26 באפריל 2024 17:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוק וסדר: פשע מאורגן סדרה חדשה

חוק וסדר: פשע מאורגן  – Law & Order: Organized Crime

סדרה חדשה

 

"חוק וסדר: פשע מאורגן" ("Law & Order: Organized Crime") היא דרמה משטרתית של רשת NBC שנוצרה על-ידי מפיק העל זוכה פרס "האמי" דיק וולף, התסריטאית זוכת פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" אילנה צ'ייקן ("סיפורה של שפחה", "אימפריה") והתסריטאי מאט אולמסטד ("שיקגו Fire", "נמלטים") כספין-אוף של סדרת הלהיט "חוק וסדר". הסדרה חודשה כבר לעונה שנייה.

 

בסדרה מככבים המועמד ל"אמי" כריסטופר מלוני ("חוק וסדר: מדור מיוחד"), זוכה "גלובוס הזהב" דילן מקדרמוט ("הפרקליטים"), תמרה טיילור ("בונז") ודניאל מונה טרוט ("Deputy").

הסדרה מתמקדת בדמותו של אליוט סטייבלר (מלוני) לאחר שעזב את  ה"מדור המיוחד" של משטרת ניו יורק. לאחר מספר שנות פרישה, מגיע סטייבלר ליחידה לפשע מאורגן וביחד עם מפקדת היחידה איינה בל (מונה טרוט), הם אחראים על הפלת ארגונים וכנופיות שעוסקות בפשע מאורגן.

עוד מככבים בסדרה שרלוט סאליבן ("שיקגו Fire"), בן צ'ייס, איינסלי סייגר ומייקל ריברה.

כמיטב המסורת בסדרות של דיק וולף ובסדרות "חוק וסדר" בפרט, גם ב"חוק וסדר: פשע מאורגן" יגיעו להתארח דמויות מסדרת האם "חוק וסדר: מדור מיוחד", כולל את מריסקה הרגיטאיי בתור קפטן אוליביה בנסון, פיטר סקנאבינו בתור דומיניק קאריסי ג'וניור, דמור ברנס בתור סגן המפקד כריסטיאן גרלנד ועוד.

 

החל מה-23.9, ימי ראשון-שבת ב-22:00

ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

שתפו את הפוסט!