26 באפריל 2024 12:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי בנימינה מציעים יינות משמחים לחג

??????????

כך או כך בהרכב כזה או אחר נשב לשולחן החג למצוות 4 כוסות או לארוחת צהריים של החג ובכלל יין זה משמח וחגיגי והנה ההצעה של יקבי בנימינה:

כוס ראשונה

אודם 2016

מסדרת אבני החושן

צילום: באדיבות יקבי בנימינה
צילום: באדיבות יקבי בנימינה

אבני החושן הינן אבנים יקרות אשר היו משובצות על אפודו של הכהן הגדול. כפי שנבחרו אבנים אלו בקפידה, בחרנו אנו בענבי יין איכותיים ממיטב כרמינו אשר שובצו לידי יצירה המשקפת את שאיפתנו ליצור יינות טובים ומרגשים.

סדרת אבני החושן מבית יקבי בנימינה, מייצגת עבורנו את פרי יצירתם של הייננים, אשר מנצחים על מרכיבי היצירה והאמונים על המשימה ליצור יינות באיכות הגבוהה ביותר ללא פשרות.

רשמיטעימה:

אודם 2016 הינו יין בעל גוף בינוני ומבנה מרוכז, המאוזן ברעננות טובה ומלווה בניחוחות פרי יער סגול, פרחים ותיבול מפולפל. הוא מוכן לשתיה כבר כעת אך ימשיך ויתפתח בשנים הקרובות. היין יהווה מלווה מצוין למנות בשר טלה, חזה ברווז וגבינות קשות ועשירות טעם.

 

הרכב זנים:

88% סירה

12% ויונייה

 

אזור גידול:

סירה – מבוא חמה- רמת הגולן

ויונייה שומרייה –צפון הנגב

אבני החושן אודם 2016 – 90 ש"ח

 

כוס שניה

בנימינה רזרב סמיון 2018

צילום: באדיבות יקבי בנימינה
צילום: באדיבות יקבי בנימינה

הרכב זני ענבים:

‪90%סמיון

סוביניון בלאן 10%

אזור‪גידול:

אזור גידול: רמת סירין גליל תחתון

רשמי ‪ טעימה‪:

בנימינה רזרב סמיון הוא יין לבן יבש בעל אופי מרענן, פריך וקיצי. באף שפע ארומות של פירות קיץ בשלים כמו מלון ואפרסק לבן וכן מעט הדרים. בטעימה היין מהודק מאד, יבש, מינראלי ובעל נוכחות ואינטנסיביות טובה. טמפ' הגשה 8-10°C .

סמיון רזרב 2018 – 60 ש"ח

 

כוס שלישית

בנימינה מרלו רזרב 2017

יין אדום יבש

זןהענבים:

%100 מרלו

 

אזור גידול:

הגליל העליון

 

רשמי טעימה:

בנימינה רזרב מרלו מאופיין בבשלות מאופקת ואיזון מצוין בין רעננות וריכוז טעמי הפרי הבשל. תנאי ההבשלה ושילוב סוגי הקרקע הניבו ענבים עשירים בצבע, בארומות ובטעמים, עם חומציות תומכת ומורכבות גבוהה. דילול בכמות היבול במספר כרמים סייעה להשיג איזון מושלם.
היין בעל צבע אדום עמוק וניחוחות עזים של פטל אדום, שזיף בשל, תבלינים מתוקים וניחוח עדין של שוקולד וקפה קלוי. ליין מבנה מלא, המאוזן בין רעננות לבשלות עם טעמי פרי שחור ארומטי, תבלינים ומעט מינרליות וסיומת ארוכה ומהנה.

מרלו רזרב 2017 – 60 ₪

כוס רביעית

יוגב קברנה סוביניון-שיראז 2018

צילום: באדיבות יקבי בנימינה
צילום: באדיבות יקבי בנימינה

יין אדום יבש

 

הרכב הזנים:

קברנה סוביניון

שיראז

אשכולות הקברנה סוביניון והשיראז נבצרו בכרם של יוני לבשטיין בקיבוץ מבוא חמה

 

אופי היין:

היין בעל ארומת פרי אופיינית, אשר רומזת לפירות יער ומופיעה על רקע אלגנטי ונעים של עץ אלון עם נוכחות קלה של וניל. היין בעל גוף בינוני, הוא מוכן לשתיה כיום וישמר היטב במהלך שלוש השנים הקרובות.

היין הינו מלווה אידיאלי לסלטים קרים בסגנון ים תיכוני, קבב טלה בעשבי תיבול, גבינות קשות וארומטיות, כגון: פקורינו וקיצ׳וטה.

יוגב קברנה – שיראז 2018 – 39 ₪

לחיים, לבריאות וחג שמח

??????????

שתפו את הפוסט!