26 באפריל 2024 8:15
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בורגר סאלון ראשון לציון יש גם מקסיקני

??????????

מסעדת הבורגרים המשובחת "בורגר סאלון" כבר מתקרבת לחגוג שנתיים להקמתה בראשון לציון. מדובר במסעדת המבורגרים מבית לימוזין אשר נחשבת לאחת ממסעדות הבשרים הטובות בארץ. את הבשר למסעדה ולרשת ההמבורגרים הם מביאים מחוות הגידול שבבעלותם, חוות מרעה בת 3000 דונם בעמק יזרעאל בה בעלי החיים זוכים לתנאי מחיה מצוינים ונהנים ממרעה חופשי בשדות וביערות של עמק יזרעאל.

הוויילד-בורגר עשוי כולו מ 100%  בשר בקר טרי שמקורו בחווה שבלב הירוק של עמק יזרעאל. כדי להבטיח את ההמבורגר הכי טרי, הכי איכותי והכי טעים בעולם, נתחי הבשר מגיעים לסניפי בורגר סאלון כשהם ארוזים ברשת, (ללא מגע של ניילון), וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה.
בבורגר סאלון, הבשר נטחן בקצבייה של כל סניף, לנגד עיניהם של הלקוחות, על ידי גריל-מן מיומן ומקצועי ומונח בתוך לחמניות שאותן אופים במקום!

 ??????????

אם אתה נאמן לאמת שלך והולך איתה, בלי לסבך אותה עם כימיקלים ועם פטנטים, מתקבל המבורגר מצוין, כי זה הכוח של המזון הזה – הפשטות שלו. אומרים בעלי הרשת

 

כאן בבורגר סאלון, הבשר הוא טרי טרי והוא נטחן מנתחים מול עינך, לא עוד המבורגרים קפואים המגיעים לרשתות מזון מהיר וכאלו, אלא ממש צולים לך את ההמבורגר מבשר טרי.

 ??????????

כעת בחודש דצמבר יש חגיגה מקסיקנית,ברשת בורגר סאלון השיקו המבורגר חדש לרגל חודש דצמבר, wild בורגר גבינה 160 גר' בתוספת גוואקמולה פיקנטי וירקות טריים, מוגש עם צ'יפס טורטייה מתובל. עלות המנה 58 ₪ (במקום 66 ₪). חשוב לציין כי המחיר הנ"ל תקף לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, ההצטרפות למועדון היא ללא עלות וניתן להצטרף דרך הורדת האפליקציה. ההטבה תקפה עד ה-31.12.

 20171212_140939

הלכנו לטעום , כי מי יכול להתאפק…..

 ??????????

שיהיה ברור ההמבורגר WILD של בורגר סאלון לא צריך שום תוספות הוא טעים ומעולה גם ככה….

התוספת של אבוקדו או גוואקומילי על הלחמניה רק מעדנת את הטעם ומוסיפה מרקם מיוחד. לדעתי אפשר היה להשלים את מקסיקו עם פנכה של צ'יפולטה ואז זה היה ממש מושלם. את התוספת של טורטיות לא ממש הערצתי הן לא מספיק פריכות. מזל ששמו לנו צלחת צ'יפס שהיה מושלם.

גם בענין זה יש לי הערב, תתקדמו אנחנו גם רוצים פוטטוס או הום פרייז…

יש כל מיני תוספות להמבורגר, אני בחרתי בפלפלים קלויים ואסאדו, טעים אבל פעם הבאה אני מזמין עם ביצה,

 ??????????

לסיכום ההמבורגר פצצה!!! הכי טוב בסביבה!!

 

רעייתי בחרה בגרסה הבריאה והיא המבורגר הודו, ( יש גם פרגיות, סלמון וצמחי…) היא הזמינה עם טבעות בצל שגם הן ראויות לציון גבוה.

 ??????????

20171212_141800AZ

ביקשנו גם סלט סאלון חזה עוף מוקפץ עם פטריות ברוטב ברביקיו, על מצע חסה, כרוב סגול, בצל סגול, עגבניות שרי, גזר, קולרבי, מלפפון וכרוב לבן ברוטב ויניגרט.. זה בעצם מנה במקום ההמבורגר, יש המון פרגית והמון סלט והמון רוטב…

 ??????????

??????????

אם הזכרתי רטבים בורגר סאלון השקיעה זה חודש ימים רטבים חדשים ממש מצוינים שהם מייבאים מבלגיה ואפשר לקנות במקום בסביבות 50 שקל בערך. הרטבים מטריפים ומשגעים את החך בטעמים נוספים חדשים ומעניקים להמבורגר להיות החגיגה של הסועד.

 20171212_141323A

20171212_141210A

לא היה מקום לקינוח, לקחנו איתנו לדרך…

 

בקיצור אחרי כמעט שנתיים חזרתי לבורגר סאלון וממש אהבתי את המקום.

 

עכשיו שאני מסתכל בצילומים אני נעשה רעב… חייב לחזור לשם.

 

בורגר סאלון – ראשון לציון

כתובת: תחנת דלק פז נחלת יהודה,

שעות פתיחה: 11:00-23:00.

טל': 1-700-705-715 שלוחה 6.

 

 

לפרטים נוספים, מבצעים, תפריט ואת רשימת הסניפים ניתן למצוא באתר האינטרנט www.burgersaloon.co.il ובטלפון 1-700-705-715.

שעות הפתיחה בכל הסניפים, בכל ימות השבוע כולל שישבת הן בין 11:00 ל-23:00. לא כשר.

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!