27 באפריל 2024 8:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"זגורי אימפריה" ההשקה הנצפית ביותר של HOT בכל הזמנים שוברת שיאי צפייה

 

 

3,000,000 הזמנות ב-HOT VOD לתשעת הפרקים הראשונים בלבד

 

שבועיים בלבד לאחר עלייתה, ניתן להכריז כי הדרמה המדוברת "זגורי אימפריה" היא ההשקה החזקה ביותר בתולדות HOT, עם כ-3 מיליון צפיות ב-HOT VOD, הצלחה גדולה בדיגיטל ועשרות אלפי עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם

 

לאחר 9 פרקים בלבד, והדרמה החדשה והמדוברת של HOT, "זגורי אימפריה", רושמת הישג שאף סדרה לא השיגה לפניה, עם ההשקה הנצפית ביותר של HOT אי-פעם.

 

מנתוני הפתיחה עולה כי "זגורי אימפריה" זכתה לשיאי צפייה הן בערוץ HOT3 והן ב-HOT VOD. כ-3,000,000 הזמנות נעשו ב-HOT VOD לתשעת הפרקים הראשונים של "זגורי אימפריה" בלבד. בנוסף, היא הסדרה עם זינוק הפתיחה הגדול ביותר בעולמות הדיגיטל ועשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

 OHAD_ROMANO-9824

המבקרים חילקו מחמאות לסדרה החדשה. ב"הארץ" נכתב "סדרה מהנה ובעיקר טבעית מאוד, שיש בה הומור, עם ליהוק נהדר וחוש מידה". ב"פנאי פלוס" נכתב "פנינה קומית דרמטית מענגת. כיף טהור. סוערת, תוססת וסקסית. מעל לכל, הרושם הוא של אותנטיות. "זגורי" פשוט מצחיקה, מלאה בדיאלוגים שנונים. קשה לציין תצוגת משחק לא מוצלחת אחת. ובקיצור: בראבו". ב"Time Out" נכתב "אווירה שמחה, כתיבה חיננית וקאסט מעולה". ב"גלי צה"ל" נאמר "במילה אחת: יופי. הלוואי שהיו עושים יותר כאלו בטלוויזיה שלנו. "זגורי אימפריה" היא משב רוח מרענן על המסך הקטן. דרמה אנושית, מושקעת, בטוחה בעצמה, והיא גם עושה כיף בצפייה. מזמן לא ראיתי סדרה בטלוויזיה שלנו שפשוט בא לי להמשיך ולראות אותה". ב"Mako" נכתב "יש בה מספיק יצירתיות סיפורית וכישרון משחק כדי לגרום לנו להסתקרן. לזגורי יש כישרון ברור ובולט לספר סיפור. יש סיכוי טוב שגילינו כאן את אחד היוצרים העולם והמבטיחים של היצירה הטלוויזיונית המקומית". ב"וואלה" נכתב "יצירה טלוויזיונית חדשנית, מרעננת ומקורית. הפרויקט של זגורי הוא מרשים ומעורר הערכה בתנופה הדרמטית שלו. משהו חדש ומסעיר".

 

סדרת הדרמה, שיצר מאור זגורי, בכיכובם של עוז זהבי, נינט טייב ומשה איבגי, מגוללת את סיפורה של משפחת זגורי מבאר שבע, משפחה ברוכת ילדים, עצבים ואפילו כשפים, שנגררת למלחמה פנימית.

 

שמונה שנים אחרי שגורש ממשפחתו חוזר אביאל (עוז זהבי) לבית משפחת זגורי בבאר שבע, אליה הוזעק על ידי סבו הגוסס. ברגעיו האחרונים סוחט ממנו סבא פינטו נדר שיהפוך את חייו על פיהם. בתום ההלוויה של הסב, מוטלת קללה נוראית על המשפחה ובראשם אביאל. מעכשיו כל חלום שלא מתממש, כל מזל רע שפוקד את בני זגורי, הוא חלק מהקללה שיש למהר ולהסיר.

 

עד שובו של אביאל, החיים בבית זגורי התנהלו תחת שרביטו של אלברט (משה איבגי), אב המשפחה, שלא נותן לאף אחד מבניו לעזוב את הבית, ולא מרשה לאף-אחת מבנותיו להינשא. בני המשפחה – הורים, שמונה ילדים וסבתא, מתגוררים בבית אחד ומחזיקים בפלאפל השכונתי. הם ממזרים, מתוחכמים, גאוותניים. חתולי רחוב שיודעים איך להסתדר בכל מצב וחיים כמו מלכים, גם אם הם בקושי גומרים את החודש.

 

אביאל, קצין מצטיין בתותחנים, שנשלח בנעוריו לפנימייה ומאז ניתק כמעט לחלוטין קשר עם המשפחה, נאלץ להישאר בבית בלחץ אימו ויויאן (שרה פון שוורצה), שדורשת ממנו לקיים את הנדר ולהילחם בקללה.

חזרתו של אביאל קורעת את הבית מבפנים ומעמידה אותו בעימות חזיתי מול אביו ואחותו, הבת המועדפת אבישג (חן אמסלם), איתם יש לו סיפור לא סגור ומדמם. הנחמה היחידה שמוצא אביאל היא חידוש אהבת נעוריו הלא ממומשת עם ליזי (נינט טייב).

 

הקרע המשפחתי הופך את השכונה לשדה קרב, רק שבסוף היום, האויבים חוזרים לישון באותו בית קטן בו הם חולקים את השירותים, המיטות, האוכל, החגים והשבתות.

 

את "זגורי אימפריה" יצר מאור זגורי, אחד מהשמות הבולטים בעולם התיאטרון הישראלי בשנים האחרונות. הוא כתב 13 מחזות וביים 11 מהם, ביניהם "בתולים", "25", "הרדופים", "מישהו ימות בסוף" ו"נתתי לה חיי". כל הצגותיו זכו לשבחים ולפרסים, ביניהם פרס המחזאי של השנה ע"ש נסים אלוני, פרס ההצגה המצטיינת והבמאי הטוב ביותר בפסטיבל עכו, ופרס מחזאי השנה בטקס פרסי הפרינג'.

 

הקאסט המשובח כולל את: עוז זהבי, משה איבגי, נינט טייב, שרה פון-שוורצה, חן אמסלם, קובי מימון, יערה פלציג, מוריס כהן, יפית אסולין, חווה אורטמן ומגוון שחקנים חדשים ומבטיחים: ישראל אטיאס, אסף בן לולו, הילה הרוש, דניאל סבג, אייל שיקרצי ואבי מצליח.

 

חברת ההפקה:אולפני הרצליה

תסריטאי ראשי:אורי וייסברוד

 

"זגורי אימפריה" משודרת בימים שלישי- חמישי, בשעה 20:15, ב-HOT3 וב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!