27 באפריל 2024 16:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחדשים עם קולקצית האירוח והבישול של נעמן

סדרת סילבר פורצלן
סדרת סילבר פורצלן

 

משחר היות האדם הוא למד את האש ולא רק לחימום, הוא למד את הכנת הכלים ולא רק למלחמה. כלי בישול, סירים, כלי חיתוך הם משחר היותו של האדם, מאז הטכנולוגיה , המודרניזציה התקדמו קצב ענק. עם כל ההי טק הזה והדיגטציה מה שנשאר לנו במטבח עדיין זה סירים, מחבתות, צלחות ומגשים וכוסות – כלי האכילה והבישול כמו גם כלי האירוח.

 

נעמן החברה הגדולה בישראל אינה שוקדת על השמרים, היא מחדשת כל העת, כבר אי אפשר לדעת אם אלו כלי אוכל ואירוח או יצירות אמנות.

נעמן_שולחן_ערוך_פלורלס_פורצלן_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב
נעמן_שולחן_ערוך_פלורלס_פורצלן_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב

לרגל החג מציעה נעמן סדרות כלי אוכל והגשה בעיצובים מקוריים מבית סטודיו לעיצוב של נעמן גרופ וגם כלים מהודרים של המותג האוסטרלי המוביל 'מקסוול & וויליאמס' העשויים מניו בון צ'יינה פורצלן איכותי ומאופיינים בשילובים אלגנטיים ומעודנים

חדש!- סדרת סירים ומחבתות Terracotta במראה חמים ומודרני, סדרת כלי בישול גרניט שמפניה

וגם מערכות סכו"ם אלגנטיות בעיצובי פרימיום כ"יד המלך"

 

הכי חשוב לדעת כעת זה שההפתעות לא נגמרות רק במוצרים. לרגל החגים מכריזה נעמן על שורה של מבצעים אטרקטיביים במיוחד – 40% הנחה בקניית 3 מוצרים ויותר (30% הנחה ברכישת 2 פריטים).

??????????

אני התחדשתי בסיר Terracotta בצבע אדמה בעיצוב מדהים עם ידיות אגרונומיות מסיליקון soft touch שאינן מתחממות שניתן להכניס לתנור והוא יפה להגשה לשולחן מתאים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה. ציפוי נון סטיק רב שכבתי.

נעמן_סדרת_טרקוטה_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב
נעמן_סדרת_טרקוטה_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב

??????????

נעמן שממשיכה להוביל, לחדש ולהכתיב טרנדים וחידושים בתחום האירוח וכלי הבית והמטבח בישראל, משיקה לקראת ראש השנה קולקציה חדשה ומגוונת של כלי בישול, אפיה והגשה, מהארץ ומחו"ל ומגוון גאדג'טים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי בטקסטורות ובעיצובים חדשניים. הקולקציה החדשה של נעמן שופעת בעיצובים פרחוניים בגירסאות מעודנות ואופנתיות. מוטיב הפרחים בא לידי ביטוי בסדרות כלי הגשה מפורצלן איכותיBlossom ו-Florals בגווני ורוד, סגול, צהוב עדינים ומרגיעים.

נעמן_פלטת_הגשה_blossom_צילום_שירה_רז
נעמן_פלטת_הגשה_blossom_צילום_שירה_רז
נעמן_סט_קפה_תה_סוכר_בלוסום_צילום_שירה_רז
נעמן_סט_קפה_תה_סוכר_בלוסום_צילום_שירה_רז
נעמן_בלוסום_צלחת_לעוגה_19_פורצלן_בון_ציינה_צילום_שירה_רז
נעמן_בלוסום_צלחת_לעוגה_19_פורצלן_בון_ציינה_צילום_שירה_רז

וכדי להרחיב ולהעשיר את הסדרות ולהוסיף גם את הטאץ' הישראלי, מעצבי הבית בסטודיו היצירתי של 'נעמן גרופ' תכננו ויצרו מבחר פריטים חדשים התורמים לגיוון עיצוב השולחנות. וכך, לצד צלחות ההגשה המסורתיות ניתן למצוא גם מעמדי קומות יפייפיים לקינוחים, פלייסמטים, קרשי חיתוך מעוצבים ואפילו משקל מטבח דיגיטלי בעיצוב תואם ההופך לתוספת של עוד מוצר פרחוני וססגוני במטבח ובפינת האוכל. חגיגת צבעים על השולחן.

 נעמן_סדרת_פסטל_פורצלן_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב

נעמן_מיקי_גולד_פורצלן_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב1

נעמן_מסיבת_תה_2_כלים_מקסוול_אנד_וויליאמס_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב

נעמן_שולחן_חג_סדרת_מיקי_גולד_פורצלן_צילום_תמי_בר_שי_דן_לב

נעמן_מערכת_אוכל_dolce_פןרצלן_בון_ציינה_צילום_שירה_רז

נעמן_מערכת_סכום_המלך_דוד_צילום_שירה_רז

נעמן_מאגים_בתפזורת_צילום_דן_לב_תמי_בר_שי

נעמן_מארז_זוג_ספלים_ותחתיות_בלוסום_פורצלן_בון_ציינה_כחול_צילום_שירה_רז

בהכנות ובבישול לקראת החג צפויה הנאה מירבית ממארז סירי טומבי אופנתיים, סירי נירוסטה 18/10 אל-חלד איכותית שכבר כבשו את ליבם של הצרכנים. הסירים היפים בגדלים 16 ס"מ ו-18 ס"מ, בעלי ידיות חזקות ומכסה זכוכית חסין חום/קור, מתאימים לכל סוגי הכיריים וגם לתנור ללא הגבלת טמפרטורה והודות לעיצובם האלגנטי הם מצוינים גם להגשה ישירות לשולחן. המארז הייחודי יכול לשמש גם כמתנה נהדרת, יפיפייה ופרקטית לחג, ועכשיו הוא גם במחיר אטרקטיבי במיוחד של 99.9 ₪ בלבד.

צילום שירה רז

נעמן_סט_סכיני_שף_ובוצ'ר_8_חלקים_צילום_שירה_רז

נעמן_תבנית_מלבנית_עם_מכסה_מקסוול_אנד_וויליאמס_סדרת_קוצ'ינה_צילום_שירה_רז

נעמן_קסרול_27_סמ_פורצלן_סדרת_שני_צילום_שירה_רז

נעמן_קסרול_מקסוול_אנד_ויליאמס_סדרת_קוצ'ינה_צילום_שירה_רז

נעמן_סיר_מסדרת_גרניט_שמפניה_צילום_שירה_רז

מתנה מעולה נוספת שכל אחד ישמח לקבל לחג היא מארז סכיני שף הכולל 8 חלקים וביניהם סכיני שף איכותיות, קולפן, משחיז סכינים, בוצ'ר ועוד – וגם המארז הזה במחיר של 99.9 ₪ בלבד.

 

בשלנים ובשלניות (במיוחד כאלה שביקרו במסעדות באיטליה) מתאהבים בכלי חרס מטרקוטה, רוכשים אותם ולא תמיד מכירים את תכונות הכלים הללו וכיצד יש לנהוג בהם בכל שלבי השימוש: לפני הבישול ולאחריו. במיוחד

עבורם, לרגל החג מציעה נעמן סדרת כלי בישול Terracotta: סירים, מחבתות וסוטאז'ים בגדלים שונים – במראה טרקוטה בצבעי האדמה וב – look האיטלקי הייחודי. אין אלה כלי חרס הסופגים וסופחים נוזלים, אלא כלים הנוחים לבישול , שמתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים וגם בתנור, מצוינים להגשה ישירה לשולחן וניתנים ניקוי קל ומהיר גם במדיח.

בנעמן משתדלים תמיד לקלוע לטעמים שונים של קהל הלקוחות וכך:

עבור צרכנים המעוניינים לרכוש סדרות וכלים בסגנון הנהוג באירופה, אימצו בנעמן את הנוהג לייצר מערכות אוכל המיועדות ל-4 סועדים בלבד, בדומה למדינות אירופה. זאת ועוד למערכת האוכל היוקרתית דולצ'ה בשילוב של דפוס זהב ומנומר, בהשראת בתי האופנה האירופאיים, התאימו בסטודיו 'נעמן גרופ' גם סט מצעים יפיפה בעיצוב תואם מבית ורדינון, מותג האח של נעמן מקבוצת נעמן.

לרגל החג הרחיבה נעמן גם את מגוון מוצרי המותג 'מקסוול אנד וליאמס' ומציעה ללקוחות, בנוסף למבחר כלי הגשה ססגוניים וייחודיים, גם כלי בישול איכותיים במראה אלגנטי המתאימים גם להגשה ישירה לשולחן.

ולחובבי דמויות הקומיקס – לכבוד החג מיקי חוזר ולובש מראה מעודן וסופר אלגנטי בסדרת מיקי Gold לבן עם פס זהב. סדרה מגוונת ומאוד חגיגית שבהחלט יכולה להתאים לשולחן החג עם צלחות מנה ראשונה ועיקרית, בולים למרק, ספלים ומאגים, פלטות הגשה ועוד.

עוד בסדרות החדשות של כלי האוכל וההגשה: מערכת אוכל וכלים משלימים להגשה ולאיחסון מסדרת סילבר עם עיטורי כסף עדינים, סדרת פסטל מקורית ומיוחדת של מבחר כלי הגשה בצבעי ורוד ואפור פסטל עם מגוון משפטי השראה משעשעים.

כידוע, סכו"ם נותן את הטאץ' הנוסף ליוקרתיות של שולחן ערוך. ומי שרוצה להגיש ארוחה מלכותית יכול לבחור באחד משלוש מערכות הסכו"ם החדשות, באיכות מעולה ובעיצוב מיוחד ומלכותי: סט שלמה המלך, סט דוד המלך וסט שאול המלך.

כמו בכל שנה, נעמן חוסכת ללקוחותיה לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעה בחנויות המותג מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים – רק לבוא ולרכוש, מבלי להמתין בתור הארוך ולהתעכב בעמדות האריזה.

וההפתעות לא נגמרות רק במוצרים. לרגל החגים מכריזה נעמן על שורה של מבצעים אטרקטיביים במיוחד – 40% הנחה בקניית 3 מוצרים ויותר (30% הנחה ברכישת 2 פריטים). את מבחר פריטי הקולקציה החדשה ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ וגם באתר https://www.naamanp.co.il/.

חג שמח

שנה טובה

תתחדשו

 

 

קרדיט צילום:
אווירה – דן לב ותמי בר שי
פקשוטים – שירה רז

 

שתפו את הפוסט!