28 באפריל 2024 9:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספגטי נקניקיות בראטוורסט במיץ עגבניות

ספגטי נקניקיות בראטוורסט במיץ עגבניות

יש לי באתר מתכונים לנקניקיות בסגנונות שונים, אחת האהובות עלינו והנכד שלנו זה עם פתיתים, חיפשתי רעיון שטרם הכנתי ועלה לי ספגטי  עם נקניקיות במיץ עגבניות, ולא סתם מיץ עגבניות אלא האקסטרא דה שופרא: פולפה רוטב עגבניות חתוכות דק של "פסטה ריקו"

מדובר בכנות בשני מוצרים מעולים, הנקניקיות בראטוורסט של יחיעם טעימות מאוד. אלו נקניקיות בקר פרמיום בסגנון בווארי העוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים.הן מכילות תערובת בשרים מובחרת מבשר עוף, הודו ובקר והן עוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים. נקניקיות בראטוורסט מיועדות לצלייה במחבת או על האש, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן, והן מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המובילה של מעדני יחיעם. הטעם המעושן שלהם ממש גורמה.

והרוטב! כל אחד  אני מקווה מבין את ההבדל בין פולפה לבין רסק או מיץ עגבניות. העגבניות שמהן מייצרים גדלות באי סרדיניה האיטלקי במשך יותר מ -40 שנה. האדמה הסרדינית מטפחת עגבנייה מתוקה ללא שימוש בחומרי הדברה; העגבניות העסיסיות שגדלות באזור זה נותנות טעימה מהשמש האיטלקית. כל חומרי הגלם מגיעים אך ורק מהאזורים המתאימים היסטורית לגידול העגבניות, ובזכות המקצועיות והמיומנות של היצרנים והמיקרו אקלים המיוחד, שמבטיח את הלחות ואחוז המלח הנכון בשדות .לאחר שנאספו מהשדות הן מועברות מיד למפעל, שם הן מעובדות ונארזות תוך מספר שעות, תוך שמירה על הטעם ועל המאפיינים התזונתיים של הפרי הטרי. מגוון מוצרי העגבניות של ריקו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רטבים ומוצרי בסיס מעגבניות איכותיות וטעימות שמגיעות היישר מסרדיניה- איטליה. הטעם של הרוטב הזה דבר על עצמו, כבר הכנתי שעועית במיץ עגבניות ממנו ואפילו במיה. וכעת קינחתי במתכון הטעים הזה:

ספגטי נקניקיות בראטוורסט במיץ עגבניות

 

מרכיבים

חבילה של נקניקיות בראטוורסט יחיעם

חצי בקבוק לערך של רוטב עגבניות חתוכות של פסטה ריקו

חצי חבילה של ספגטיני או שליש  ( 200 גרם)

בצל בינוני קצוץ

4 שיני שום כתוש

פפריקה

פלפל שחור

אורגנו

רצוי בזיליקום

חצי כפית סוכר

מלח לפי הטעם

שמן זית

חצי כוס מים לרוטב

הכנה

נדרש או רצוי מחבת פסים.

ההכנה בשלבים:

ראשית מבשלים את הספגטי לפי ההוראות או איך שאוהבים.

שנית מכינים את הרוטב

מטגנים בצל בשמן זית, יוצרים את הפולפה מהבקבוק, מוסיפים שום כתוש ואת התבלינים.

יוצקים פנימה את המים מערבבים ומבשלים כ 20 דקות.

מכניסם פנימה את הפסטה ומערבבים וממתינים לנקניקיות

כעת מחממים מחבת ומטגנים בשמן זית את הנקניקיות תוך סיבוב לכל הצדדים.

מוציאים וחותכים לעיגולים. מצרפים את הנקניקיות לפסטה , מבשלים עד רתיחה דקותיים.

מגישים.

שתפו את הפוסט!