8 במאי 2024 6:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תן למילים לעשות בך המופע ה 40

תן  למילים לעשות בך המופע ה40

חולון, עיר הילדים האומנות והתרבות, אחד המוסדות המרכזים המון פעילויות זה המדיטק ובו גם התיאטרון והסינמטק. חבורת זמרים וזמרות איכותיים עושה שם מדי כחודש מופעים " תן למילים לגעת בך" המופע הקודם היה על תל אביב והוא היה קסום. הפעם הוא היה מעין מופע מסכם של שירי משוררים בעיקר.

שלומי שבן, ערן צור, אפרת גוש, יהלי סובול, אפרת בן צור, קרני פוסטל, אסף רוט ודרור קרן ביצעו את מיטב היצירות שהלחינו וביצעו במיוחד עבור הסדרה.

המופע חגג 40 מופעים במהלכם הולחנו יותר מ-200 שירי משוררים וטקסטים ספרותיים

לאורך המופעים נפגשו על במה אחת שירה וספרות, שחקנים ומוסיקאים, סופרים ומשוררים שהציגו ביצועים מקוריים, לחנים חדשים לטקסטים ספרותיים שנכתבו על ידי סופרים ומשוררים  ובהם: א.ב יהושע, עמוס עוז, אתגר קרת, דוד גרוסמן, מאיר ויזלטיר שאף נכחו במופע לכבודם.

 

אלון ספן המנכ"ל חרג ממנהגו ובירך על המופע וסיכם את פועלם וציין את 35 המושבים  עם שמות האומנים יידועי  השם שכבר הופיעו באולם.. : "תן למלים לעשות בך היא סדרה יוצאת דופן בנוף התרבותי. זו סדרה המצליחה להנציח עושר ספרותי ושירה באמצעות הלחנה ועיבודים מוסיקליים. משתתפי הסדרה מצליחים מדי מפגש להפיח חיים בטקסטים ולגרום לעוד ועוד קהל להתוודע לאוצר בלום של ספרות ושירה. אך טבעי שמופעים מסוג זה יתרחשו במדיטק, מתחם תרבות  יוצר, המשלב ספריה עשירה עם במה".

הנחה השחקן דרור קרן.

תעקבו אחרי הפעילויות שם כי זו חוויה תרבותית

שתפו את הפוסט!