26 באפריל 2024 9:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה השלישית של הדרמה הקומית "קשיחות הכרחית"

המועמד ל"אמי" ג'ון סטאמוס מצטרף לסדרה האהובה של רשת הכבלים "USA", בכיכובה של קאלי ת'ורן ("הסמויה", "רצח מאדום לשחור"), שהייתה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" וזכתה לממוצע של 4 מיליון צופים

 

"קשיחות הכרחית" ("Necessary Roughness") , סדרת הדרמה הקומית של רשת "USA" וחברת "Sony", נוצרה על-ידי ג'פרי ליבר ("אבודים") וקווין דאונינג ("The Sum of Us").

 Necessary Roughness 35

קהל רחב ונאמן של 4 מיליון איש צפו בעונתה השלישית של הסדרה, המבוססת על חוויותיה של הפסיכולוגית ד"ר דנה דאננפלסר, שעבדה עם קבוצת ה"ניו יורק ג'טס". לנעליה של דאננפלסר נכנסת השחקנית המוערכת קאלי ת'ורן, שכיכבה לאורך השנים בסדרות הנודעות "רצח מאדום לשחור", "הצילו" ו"הסמויה", והייתה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" על תפקידה ב"קשיחות הכרחית".

 

ג'ון סטאמוס, כוכב "צער גידול בנות" המיתולוגית (שצפויה לפי השמועות לשוב בקרוב למסכים) וכן "ER", מצטרף לצוות השחקנים של הסדרה. סטאמוס, שיככב השנה ב"Members Only" של רשת "ABC", היה מועמד ל"אמי" וזכה לכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. מלבד סטאמוס, מצטרפים העונה דיוויד אנדרס ("זהות בדויה") וקריסה לי סטייפלס ("90210").

 

העונה השלישית נפתחת כחצי שנה לאחר משחק הפלייאוף של ה"ניו יורק הוקס". לאור שינויים גדולים בקבוצה, ד"ר דני ומאט (מארק בלוקס, "באפי ציידת הערפדים", "חיילים היינו") שוקלים מחדש את עתידם המקצועי, בעוד טי קיי (מיקד ברוקס, "עקרות בית נואשות") מתקשה להתמודד עם המאמן החדש.

 

אחרי היעדרות ארוכה, ניקו (סקוט כהן, "ג'יה" ובקרוב בסרטה החדש של קריסטן סטיוארט) חוזר לסבך את חייה של ד"ר דני עוד יותר. הוא מציג בפניה את קונור מקליין (סטאמוס), שיחד עם טרוי קטלר (אנדרס), מפעיל את סוכנות הייצוג החזקה "V3". על סמך ההצלחה שלה עם ה"הוקס", לד"ר דני מוצעת עבודה מבטיחה בסוכנות, שעשויה להוות עליית מדרגה מקצועית עבורה, אך באיזה מחיר?

 

"קשיחות הכרחית" עוקבת אחר ד"ר דני סנטינו, גרושה טרייה מלונג איילנד, שמקבלת עבודה כמטפלת של קבוצת פוטבול מקצועית. לא מוערכת בתחילה, דני מצליחה מעבר לכל דמיון ובמהרה מוצאת את עצמה מחוזרת על-ידי קליינטים מהשורה הראשונה. אתלטים, מוזיקאים, פוליטיקאים ועוד אנשים תחת אור הזרקורים, כולם ברגעי משבר, דורשים את שיטת הטיפול הייחודית שלה. כאם חד-הורית רווקה, המגדלת שני נערים, הקליניקה החדשה שלה גוזלת מחיר כבד מחייה האישיים. אך העובדה שהיא משנה חיי אחרים לטובה מניעה את דני להתמיד בקריירה החדשה שלה.

 

לצדה של ת'ורן, מככבים בסדרה מארק בלוקס, ג'ון סטאמוס, דיוויד אנדרס, סקוט כהן, מיקד ברוקס,האנה מרקס ("הנמלטות"), פטריק ג'ונסון, אמנדה דטמר ("אני, אתה והוא") וקונסטה טומיי ("פרובידנס").

 

לתפקידי אורח מגיעים פוץ' הול ("ריי דונובן"), גרג פינליי ("סודות ההתבגרות"), רפאל סברג' ("שעשועים מסוכנים"), סם פייג' ("בית הקלפים"), סינקה וולס ("זאב צעיר"), אוטומן ריזר ("האו.סי"), גרסל בובווה ("NYPD Blue"), דיוויד אנדרוז ("שליחות קטלנית 3") וג'ואנה בריידי ("באה בקלות").

 

החל מה-6.11, ימי חמישי, בשעה 19:00, ב-HOT3

שתפו את הפוסט!