19 במרץ 2024 4:21

דון ג'ובני מאת מוצרט בביצוע זמרי מיתר אופרה סטודיו

סולני מיתר אופרה סטודיו של האופרה הישראלית בהרכב מלא
בהפקת אופרה זעירה:

דון ג'ובני מאת מוצרט
הפקה בבימוי חלקי, חדשה, צעירה ותוססת

7 באפריל בשעה 20:30 | אולם ויקס , מכון ויצמן, רחובות
9 באפריל  בשעה 20:30 | מרכז פליציה בלומנטל, תל אביב

זמרי מיתר אופרה סטודיו – דור העתיד של האופרה הישראלית, בהפקה בימתית מודרנית ובועטת לאופרה "דון ג'ובני" מאת וולפגנג אמדאוס מוצרט. בבימויה של שירית לי- וויס ובניצוחו וניהולו המוסיקלי של דוד זבה. בשילוב בוגר האופרה סטודיו, עודד רייך בתפקיד הראשי.
עוד משתתפים סולני מיתר האופרה סטודיו: יאיר פולישוק בתפקיד לפורלו, גוני כנעני בתפקיד דונה אנה, טל ברגמן בתפקיד דונה אלווירה, איתן דרורי בתפקיד דון אוטביו, דניאלה סקורקה בתפקיד צרלינה, יעקב סטיז'אק בתפקיד קומנדטורה ואנטון אלכסייב בתפקיד מזטו.
ההפקה תעלה בליווי פסנתר וחמישיית כלי מיתר מתוך תזמורת סימפונט רעננה.

המופעים יתקיימו ביום ב' , ה-7 באפריל בשעה 20:30 באולם ויקס , מכון ויצמן ברחובות,ו-ביום ד',ה- 9 באפריל  בשעה 20:30 , במרכז פליציה בלומנטל, תל אביב

 

צילומים יוסי צבקר

האופרה האלמותית "דון ג'ובני" מאת מוצרט, עוסקת במאבק בין המינים, במרכזה ניצבת דמותו של המאהב דון ג'ובני , אשר כבש קרוב ל-2000 נשים במסעותיו  ואינו בוחל בדבר, עד שנשותיו הפגועות רודפות את הרשע הכריזמטי כדי לעצור  אותו במסעו ההרסני ,עד שבסופו של דבר בא על עונשו.

האופרה סטודיו נתמך על ידי קרן משפחת צבי ועפרה מיתר, אגודת הידידים הבריטים של האופרה הישראלית, ליאורה גולדמן לזכרה של אמה, אהובה (לילי) גולדמן, לאומי בנקאות פרטית, רחל ובני בירמן, הלן ופטר סימפסון, קרן משפחת קאהן לסיוע הומניטרי, משפחת דומקא לזכרו של אליעזר דומקא ומשפחת זכאי לזכרו של פנחס (פיני) זכאי.

דון ג'ובני מאת מוצרט

יום שני, 7 באפריל בשעה 20:30 | אולם ויקס, מכון ויצמן רחובות
יום רביעי , 9 באפריל , בשעה 20:30 | מרכז פליציה בלומנטל, תל אביב
(המופע בתל – אביב בליווי פסנתר בלבד)

מחירי כרטיסים: 60/50 ₪

לכרטיסים – רחובות : 08-9343185 | ת"א:  03-620118

שתפו את הפוסט!