27 באפריל 2024 1:01
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאסטר שף עונה 2 הפתיחה

 

תכנית הטלויזיה  המצליחה ביותר בכל הזמנים " מאסטר שף " החלה היום באודישנים למשתתפים. זו לא רק תוכית אוכל רגילה, כאלו יש לנו המון, זו תכנית ריאליטי שיש בה נדבכים נוספים בדמות האנשים שמשתתפים בה הכישורים שלהם והסיפורים האישיים שלהם. כל החבילה ביחד עם השופטים שכל אחד מהם הוא מאסטר פיס בפני עצמו יוצרים תוכנית שאי אפשר לפספס או לזוז מהמסך אלא שבזמן הפרסומות רצים למטבח…

צילוםן יחצ

 

אז כדאי שנכיר את המתחרים היום

באדיבות מאקו

 

 משה ששון- בן 57 מנס- ציונה, מוסכניק, נשוי עם ארבעה ילדים בוגרים.

נולד וגדל בנס- ציונה, חי שם עד היום. גדל בבית עיראקי בנס ציונה, התאהב באוכל העיראקי כשנהג לעזור לאימו במטבח. ההורים גידלו עשרה ילדים ולא היה כסף והם אכלו הכול מהכול, עד היום יש לו חיבה מיוחדת לאיברים פנימיים.

משה ששון הוא מוסכניק עם חלום לפתוח מסעדה. הוא הביא עולם חדש למאסטר שף והיכה את השופטים ובטח את הצופים בתדהמה בעת שהצהיר שהפול שהגיש פול מקופסא! " צריך לתת פרנסה לאנשים עם קופסאות" כל כך אנטי טזה למה שנאמר שם ש " הבישול הוא שעושה את העסק" אבל התוכן של האיש הוא שהביא את השופטים להעביר אותו שלב.

 

צילום באדיבות מאקו

  זוהר ארנון- בן 83  ; גר במושב מעש; פנסיונר ; נשוי ואב ל-2 בנות ; ניצול שואה  

נולד בהונגריה בשנת 1928. בביתו בכפר, המטבח היה לב הבית וההתעסקות בבישול ותהליכי ההכנה שלו, על כל צורותיהן, הייתה כורח המציאות (כולל שחיטה, חביצת גבינות, עישון בשר ועוד). הוא אוהב לבשל אוכל ביתי, "לא פלצני". הוא מנסה לשחזר את המתכונים מביתו אימו שבכפר. הבנות שלו מגיעות כל יום לאכול מהאוכל שהוא מכין. הוא מצטנע מאוד לגבי כישוריו הקולינריים ומובך שמחמיאים לו- למרות שמצהיר שנהנה מאוד מכך. הוא מגיע למאסטר שף בשביל ללמוד.

את זהר ארנון כבר ראינו בפרומו לתכנית גם ראינו איך מיכל אנסקי מתרגשת ובוכה בעת שהגיש את הביצים הממולאות שלו " טוטו טויאש" אבל זו מנה טעימה שעושה לך שמח כל היום והוא עבר לשלב הבא.

 

אבי לוי-בן 35, גר בירושלים, עד לאחרונה עבד באולם אירועים בצפון, נשוי ואב לילד בן 8, וילד בן חודש.  גדל בירושלים בשכונת קטמון (בן כיתה של השפים רפי כהן ומשה אביב). אוכל תמיד ליווה אותו- בסירים על הפתיליות בבית ובלימודי המלונאות בביה"ס. בזמן שרפי כהן הפך לשף מופלא, אצלו הדברים התגלגלו קצת אחרת, והוא הידרדר לפשע. כיום הוא עובד על עצמו להתחיל את החיים מחדש.

אבי למעשה הביא שני דברים גלילות אנטריקוט ממולאות אספרגוס, אני בטוח שזה לא המאכל האהוב עליו אלא ניסיון להרשים את השופטים, אלא שהשופטים ( רושפלד) לא מתרשמים מהאנטריקוט כי זה לא גורמה , אבל מתרגשים מהכרוב ובצל כי זה אוכל של הבית מהאמא.

 

צילום באדיבות מאקו

אליהב שאשון -בן 28, מראשל"צ, רווק, מעצב אופנה ובעלים של בית אופנה לכלות.

גיי, שגדל מוקף נשים, עם אימא שלו, אחותו, דודה שלו וסבתא שלו. האוכל נמצא בוורידים של כל המשפחה – גם אימא שלו ואחותו מבשלות מצוין. עד לפני שנתיים היה המעצב הראשי של ניקי ופאריס הילטון, אבל החליט שזה לא בשבילו וחזר לארץ

הוא מטורף על כל הנשים בחייו ומאוהב בעבודתו. מאד אומנותי ויצירתי – כל הזמן עושה הקבלה בין ציור לאוכל.

אליהב הוא הכוכב של התכנית הוא הגיש קציצות מדג לוקוס שהוא קצץ ועטף בבצק פריך והכין רוטב חריימי ובקיצור הוא קצר שבחים מהשופטים " טעים בטירוף" ועבר ביג טיים

צילום באדיבות מאקו

המתכון שלו

http://www.mako.co.il/food-recipes/recipes_column-masterchef/Recipe-289c4a2f56cc031006.htm

 

 זהבה בן נעים- בת 46 מנתניה, גרושה ואימא ל- 2 ילדים ו- 3 נכדים- בתה אתל נפטרה בגיל 24 בתאונת דרכים ולה היו 3 ילדים – אותם זהבה מגדלת היום.

זהבה גדלה בבית חם להורים מרוקאים עם 7 אחים. הורים שלא היה להם כסף אך מעולם לא החסירו דבר מילדיהם- את האהבה הזאת היא מעבירה גם לילדיה. מבחינתה הילדים זה הדבר הכי חשוב שיש לה.

היא הבשלנית של השכונה בה היא חיה בנתניה אך מאז הטרגדיה משהו בה כבה.

היום היא רוצה להתעורר מחדש, להחזיר את הטמפרמנט "השכונתי" ולפתוח דף חדש. מבחינתה מאסטר שף זו הזדמנות לחיות שוב, להרשות לעצמה ליהנות ולהתנסות.

 

צילום באדיבות מאקו

זהבה הגישה טעמים אמיתיים של חציל ממולא במולרד קצוץ מתובל בסיפור עצוב מאוד

והכניסה שם גם שזיפים שנתנו טעם לחיים חדשים ואיך אמר אייל " בירקות … החציל הוא הרחם של העולם"  וזה כנראה היה באמת טעים והיא עברה

 המתכון שלה במאקו

http://www.mako.co.il/food-recipes/recipes_column-masterchef/Recipe-40703fd947cc031006.htm

 

  דני שמש- בן 56 מתל אביב, מנהל מכירות מוצרי חשמל, נשוי +3.

לדני שמש יש שתי אהבות בחיים: אוכל וכדורגל. דני משוגע על כדורגל- אוהד מושבע של הפועל תל אביב, לא מפספס אף משחק – גם בארץ, גם בחו"ל. כל השחקנים מכירים אותו, ולחלקם הוא אף מכר מוצרי חשמל.  דני מכיר כל מסעדה בישראל, ונוסע לטייל בעולם בעקבות מסעדות מישלין.  בצבא שירת בחיל הים בשארם א-שיח, שם התעסק רק בדיג – תפס דג בגובה 1.75. באירוסין שלו תפס דג 50 קילו – אפה אותו שלם בתוך מאפייה של פיתות בשכונת התקווה – אכלו ממנו קרוב ל100 איש. 

דני ניסה להביא אוכל של מסעדות עם אוכל של ימאים, כי המרק דגים שלו התחלק לאלו שאוהבים ואלו שלו אבל הייתה תמימות דעים שהקבב דגים על מקל קינמון זה לא זה וכך הוא הודח מהתכנית וימשיך לעודד את הפועל תל אביב.

 

קרן חדד-בת 37 מת"א, רווקה, עוסקת בנדל"ן.

גדלה בנאות אפקה להורים טריפוליטאים

עובדת בנדל"ן ונמצאת בתקופה של שינוי בחיים, על פרשת דרכים: עזבה את יפו כי החליטה שנמאס לה, העבודה מדשדשת ובישול זה הדבר שהיא מרגישה בו הכי חזקה.

עבדה בצרפת באולם אירועים והכינה להם סופגניות שהם אהבו מאד. כשראתה את העונה הקודמת התחילה לבשל לכולם, מה שגורם לה לחשוב על הסבה מקצועית. היא בטוחה בעצמה ויודעת שהיא טובה במה שהיא עושה. בעברה מלצרה במסעדה של יונתן רושפלד אך לא שרדה שם.

גם קרן שידעה מראש שיש לה מצע חריף ומוזר כנראה חשבה שאולי זה ירשים את השופטים , התעוזה שלה, אבל לא צלעות טלה לא חותכים דק כי זה מתייבש והמצע בכלל לא התחבר למנה והיא הודחה

 

מישהו יודע מתי הפרק הבא…

 וכרגיל איל שני הביא אותה בפרוזאיות שלו

צילום באדיבות מאקו

 

 

שתפו את הפוסט!