריים.

המוצר השני בסדרה זו :

Minute שווארמה פרגית : מוצר שווארמה פרגית פרוס דק דק להכנה מהירה בדקה!  מוצר המגיע באריזה השומרת על טריות של 300 גרם ליחידה. כל חבילה מגיעה בצירוף עם תבלין הבית של בלדי שהוכן במיוחד עבור מוצר זה על ידי שף מקצועי . תוך דקה תוכלו ליהנות משווארמה בוטיק איכותית. מוצר השווארמה מורכב מ- 100% בשר עוף מובחר, נתחי פרגית הפרוסים דק דק, לא מעובדים, ללא חומרים משמרים, ללא חומרי טעם וריח ובמשקל נקי של 300 גרם.

מחיר המוצר 29.90-31.90 ₪ בלבד

??????????

פצצה! בגשן הגישו אותו על צלחת כאשר מסביב סלט מיוחד עשיר בפטרוזיליה חצאי פיתה וטחינה כמובן. כל אחד מכין לו את המנה ואני ממש התלהבתי ממנה.

??????????

את המוצר פיתח השף של בלדי קוקי אבוטבול שהחיוכים שלו בהגשת המנה העידו על אושר ההצלחה של המוצר ואני חייב להיות שותף לאושר הזה, המוצרים האלו הולכים להיות להיט!!

מתכון מנצח של בלדי לשווארמה פרגית

אופן ההכנה: מחממים מחבת פסים לטמפ' גבוהה, מטפטפים שמן זית על המחבת ומתבלים את פרוסות השווארמה עם תבלין הבית המגיע באריזה. צולים את הפרוסות על המחבת למשך כ-30 שניות מכל צד ומגישים. מומלץ להגיש את השווארמה עם טחינה.

על ממרח האבוקדו

ממרח אבוקדו קפוא 300 גרם של חברת "בלדי" הנו מוצר ייחודי וחדשני המגיע באריזת קרטון המכילה 3 יחידות וואקום במשקל של 100 גרם כל אחת. מדובר במוצר חדשני של ממרח אבוקדו (מסוג האס) בכשרות בדץ העדה החרדית. מוצר זה מכיל כ- 99% פרי אבוקדו ועוד אחוז אחד של חומרי שימור טבעיים.

את מוצרי החברה ניתן למצוא ברשתות השיווק המובחרות אני אפילו קונה במינימרקט השכונתי.

גֹּשֶׁן המסעדה שאירחה אותנוהיא מסעדת בשרים כשרה הפועלת כ- 10 שנים בסצנת המסעדות בתל אביב. המסעדה מציעה מבחר נתחי בשר טריים ונתחים המיושנים במקום. הנתחים הטריים מגיעים מרמת הגולן ונתחי הבשר המיושנים מיובאים מאורוגוואי ונבחרים בקפידה. המסעדה מציעה מנות דגים, מנה צמחונית, מגוון מנות ראשונות ברמה גבוהה מאוד, ומספר מצומצם יותר קינוחים ואיכותיים במיוחד. נחלת בנימין 30 ת"א

 סטייק מינוט על בריוש נוסח גשן

??????????

 

 

 

שתפו את הפוסט!