8 במאי 2024 17:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

 מופע "כשדיויד בואי ובאך " להקת המחול האמריקאית "קומפלקשנס" ((COMPLEXIONS בהרצליה

 

 

מופע "כשדיויד בואי ובאך " להקת המחול האמריקאית "קומפלקשנס" ((COMPLEXIONS בהרצליה

מהבארוק והליטורגי עד לרוק והפופ מופע המחבר בין עולמות שונים בקונצרט מחול אחד בהרצליה היכל אמנויות הבמה

יצירותיו של באך זכו וזוכות עד היום לפופולריות רבה מאוד והוא נחשב לדעת רבים לאחד המלחינים הגדולים בהיסטוריה.

קרל פיליפ עמנואל באך עם יצירות ליטורגיות וחילוניות שהעשירו את עולם המוסיקה ובמיוחד פסנתר ומיתרים חד המוסיקה של שניהם מילאה את חלל האולם לנשף בלט מלכותי שמגיש לצופה גם קונצרט מעולה וגם בלט עכשווי עם יכולות מדהימות. דווייט רודן נחשב לכוריאוגרף שטבע שפה חדשה מבחינה תנועתית, המאסטר כוריאוגרף דווייט רודן האגדי עם גישה ייחודית להמצאת מחול מחדש באמצעות שילוב פורץ דרך של שיטות, סגנונות ותרבויות. כיום, Complexions  מייצגת את אחד ממותגי אומנויות הבמה המוכרים, המגוונים, המכילים והמכובדים ביותר בעולם.

החלק הראשון של המופע היה אכן בלט ניאו קלאסי מושלם בתנועות. היכולות והגמישות, כמו התיאום המושלם בין הרקדנים הן בזוגות בצמדים ובקבוצה של 16 רקדנים ורקדניות שמילאו את הבמה. התנועות שלהם עם גמישות הגוף אתלטית ואלסטית יחד עם המוסיקה והתלבושות היו מהפנטות ושובות לב, הכוריאוגרף חוקר באמצעות המחול אתי יחסי האהבה הבינאישיים בטכניקה של בלט עכשווי. "באך 25 "מאת דוויט רודן , יוצר המופע, על פי מוסיקה של יוהאן סבסטיאן באך ובנו קרל פיליפ עמנואל באך אכן מהווה מופע מחול מהנה ומאתגר.

https://vimeo.com/311906359)

בהמשך לאחר ההפסקה  עברנו לעולם הפופ ארט רוק וזכינו להופעה של דויד בואי ויותר מזה. זהו מחווה אדיר לזמר המנוח בסגנון אופרת רוק.

Star Dust_pc Sharen Bradford-0499

דויד בואי הזיקית של עולם הרוק אנד רול אכן  הגיש לנו את מיטב הלהיטים של דויד בואי ומופע שונה מקודמו אבל לוהט יותר תוסס וצבעוני. הוקדש ליצירה  STAR DUST , לכוריאוגרפיה מאת  דוויט רודן -מעין מכתב אהבה לאייקון הפופ דיוויד בואי בו מופיעים הרקדנים לצלילי להיטים כמו Heroes, Space Oddity ו- Young Americans. בשילוב תלבושות, איפור ותאורה מרהיבים, הכוריאוגרפיה סוחפת את הקהל היישר לעולמו המסעיר של אייקון הפופ הבלתי נשכח.

Star Dust pc Sharen Bradford-1884

(https://www.youtube.com/watch?v=hpz4Lh1oljs)

מופע מלא קצב דמויות צבעוניות ססגוניות ממש מופע פופ רוק על הבמה עם מחול ורקדנים ממש מושלמים,  גם כאן היכולת התנועתית ההנפות מול שפגטים ודואטים מול קבוצה אחידה מהממת היו לעילא ועילא. לא להחמיץ!

הלהקה שהוקמה על ידי דווייט רודן ודזמונד ריצ'רדסון המוגדר על ידי מבקרי המחול ואנשי מקצוע כ"אחד הרקדנים הנשגבים ביותר " (ניו יורק טיימס), פיתחה סגנון עכשווי וייחודי משלה השואב את השראתו מהדופק התוסס של העיר ניו יורק. חומרים אלה מורכבים מהססגוניות האתנית תרבותית, מהשפעות של קולנוע, צילום, טלוויזיה, אופנה עכשווית, תיאטרון, מחול קלאסי מחול רחוב ומתרבות הפופ.

Complexions  נוסדה בשנת 1994 על ידי המאסטר כוריאוגרף דווייט רודן ודסמונד ריצ'רדסון האגדי עם גישה ייחודית להמצאת מחול מחדש באמצעות שילוב פורץ דרך של שיטות, סגנונות ותרבויות. אל תחמיצו את הביקור שלה בישראל.

16 רקדני הלהקה ידועים בווירטואוזיות ובאתלטיות הפראית שלהם והם מהמוכשרים והמוערכים ביותר בעולם המחול העכשווי.

Star Dust_pc Sharen Bradford-0032

 

30/6/22, יום חמישי , שעה 20:30

01/7/22, יום שישי , שעה 13:00

01/7/22, יום שישי , שעה 21:30

02/7/22, יום שבת , שעה 12:00

02/7/22, יום שבת , שעה 21:00

מחיר כרטיס : 249-329 ₪

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים – כאן

 

ירושלים :

04/7/22 , יום שני , שעה 20:30 באולם שרובר , תיאטרון ירושלים

מחיר כרטיס : 249-329 ₪

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים – כאן

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!