26 באפריל 2024 12:46
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine") הסיטקום זוכה האמי

הקומדיה זוכת ה"אמי" ו"גלובוס הזהב"

 

BrooklynNineNine_S4_Vert_Textless_LayeredKeyArt_REFERENCE
BrooklynNineNine_S4_Vert_Textless_LayeredKeyArt_REFERENCE

 

אנדי סמברג ואנדרה ברואר חוזרים לעונה רביעית של "ברוקלין תשע-תשע", הסיטקום המצליח של Fox

 

"ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine") היא סדרה קומית של רשת Fox מבית היוצר של המפיקים והתסריטאים זוכי ה"אמי" דן גור ומייקל שור ("מחלקת גנים ונוף"). הקומדיה המופרעת, שגרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" (הקומדיה הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר בקומדיה), שני פרסי "אמי" ופרס בחירת המבקרים, חוזרת לעונה רביעית שתשודר ב-HOT קומדי סנטרל.

 

"ברוקלין תשע-תשע" עוסקת בתחנת המשטרה הניו יורקית ובעיקר בכוכב העולה שלה, הבלש ג'ייק פרלטה (זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" אנדי סמברג, "סאטרדיי נייט לייב"), שמחזיק בשיא מעצרים ואגו ענק למרות שמעולם לא נאלץ לעבוד קשה מדי או להיצמד לחוקים. אחרי הגעתו של קצין חדש וקשוח לתחנה, הולט (זוכה ה"אמי" אנדרה ברואר, "רצח מאדום לשחור"), מעמדו של ג'ייק מתערער והוא נאלץ להיאבק על מקומו.

 

בעונה הרביעית, ג'ייק והולט נשלחים לפלורידה במסגרת התוכנית להגנת עדים, עד שחבריהם לתחנה יצליחו לעזור להם לתפוס את פיגיס. אדריאן חוזר ומחדש את הרומן שלו עם רוזה, אבל הם מבטלים את חתונתם ומחליטים לקחת את הזמן ולהכיר זה את זה. ג'ייק ואיימי עוברים לגור ביחד אחרי שהם מתערבים ביניהם מי יצליח לתפוס יותר פושעים נמלטים. העונה כוללת גם פרק קרוסאובר מיוחד עם "הבחורה החדשה", בו מתארחת זואי דשאנל ("500 ימים עם סאמר").

 

לצידם של ברואר וסמברג מככבים גם טרי קרוז ("כולם שונאים את כריס"), מליסה פומרו ("אחת שיודעת"), זוכה ה"סאג" ג'ו לו טרוליו ("רינו 911", "סופרבאד"), סטפני ביאטריז ("משפחה מודרנית") וצ'לסי פרטי ("מחלקת גנים ונוף").

 

גם העונה יגיעו להתארח בסדרה כוכבים רבים, בהם ראיין פיליפה ("משחקי פיתוי"), ניית'ן פיליון ("פיירפליי", "קאסל"), המועמדת ל"אמי"מאיה רודולף ("מסיבת רווקות", "סאטרדיי נייט לייב"), זוכת ה"אמי"ריאה פרלמן ("חופשי על הבר"), המועמד לאוסקר אריק רוברטס ("רכבת אל החופש"), קרייג רובינסון ("המשרד"), מרי לין רייסקוב ("24"), צ'ארלס בייקר ("שובר שורות") וג'ים או'הר ("מחלקת גנים ונוף").

 

החל מה-7.1, ראשון-חמישי ב-22:00 ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!