19 במרץ 2024 10:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת חינאווי מקדש של בשר

 ארוחה פרטית אצל חינאווי ראשון לציון

זה אולי נשמע מליצי לכתוב על מסעדת חינאווי מקדש של בשר, אולם המציאות

הנשענת בבסיס העבר המהולל של משפחת חינאווי היא המכתיבה את זה.

 המקום נסגר

לפני כשלש שנים אני חושב, עברתי סדנת בשרים בקצבייה של חינאווי בתל ברוך

יצאתי עם דיפלומה בהכרת הנתחים והבנת השימוש בהם ועוד, מאז יש כמה וכמה כתבות

( בלוגים ) שלי על חינאווי. מאז התחלתי לפקוד את הקצבייה ביפו ברח' יפת 180 כאשר רציתי להרשים את אורחי בבשר משובח. לימים ב מרץ 2010 פתח ב'שארה חינאווי את המסעדה והקצביה בראשון לציון. על המקום הוא אומר" תרבות של בשר " ואני כעת אומר " מקדש  של בשר" למה? כי את הסטייק אנטריקוט הכי טעים שאכלתי השנה אכלתי שם במוצאי חג הפסח…

חופשת הפסח מאלצת אותך לבשל תבשילים כל יום, " די" אמרתי במוצאי החג והזמנתי מקום אצל חינאווי.

טוב שהזמנתי מקום, המסעדה מפוצצת, אנשים ממש מחכים לשולחן. אם המסעדה מלאה זה סימן מצויין, זו לא שיפודיה מזדמנת. כאן זה המקדש למבינים בתרבות של בשר.

אז מיכאל המלצר החביב שלנו מזה שנתיים, הגיש את הסלטים של חינאווי, ויתרתי על חומוס אבל לא על הטחינה והסלט קצוץ. הטחינה ממש מעולה , אם לא הייתי מתבייש מרעייתי והסועדים הייתי ממש שותה אותה כמו קרם מהצלחת ומלקק בלשון שלא תשאר טיפה.

הגיעו גם כמה צ'ופרים, ( ככה זה ) סלט כבד קצוץ משובח, פלאפל מעולה. ונקניקיות מרגז שב'שארה מכין בעצמו, אפילו שחריף לי לא יכולתי להפסיק לאכל, אתה מרגיש את האיכות.

סלטים נפרסו על השולחן: עגבניות,חצילים בעגבניות משהו, משהו, תירס רטרו, סחוג,חצילים כזה וחצילים אחר וסלט כרוב וסלט שומר שביקשנו עוד…וטורקי וסלט רסק לטבול את הלאפה, סלט סלק שגם ביקשנו עוד, ותפוח אדמה צלוי , כרוב אדום, גזר פיקנטי מצוין ואפילו חציל בטעם כבד,

כרפס מעולה קצוץ דק עם חמוצים, וכן חמוצי הבית.

והבית גם הביא מנה של חציל בלאדי חם טרי טרי בטחינה- הללויה

 

היא הזמינה מסחאן, רצתה סוף סוף לטעום את המעדן הערבי הזה של נתחי עוף צלויים עם הרבה בצל, צנוברים, וסומאק על פיתה .

 

ואני החלטתי להמר על סטייק אנטריקוט. מליון דולר ההימור, איזה סטייק מושלם! מדיום, רך לעיס, טעים מלך ממש מלך הגריל-מן שצלה אותו וקיסר הקצב שבחר את הנתח.

 

כוס קפה ומלאבי טעים  ע"ח הבית ומהר פיניתי מקום לאחרים שמחכים, כי גם להם מגיע להנות.

 

213 ₪ אבל שווה כל אגורה

גילוי נאות, קיבלתי ספר מב'שארה ( מצחיק מצאתי את עצמי מצולם שם ) ואני עוד אכתוב על הספר הזה ועל עוד כמה ספרים שקיבלתי מחוסאם עבאס וגיא פרץ. אם כל שבוע אכין מתכון אני צריך לבקש מהשמים הארכה . אך יא ווארדי איזה אוכל.

שתפו את הפוסט!