26 באפריל 2024 15:44
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לנדוור קפה עם טעם של עוד משיק סניף חדש במגדלי זיו

אבא שלי ז"ל היה תמיד מביא הביתה קפה לנדוור באריזות הישנות האלה.. ואומר שזה הקפה הכי טוב בארץ, לא "קניתי" את זה עד לביקור במפעל של קפה לנדוור בחולון. תעזבו את כל מה שאתם חושבים ( עלי) ופשוט תנסו לתת קרדיט ותנסו. אני ניסיתי את הקפה השחור לבוקר, ומאז לא נכנס אלי הביתה שום קפה שחור אחר!

את הקפה של לנדוור תשיגו בכל מרכול לדעתי, אבל תעצימו את החוויה בחנות הקפה החדשה של לנדוור במגדלי זיו ברמת החייל שנפתחה והושקה זה עתה.

גילוי נאות! אני לא מבין במכונות קפה, הייתי מוזמן להשקה והתרשמתי מאוד.

האמת רציתי לקנות מכונה אבל חוסר ההבנה שלי ( שלא כמו יעל או שונית) מנע ממני לרכוש מכונת קפה וגם המחיר. זה לא אסון גדול כשותים את הקפה המשובח של לנדוור, ומי שהפסיד שלא קניתי זה illy המשווק על ידי לנדוור. אבל קניתי שם .. מקינטה בריקה של  BIALETI ואני יכול להכין בה אספרסו מצוין עם קפה אספרסו גם הוא של לנדוור.

בחנות החדשה ניתן לרכוש כל מה שקשור לקפה מפולים, קפה, קפסולות וכל תוצרי הקפה וכן גם מכונות , ספלים ומערכות קפה, אביזרים נלווים, מקינטות ואפילו לבוא לטעום וללגום קפה.

אודות קפה לנדוו

חברת קפה לנדוור, הקיימת מאז 1919, הינה יצרנית הקפה הוותיקה בישראל והשנייה בגודלה בארץ. מפעל הקפה של לנדוור, הינו המשוכלל והמתקדם מסוגו בישראל. המפעל מייצר קפה איכותי מפולי הקפה הטובים בעולם. קפה לנדוור פועלת בשוק הקמעונאי דרך אסם – נסטלה, בשוק המקצועי הפונה לבתי קפה ומסעדות, בשוק המשרדי בפניה ישירה למשרדים ובשוק הפרטי באמצעות חנויות הקפה. בנוסף, קפה לנדוור הינה היבואנית הבלעדית לישראל של קפה illy האיטלקי, מותג האספרסו היוקרתי בעולם.

רשת קפה לנדוור, שהחלה פעילותה לפני כמעט עשור וכיום מונה 25 סניפים בכל רחבי הארץ.

השקת הסניף במגדלי זיו, ראול ולנברג 24, רמת החייל, תל אביב היא סמן דרך בהבנת הביקוש של הקהל הישראלי לקפה איכותי ומוצרים נלווים .

יחצ
יחצ

שתפו את הפוסט!