26 באפריל 2024 7:16
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וואלי מתחם האירועים בשבילך – בוא תגשים את החלום

יחצ
יחצ

שמחות ואירועים זה משהו שזוכרים לכל החיים, גם אתה כבעל השמחה או המזמין וגם האורחים. חשוב לקיים את האירוע שלך במקום בעל רמה גבוהה, איכותי, עם תודעת שירות, מטבח מתקדם ובעל תפיסה וקונצפט שטרם פגשתם. כזה הוא אולם האירועים  וואלי בכפר סבא שזבנה להגשים את החלום שלך.

??????????

בימים אלו נפתח אחד ממתחמי האירועים והכנסים הגדולים והמעוצבים שנראו עד כה בישראל – מתחם ה VALLEY. עלות ההשקעה בו נאמדת בכ-100 מיליון ₪!!

המתחם המצוי בעמק התעשייה של העיר כפר סבא והמתפרש על פני 17 דונם, הוקם על ידי איש העסקים דודי אלקיים, מבעלי לרן השקעות ויזמות, שהחליט להגשים חלום לצד יצירת חווית לקוח יוצאת דופן. במתחם החדש נוכל למצוא חללי ענק מעוצבים בסגנון מודרני-אבסטרקטי, עם מסכי לד ומקרנים בכל אולם, מחיצות אקוסטיות, תקרה בגובה 9 מטר המעניקה לאורחים תחושה של גודל, חופש, זרימה וייחודיות.

??????????

ביום שהגעתי שם פרשו לנו שטיח אדום וכבר הרגשתי טוב מה עוד שהמבנה כל כך מרשים , המוסיקה טובה והמשקאות בבר ברמה גבוהה שלא לדבר על הצ'ייסרים שהמלצריות הציעו עם וודקה ואן גוך.

??????????

והאוכל הו האוכל פתחו לנו שולחן מתאבנים  שלא ראיתי בחיים ובחצר בנו אי ענק של מזנון בו הכינו את המנות במקום והיה שם הכל. השף יונתן  לב והצוות עבד לתת את המקסימום שאפשר, ואכלתי כמה דברים חדשים כמו חומוס מעדשים והאסאדו היה רך כמו חמאה ומרק החרירה היה נפלא, המנות האסייתיות ועוד ועוד פשוט אוכל ברמה אחרת מעניק המקום חוויה קולינרית מיוחדת ומסע אל מחוזות העולם. על כל המערך הקולינרי עומד השף קולין גילון, החושף במתחם קונספט ייחודי של שווקי עולם לאחר שרקח אינספור מתכונים אניני הטעם בהשראת המטבח העולמי, המבוסס על חומרי גלם טריים וטכנולוגיות קצה היוצרות את חוויית הטעם האולטימטיבית.

יחצ
יחצ

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

20181106_202931A

?????????? ??????????

 

שף קולין גילון למד בישול ב"קורדון בלו" בפריז, ורכש ניסיון מקצועי של שנים בבישול במסעדות מובילות בצרפת ובאיטליה. עם חזרתו לישראל בשנת 98, הקים את "קולין קייטרינג – קייטרינג שמגשים חלומות" מאז ניהל  מטבחים בקו הקולינרי הייחודי לו בכמה וכמה מלונות ואולמות. מובטחת לכם חוויה קולינרית.

זה בעצם אחד הדברים שקובע את הצלחת האירוע – האוכל וכאן הפתיעו אותי , שלא לדבר על שולחן הקינוחים….

המתחם מציע אירועים פרטיים ועסקיים החל מ-300 איש ועד-2000 מוזמנים בישיבה, מזנון, קוקטייל או אירוע משולב – לפי הצורך.

 ??????????

20181106_194223A

??????????

אז מה היה לנו ( מתוך תפריט משגע של המקום)

מהים: קרפצ'יו דגים סלמון צרוב וסביצ'ה

היה מרק חרירה משגע, ומרק מיסו מלוח רצח עם תוכן מתאים.

בשרים מהגריל ומהמעשנה

חומוסים מהעולם

פסטות מעולות  עם רטבים פרווה

כריכים ועוד בשרים

ועוד ועוד

וסיימנו עם חגיגה מתוקה מטורפת.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

בנוסף, נמצא גם 2 מתחמים  מקורים (joy & sweet), מסעדת שף פרטית המשמשת כחדר טעימות וחדר ישיבות, 4 סוויטות עבור מארחי האירוע, חופות צפות על גבי בריכות מוארות, מערכות תאורה והגברה מהמתקדמות בארץ, מגרש חנייה פרטי ומטבח שף מפואר שמעניק תפריט מגוון המתבסס על 70 מטבחים שונים בעולם.

 YKR_349110

קצת מידע

חופה בחוץ מעוצבת וממוקמת נפלא

כשרות רבנות

חופה וקבלת פנים גן פתוח

ארוחה בתוך המבנה בישיבה נוחה מרווחת ויוקרתית

סגנון הגשה: הגשה לשולחן או בופה, חלבי או בשרי וגם צמחוני

נגישות המתחם נגיש

חניה פרטית

שירותים וניקיון ברמה של 5 כוכבים

לזוגות הנישאים ב Valley, סוויטת אירוח החל משעות הבוקר ממנה תוכלו לצפות על ההכנות לקראת הרגע המרגש: חופות צפות על קו המים, מתחם קולינרי ענק המחייב שעתיים לפחות של אוכל, שיא הטכנולוגיה והחדשנות, כלים חדישים ושיטות בישול המבוססות על חומרי גלם איכותיים וטריים.

לא חייבים לגור בכפר סבא בשביל לחגוג שם, כביש שש ממש קרוב, האיזור שקט ואפשר להרעיש אם מוסיקת הרקע הייתה נעימה

 

office@valley-events.co.il           זאב בלפר 27, כפר סבא             09-7636090  

 

 

 

 

 

מתחם האירועים החדש באזור התעשייה בכפר סבא, מהמקומות הגדולים בישראל העוסקים בתכנון והפקת אירועים פרטיים ועסקיים. למתחם האירועים פתרונות בתחום האירועים העסקיים, אולמות , פיצולים והוא ישמש כמרכז ארצי לוועידות, תערוכות, אירועי חברה, כנסים וימי עיון. המקום מתאים לאירועים החל מ 100 ועד 5000 מוזמנים. בעולם החתונות והאירועים הפרטיים, מעניק המקום חוויה קולינרית מיוחדת ומסע אל מחוזות העולם, מחלקת הפקות פרטית, חדר טעימות אישי ואולמות לאירועים החל מ 300 ועד 1500 מוזמנים בישיבה.

שתפו את הפוסט!