26 באפריל 2024 17:35
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלמח 2 רק ב-yes 

פלמח 2 רק ב-yes

פלמח | עונה 2

כמו בעונה הראשונה, גם הפעם עלילת המתח המרכזית של העונה תהיה פעילותם של גיבורינו הנערים מול הבריטים, אשר תציב אותם במרכזם של כמה מהאירועים האמתיים והסוערים ביותר בין השנים 1946-1947 ביניהם הפריצה לכלא עכו והמאבק להבאת ספינת המעפילים אקסודוס ועוד.

הנערות והנערים יעמדו מול יריב בריטי חדש וחסר רחמים, שינסה לחבל בעיקר בהמלצת שליחי וועדה בינלאומית שמגיעה לישראל, שתפקידה הוא להמליץ על הקמת מדינה יהודית ולשקול מחדש את כל מה שהאמינו בו.

photo-by_aviya-farh
פלמח | עונה 1

במרכז העונה יתנהל מרדף אחר אוצר מסתורי שהוחבא בנגב ממש בימים האחרונים של מלחמת העולם הראשונה, כשהבריטים כבשו את הארץ, וכעת מבוקש בידי גורמים רבים שלא ברור על מי מהם לסמוך. החבורה תפגוש שוב במחתרת ניל"י.

לא פחות מכך, גיבורינו יחוו גם רגעי אושר גדולים ואהבות חדשות, הם יפגשו את הדמויות החדשות של העונה: טייסת נועזת ומצחיקה, לוחם לח"י במסע של נקמה וכפרה ונער מוכשר במיוחד שהגיע מ"שם".

פלמח | עונה 2

נפגוש שוב דמויות מיתולוגיות אמיתיות: יצחק רבין, מנחם בגין יגאל אלון ועוד, כשאליהם יצטרפו דמויות נוספות – החל מגולדה מאיר, בן גוריון, נתן אלתרמן וגם הנשיא לשעבר, ראובן ריבלין, יתארח העונה ויגלם את הנשיא הראשון חיים ויצמן.

שחקנים: אברהם ארנסון, אלונה סער, גל פרנק, טל גרושקה, יעל שלביה, לילי סימון איבגי, נאיה בינשטוק, נטע רוט, עומר חזן, אורי פפר, אריה הספרי, גל אמיתי, דינה סנדרסון, דנה סמו, עוז זהבי ועוד..

במאי: יהונתן בר אילן יוצרים: יהונתן בר אילו ועדן גוריון

פלמח 2: החל מה-22/07 בכורה ב- yes VOD Kids וב- STINGTV, והחל מה- 25.07 בערוץ Teennick  רק ב-yes 

פלמח | עונה 1

צילומים באדיבות YES

שתפו את הפוסט!