27 באפריל 2024 21:28
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההיסטוריה של העירום

ההיסטוריה של העירום בקולנוע

SKIN: A HISTORY OF NUDITY IN THE MOVIES

מ"קאובוי של חצות" ל-"50 גוונים של אפור": הסרט בוחן את תולדות השימוש בעירום בסרטים עלילתיים מימיו המוקדמים של הקולנוע וכיצד שינויים פוליטיים סוציולוגיים ואומנותיים השפיעו עליו.

תולדות העירום בקולנוע האמריקני, מהסרטים של חלוצי הקולנוע, להתחלת הצנזורה על עירום והמצאת שיטת הדירוג של האולפנים. החל מהמתירנות של שנות ה-60 וה-70, קומדיות הסקס לנוער בשנות ה-80 והחזרה לשמרנות בעקבות עליית תנועת ME TOO בימינו. כולל ראיונות עם מומחים, במאים, שחקנים ושחקניות.
ארה"ב 2020

שלישי 02.03, בשעה 22:00 ב-HOT8 ובHOTVO

 

כם משודר ביס :

עירום בקולנוע | Skin: The History of Nudity in the Movies  

בכורה: יום שלישי, 2.3, בשעה 22:00 ב-yes דוקו, ב-yesVOD וב-STINGTV. 

הסרט החדש, "עירום בקולנוע", סוקר את תולדות העירום בסרטים ההוליוודיים, החל מתקופת הסרט האילם ועד ימינו, ובוחן את השינויים במוסר, שהובילו לשימוש בעירום בסרטים, תוך שימת דגש על השפעות פוליטיות, סוציולוגיות ואמנותיות. הסרט עוסק בשורשיה הא-מורליים של הוליווד, בצנזורה ש"ניקתה" את הוליווד ועוקב אחר המהפכה שדחפה לשוויון מגדרי בסרטים העלילתיים של ימינו והקמת איגוד סרטי הקולנוע האמריקאי (MPAA).

אז איך שינה העירום את תרבות הקולנוע לאורך השנים ואיך נראות סצינות העירום בעידן ה-#METOO?

בהשתתפות מריאל המינגווי ואריק רוברטס ("Star 80"), קריסטין דה-בל ("אליס בארץ הפלאות"), קמיל קיטון ("אני יורקת על קברך") קן דוויטיאן ("בוראט"), שאנון אליזבת ("אמריקן פאי") ואחרים.

בימוי: דני וולף (ארה"ב, 2020)

 

שתפו את הפוסט!