26 באפריל 2024 22:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון אוליב נהריה – הבוטיק של העסקים והחופשות

באדיבות אוליב
באדיבות אוליב

מה מחפש מטייל שבא לסיור או לטיול בצפון? מקום טוב ללון בו. מה מגדיר מלון כטוב או אפילו מצוין ללון בו? מיקום ונוחות גישה, חדרים מפנקים ונעימים, ניקיון, WI- FI, צוות מעולה, חניה, ארוחת בוקר טובה, פינוקים והרגשה טובה. את כל אלו מצאתי במלון הבוטיק או העסקים אוליב בנהריה. נכון שביסודו אולי הוא מלון עסקים בגלל המיקום והנוחות אבל אל תטעו, זו נקודת זינוק מצוינת גם למטיילים לגליל המערבי.

אחת ההחלטות שהביאו אותי לבחור במלון הזה היא גם המחיר, כשחיפשתי מקום לינה ללילה ביום חמישי כולם התעקשו (בעיקר צימרים) על מחיר סופ"ש והמחירים הם בשמים. זה נע מ- 650 עד 2500 ויותר. בסך הכל רציתי להגיע למסעדה צפונית ידועה ומומלצת (300 גרם) ולטייל בראש הנקרה, מקום מהיפים בישראל. מצאתי שמלון הבוטיק אוליב נהריה נותן הרבה מעבר לתמורה. לא יקר אבל יוקרתי של ממש.

בסוף הכתבה קישור למציאת הדיל הטוב ביותר

??????????

המלון מציע לכם חווית אירוח בלתי נשכחת באחד האזורים היפים והאטרקטיביים ביותר בגליל המערבי! המלון שוכן בדופן של קניון ארנה החדש ומציע גישה נוחה וקלה אל המלון, שכן בקרבת מקום פועלת תחנת הרכבת של נהריה. למלון חניה פרטית עם גישה מאוד נוחה וזה חשוב כפליים. המלון מעניק לאורחיו נקודת מפגש מעניינת בין שקט ושלווה לבין פעילות תוססת כאשר בתוך המלון ממתינים לכם חדרים יפיפיים מעוצבים בקפידה, מאובזרים היטב, מרווחים ונוחים שיספקו לכם את הפינוק האולטימטיבי ואת הרוגע שכל נופש זקוק לו. הן בתוך המלון והן במרחק הליכה קצר ממנו תוכלו למצוא שלל אטרקציות לכל גיל ובמגוון סגנונות שונים. בנוסף, תוכלו להתרשם מהלובי המעוצב של המלון אשר מציג תערוכות אומנות מתחלפות של אמנים מצפון הארץ הלובי נמצא בקומה 2 יש בו גם פינת קפה וכיבוד קל כטרקלין עסקים. במרחק הליכה מהמלון תוכלו למצוא עצמכם בשדרות געתון המפורסמות שבמרכז העיר וליהנות משפע של מסעדות, בתי קפה, פאבים, שופינג איכותי וים.

20180524_150301A

המלון שידרג אותנו לסוויטה נהדרת, הסוויטה מתאימה לאירוח זוגי או אולי גם למשפחה ובנויה מסלון וחדר שינה. הסוויטות מעוצבות בסגנון מודרני עם חלונות גדולים. כל סוויטה מאובזרת בסלון עם ספה נפתחת, מטבחון , חדר שינה עם מיטה זוגית, חדר רחצה ומרפסת הפונה דרומה עם נוף עירוני. ואני רוצה לומר לכם כמה דברים, יש כאן ארון בגדים 5 דלתות שאומר חבל שבאת ללילה אחד! המיטה כל כך נוחה שאין חשק לקום בבוקר, המזרונים מאיכות משובחת. החדר נוח עם גישה למרפסת ענקית והדלתות \חלונות ענקיים מאפשרים גם תאורה, לא שחסרה תאורה בחדרים, זה המלון עם התאורה הכי טובה שהיה לי, רציני. בסלון יש עוד טלוויזיה בנוסף לזו שבחדר ולא צריך לריב על תכניות (כאילו שהיה לנו זמן), הוא מרוהט וגם לו יש גישה למרפסת ולשולחן עם צל.

הסלון
הסלון
המרפסת
המרפסת
סלון ובר
סלון ובר

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

20180524_151024A(0)

20180524_150640

המיני בר המאובזר ומלא כל טוב נמצא במרכזו של מזנון ענק שבו יש גם קומקום וגם כיור, חשוב מאוד לעומת מלונות ששם צריך לשטוף כלים בכיור שבחדר הרחצה. המון פינוקים מהמלון חיכו לנו, שני כיסאות בר ללגום את הבירה שבמקרר. זאת ועוד, השטח כל כך גדול שאפשר להניח את המחשב ולגלוש ולהתעדכן וכאן יש WI-FI ידידותי ללא סיסמא וללא ניתוקים, מישהו חשב כאן על כל הפרטים הקטנים.

??????????

האמבט מרווח, מפנק, אפילו יש חלוקים, המקלחון בנוי בצורה שאין התזה של מים לחדר האמבט. כפי שציינתי מישהו חשב כאן על כל הפרטים הקטנים והנוחות של האורח.

??????????

??????????

הלינה כוללת ארוחת בוקר ללא תוספת תשלום (בצימר תוסיפו המון כסף לארוחה כזו). מצאתי שארוחת הבוקר עשויה מחומרי גלם הכי טריים והכי משובחים, לא צריך ארוחה ענקית אם האוכל טרי וטעים, אומלטים וחביתות, שקשוקות וביצים קשות, סלט טונה ודג כבוש וגם מלוח, ירקות טריים, סלטים וגבינות, מטבלים ודגני בוקר, דברי חלב ועוגות, להתפוצץ. אישית לא עצרתי בדרך חזרה ולא אכלתי עד הערב.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

20180525_085724

20180525_085144A

??????????

כשאני ממליץ על מלון זה מכל הלב, כאן האירוח היה מכל הלב, פשוט נעים לבוא לכאן, ובהחלט 5 כוכבי ששת!

ששת ממליץ על מלון אוליב נהריה. מלון שמוקפד בכל הפרטים הקטנים
ששת ממליץ על מלון אוליב נהריה. מלון שמוקפד בכל הפרטים הקטנים

אל תבזבזו זמן וכסף על מותרות שלא תנצלו, בואו תיהנו ותטיילו כי הגליל המערבי זו פנינה.

 

שתפו את הפוסט!