2 במאי 2024 0:37
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיציליאנו – רשת אוכל סיצילאני מהיר ואיכותי

אין מה לעשות כשהאוכל טוב טעים ואיכותי בא לי לרקוד

הוזמנתי לטעימות ברשת סיצילאנו המגישה אוכל סיצילאני מהר אבל איכותי.

סיצילאנו היא רשת של פסטה ופיצה ומה שביניהם כמו סלטים, לחם שום ועוד

הסניף שהתארחתי הוא סניף בן יהודה בתל אביב אבל זו רשת מאוד מוקפדת כאשר הסניפים גם מעוצבים באופן דומה ומדהים המעניקים לך הרגשה של רחוב  או סמטה בסיציליה. זהו עיצוב בסגנון איטלקי סיציליאני המעניק  ללקוחות תחושה שהם באיטליה. העיצוב משלב בין מוטיבים מודרניים כמו שימוש בגופי תאורה גדולים, מוטיבים גרפיים שונים התלויים על הקירות וכו', לבין עיצוב כפרי המשלב מוטיבים מהעולם האיטלקי באמצעות שיחזור אלמנטים אותנטיים שונים כמו דלתות וחלונות, שמהם עיצבו את השולחנות והריהוט המשלים בסניפים.

 חלק מהישיבה  היא בחוץ והמטבח פתוח בצורה המאפשרת ללקוחות לראות את הליך הכנת המנות, החל מבחירת הבצק של הפיצה (דק או עבה), דרך הזמנת התוספות ועד לאפיית הפיצה בתנורים הגדולים, אל מול עיניהם. אותו הדבר לגבי הכנת הפסטות, הסלטים והקינוחים. זה בהחלט מעורר תיאבון וגם אמון.

סניף הדגל של 'סיציליאנו' הושק בראש פינה בשנת 2009 על ידי אוסבלדו קוסטא, נצר למשפחה סיציליאנית, העוסקת בתחום המסעדנות מזה כ- 70 שנה. את התשוקה והידע הרב שצבר, החליט אוסבלדו (שף במקצועו) להביא לארץ ולפתוח פיצרייה שכונתית קטנה ואותנטית, בדיוק כפי שראה והכיר בסיציליה, עיר הולדתו.  כך נולד המותג 'סיציליאנו", אשר הפך להצלחה מסחררת עבור תושבי הצפון והעוברים ושבים באזור.

עם ההבנה כי הקהל הישראלי אוהב את 'סיציליאנו', הוחלט למקסם את הצלחת המותג ולהקים רשת מסעדות איטלקיות המתמחה בהכנת פיצה ופסטה תחת השם 'סיציליאנו', במטרה ליצור חוויה סיציליאנית אמיתית בפריסה ארצית.

תחשבו על זה כיום יש כ 10 סניפים ומהר מאוד 12 או 15 והמטרה היא להגיע ל 30 סניפים. רק מי שמבין שיש לו כח תחרותי, גם באיכות וגם במחיר וכמובן בטעם יכול לתכנן רשת בפריסה ארצית כזו..

לדברי חיים חלפון, מנכ"ל רשת 'סיציליאנו', ההחלטה להשיק את 'סיציליאנו' כרשת מסעדות מזון מהיר בסגנון  איטלקי, נתקבלה לאחר  ההבנה כי קיים  פער בין המוצע בשוק, לבין מה שהלקוחות מחפשים בפועל בתחום מזון איטלקי מהיר.

"זיהינו פוטנציאל עצום בהקמת רשת המתמחה בקטגוריית ה- Fast Casual  שיודעת להציע מגוון פתרונות (באמצעות תפריט עשיר) תוך הבנה עמוקה של צרכי הלקוחות,  לצד שירות מהיר (פסטה מוכנה בתוך כ 5 דקות פיצה משפחתית עד 10 דקות) עם חוויה קולינארית (מנות עשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר), באווירה שאינה מחייבת ובמחירים השווים לכל כיס".

וכן יש ארוחות ילדים 19 שקלים למשולש פיצה + טרופית + הפתעה /29 שקלים לפסטה ברוטב עגבניות + טרופית + הפתעה

טוב דיבורים, דיבורים ואיפה האוכל….

פיצות שטעמתי

מרגריטה קלאסיקו  עם רוטב עגבניות איטלקי ומוצרלה, זה הסטנדרטי, ומה שמיוחד זה הבצק שלהם, בכל הפיצות, בצק דק, טעים, קליל ואפוי כראוי.

פיצה 4 עונות עם רוטב עגבניות איטלקי ומוצרלה  הטופינג כאן הוא פטריות וזיתי קלמטה , מאוד טעימה.

פיצה אנטיפסטי, עם רוטב עגבניות איטלקי ומוצרלה מאוד מקורית עם ירקות אנטיפסטי כמו פלפלים, בטטה, חציל ואו גם קישוא, אחת הטעימות שאהבתי שם.

פיצה 4 גבינות עם רוטב עגבניות איטלקי ומוצרלה גבינת עיזים, בולגרית ופרמזן. כאן ממש חווים את הטעם של הגבינות.

ופיצה סיציליאנו עם עם רוטב עגבניות איטלקי ומוצרלה ריקוטה קישוא ובזיליקום.

לדעתי יש עוד כמה פיצות מאוד מגרות: כמו " קוזה נוסטרה" עם אנשובי וצלפים, ופיצה עם טונה.

בפסטות בחרתי לטעום פוסילי סיצילאנו עם רוטב מאפיוזו, זו הייתה הבחירה הכי מוצלחת בין הפסטות לטעמי האישי ( כי טעמתי לאחרים…מה לעשות ) זה מגיע עם רוטב של זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות איכותיות, בולגרית מלוחה, ושמן זית ובזיליקום. פשוט נפלא!

טעמתי ללאחרים ניוקי שפחות התחברתי, נימוח אבל לא עננים..,  מאידך הרביולי שטעמתי היו טובים

וגם הסלט שהגישו: סלט איכרים פנצנלה עם צלפים, פלפלים, עגבניות, מלפפונים, בצל ירוק וגם סגול, אפילו נענע ופטרוזיליה, כוסברה? גבינה בולגרית מלוחה ורוטב מדהים.

בקיצור התפוצצתי והתמוגגתי

קפה

ויצאתי בשירה:

הי ממבו ממבו סציליאנו

בוא בוא בוא

בוא לסצילאנו

יש כאן פיצות

יש גם פסטות וסלטים

ממבו סצילאנו

למה אין בראשון סניף

זה מביא לי את הסעיף

התארחתי בסניף תל אביב

רח בן יהודה 46

 

מסעדה כשרה

שתפו את הפוסט!