26 באפריל 2024 21:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רג'ינה בתחנה מסעדה של אוכל יהודי ישראלי כשרה למהדרין

??????????

 

מסעדת רג'ינה ממוקמת במבנה ארכיטקטוני לשימור מבנה מיוחד רומנטי שאסור לשנות במבנה  מהמאה ה-19. חומה ושער ברזל מקיפים את החצר הפנימית המעוטרת צמחייה ופרחים, ומסביבה חדרים מרוצפים ברצפת טרצו מצויירת ברוח התקופה, דלתות ותריסים אוטנטיים, שנדליירים (נברשות) ופריטים "של פעם". בירכתי הבית גינה קסומה, מרפסת ודשא – שהם פינה קסומה ושקטה בלב הכרך הגדול ומתחם התחנה אשר בלבו של הכרך, והכי חשוב מקפידים על מטבח כשר.

??????????

??????????

מסעדת רג'ינה מגישה אוכל יהודי ארץ ישראלי כשר למהדרין. המסעדה מנוהלת על ידי אבי ארבוב אדם דתי חרדי שמכניס חיים ורוח חדשה ברג'ינה בתחנה. האוכל מצויין אבל התפריט לא סגור כמו שאולי גם מי השף שם לא סגור הכל מרגיש לי ניסוי ותהייה ומשוב מהסועדים והמסעדה מלאה סועדים רובם אם כי לא כולם מהמגזר.

באנו לארוחה זוגית, באתר כאמור עדיין אין תפריט ועמדה בפני דילמה גדולה האם להזמין את זוגתי למנות שאני מכיר כמוצלחות או להתנסות במנות חדשות בחרתי בפשרה

ויתרתי על מנת הדגל האסאדו ( אתם אל תוותרו על זה 98 ₪) ואי ואי ואי איזה אסאדו מהסרטים הבשר רך נמס בפה עם השומן, בשר כשר לא פחות טעים מבשר לא כשר.

??????????

אבל בראשונות שמרתי לעצמי את העונג לטעום שוב מעדן הכבד עוף, ממרח כבד עוף המוגש עם ריבת בצל ושרי וסלטון עלי בייבי רענן. לא סתם אברהם קורא לזה מעדן ולא פטה, זה מעדן שהיה לי חבל להתחלק עם זוגתי…

??????????

??????????

לה הזמנתי את המאפה ממולא בשר בקיצור בורקס  רטרו ממולא בבשר טחון, בקיצור מאפה הבית – ממולא בבשר, צנוברים ועשבי תיבול מוגש לצד טחינה בסילאן וסלסלת עגבניות חרפרפה בגוון סחוג טעים.  לדעתי בפעם הקודמת התלהבתי יותר הוא לא היה מספיק קריספי אבל זו מנה גדולה והתחלקנו בה  ( תמורת חלק מהמעדן כבד) הרבה יותר מהבורקסים של חתונות , מדויק ועשיר בטעמו המתקתק משהו.

??????????

??????????

לעיקרית בחרנו פלטה בשרים זוגית.

רעייתי ראתה את הפלטה נבהלה, זו כמות הבשר שאנחנו אוכלים בשבוע, 2 סטייקים אנטריקוט, 3 סטייקים פרגיות, ושלושה נתחי חזה עוף על הגריל, ראשית אם צריך לשבח מישהו שם זה הגריל מן או השף, פעם ראשונה שמגישים לי חזה עוף פצצה, מדוייק בעשייה ובתיבול, אם הייתי יודע הייתי מזמין רק את זה! הפרגיות אליפות עסיסיות ועשויות מדוייק פשוט צל"ש לגריל מן . הסטייקים כנראה לא מתאימים לנו מעל גיל 70 היה לנו קשה להתמודד למרות שהיו במידת עשייה מדיום שומניים במידה מתאימה ועשויים לעילא ולעילא מדוייק. (280 ₪) המנה מוגשת גם עם תפוחי אדמה אפויים וגם צ'יפס, מבחינתי לוותר על הצ'יפס הסתמי ולתת מנה ירקנית לצד הפוטטוס המעולים.

??????????

??????????

??????????

קינוח "חלום לבן" מוס גבינה טבעונית על קראמבל אפוי וגנאש. (48 ₪) יציקה. לדעתי כיום כמו בעבר חייבים להכניס קונדיטורית מתמחה בקינוחים פרווה.

??????????

??????????

תשמעו זה מקום לארוחה רומנטית שהמבנה העתיק משרה בה אווירה מתאימה, יש בר משקאות שפינק אותי בשנדי המשקה באהוב עלי.

20200301_200024A

אני שמרן, אני לקוח נאמן של מסעדה ותמיד אני מזמין מה שאני מכיר אבל אני חייב לעדכן אתכן שיש עוד מנות שכדאי להזמין לפי הטעם האישי שלכם, כמו:

הפוקצ'ה החלומית של רג'ינה

??????????

 החציל השרוף וראיתי מנה של דג נא לחובבי בדגים הנאים וכמובן סלט השוק.

בעיקריות התפריט מגוון ממנות טבעוניות כמו מוסקה טבעונית או פסטה ארטישוק, במנות מהדגה כמו סלמון מעולה או פילה מוסר.

קרניבורים? חובבי בשר זה המקום, האסאדו, סטייקים של פרגיות או אנטריקוט, חזה עוף וכמובן המבורגר ושווארמה.

תבואו תטעמו ודווחו

מסעדת רג'ינה בתחנה הינה מסעדה כשרה למהדרין במתחם התחנה http://www.reginarest.co.il/

שתפו את הפוסט!