27 באפריל 2024 7:18
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גד MORNING המבצע של גד שיעשה לך את הבוקר

 

 

 

אני לא זקוק לאירוע של "מחלבות גד" על מנת להכיר את המוצרים. הם נקנים על ידי כמעט בכל קניה בנוסף למוצרים ממחלבות אחרות. בדרך כלל אנחנו צורכים בבית את הלאבנה עם זעתר של גד, את האיירן והצ'יזיקי. ההפתעה שלי  הייתה שבני המשפחה העדיפו את הגבינה הבולגרית שהייתה בחבילת השי להכרת המוצרים מאשר את הבולגרית המעודנת של מחלבה אחרת, ואתם יודעים מה אני מניח הם צודקים.

 

אבל האירוע שהוזמנתי אליו לקפה "זליק" בגבעתיים לא היה להכרת המוצרים אלא להכרת מבצע ארוחת הבוקר שיוצאת לכ 60 מסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ.

ומה שזכה להערכתי המיוחדת היא שקפה " זליק " אירח מסעדנים אחרים להכרת המבצע והם הגישו את המוצרים שלהם בקפה. בעולם התחרותי שאנו חיים זה באמת מוערך.

 

ארוחת הבוקר נחשבת לארוחה החשובה ביותר ליום. היא הנותנת את הערנות היא נותנת אנרגיה ועל פי הגמרא והרמב"ם היא החשובה ביום. אז מה יותר טוב מארוחת מלכים בבוקר במחיר שווה לכל נפש?

 

בקפה "זליק" רק דגמנו מעט מהארוחות המוצעות ב60 המקומות. והשתתפו בדגימה,

כמובן קפה "זליק" עצמו, " מתוקה" ללוש" בתל מונד. כמו כן נכחו במקום השף טל כהן שף מחלבות גד ועוד, השף ברק בז'רנו מקפה זליק, ועוד.

 

המיוחד בארוחות הבוקר של גד מורנינג זה המנות המיוחדות שהשפים פיתחו לקראת המבצע וכך יש לנו ב60 מקומות כ 250 מנות מיוחדות המבוססות על המוצרים של "גד" . זאת ועוד לקוראי ידיעות אחרונות יש כל יום קופון  המאפשר

את ארוחת הבוקר השנייה ( הזוגית) בחצי המחיר.

אז קודם כל גילוי נאות: אני מעולם לא אכלתי ארוחת בוקר מחוץ לבית או בית מלון.

שנית: הייתי אורח המקום באירוע שאורגן על ידי "גלעד תקשורת" בניצוחה של האלופה כנרת!

 

וכרגיל אחרי כל הבלהבלה וכל הקיטורים שזו פרסומת אז אכתוב מה אכלתי ומה היה לי סבבה ומה פחות ( אם היה ). אתם הקוראים תחליטו אם ללכת על זה ואם הייתי הטיפוס של ארוחות בוקר אני אומר לכם שלא הייתי מפסיד את זה.

 

פתחנו בדפי בצק פילו אפויים בתנור וממולאים בגבינת ריקוטה גד,גבינה בולגרית גד,גבינת שמנת גד,גבינת עזים גד עם עלי תרד מוקפצים ביין לבן ושום ומעל חלמון.

המנה הזו מוגשת עם סלט ירוק של שורשים ומחירה 39 ₪   היא מוגשת בקפה "זליק" בגבעתיים ( יש חניון בתשלום ממול) מנה מאוד מעניינת, החלמון משדרג המון אולם חסר בה איזה שהוא עוקץ נוסף, אולם היא מנה טובה מאוד שפתח לכם את הבוקר עם שירה, אני ממליץ ללוות אותה עם כוס איירן של גד וזה יהיה סוף הדרך או תחילתו של יום מוצלח.

 

את מתוקה כבר פגשתי בארוחת הבוקר הנפלאה שערכו לנו ( הבלוגרים ) בסיור ביד מרדכי. כאן הם הגישו בניצוחה של השפית מירי ארזי ארוחת בוקר בלקני: מאפה פילו קראנצ'י במילוי פטריות, תפו"א ובצל מוקרם במוצרלה גד, מוגש עם ביצה קשה, ירקות פרוסים עם שמן זית, זעתר וגבינת פטה, סלסלת מיקס לחמים וחמאה, לצידו משקה יוגורט איירן ושתייה חמה לבחירה מחיר ארוחת בוקר כזו הוא 45 ₪

היא אגב מלווה עם שתייה.

אמנם גם מנה זו מבוססת על פילו שהולך ותופס את המקום של בצק העלים רווי המרגרינה המילוי מאוד טעים אבל כמו כל פילו היא מתפרקת להמון חלקים קראנצ'ים… אני הייתי מעדיף אותה על צ'יזיקי.

 

אם כבר אנו במתוקה מנה נוספת שהיא הגישה הייתה מבחינתי השוס של הערב:

קיש גבינות ותרד עם ביצת עין, מוגש עם סלט ירוק, יוגורט צזיקי וגבינה בולגרית.

אני מאד אוהב קישים המבנה של הקיש עם התרד הגבינות החלמון והצנובר ממש הרמוניה של טעמים. המנה הזו בין היקרות שבמבצע ומחירה 65 ₪ כשהיא מלווה בסלט ירוק ושתייה לבחירה.

 

המנה השנייה שקפה זליק הגישו הייתה גם עם גבינות ותרד אולם כאן הגישו שקשוקה ירוקה 2 ביצי עין בתבשיל תרד מוקרם בגבינת פיקרינו גד מוגש עם סלט ירוק וג'בטה. לדעתי התרד קפוא, אולם זה לא מוריד מטעמו אולם אני אוהב שהחלמון נוזלי ולא מוצק, במנה שקיבלנו באגף שלנו החלמון היה מוצק וחבל.

המנה מוגשת עם ג'בטה אשר לדעתי מעט שמן זית בבצק היה מעלה אותה מ" לחם לבן באפיית בית" לגבטה! – 46 ₪

כעת למנות של השפית דותן מקפה קונדיטוריה "ללוש" מתל מונד.

המנה של הפרנצ' טוסט, חלת בריוש בבלילת ביצים ושמנת מתוקה, מלווה בקונפי אגסים ביין אדום, מוגש עם קרם פרש. הזכירה לי נשכחות , נוסטלגיה של בוקר שבת בבית אימא. אבל זה לא יותר מפרנצ' טוסט! משובח כל שיהיה, מה שכן הקונפי אגסים יאמי יאמי משדרג! 42 ₪

 

המנה השנייה היא אחד השיאים שהתענגתי עליהם מדובר במאפה צרפתי "שיבלי" כשמו של כפר צרפתי בחבל בורגונדי. המאפה עשוי מבצק קרואסון, ממולא בגבינת עזים. בקפה ללוש שבלי מוגש עם סלט ירוק ברוטב ויניגרט רימונים בליווי שתייה חמה/קרה. הבצק מעולה , ממש מדליה ולא מגבינת עיזים. 47 ₪ לתענוג הזה.

 

10 ימים ימשך המבצע הזה אשר יתחיל ב 16.2 ויסתיים ב 26.2 ואני שואל את עצמי או מיי גוד למה להסתיים ?? למה באמת לא להמשיך את החזון של גבינות גד להגיש גבינות משובחות ומאכלי גבינה וארוחות בוקר טעימות כאלו. לגד הפתרון.

 

מבין המוצרים שקיבלנו בשי אני יכול להמליץ על גבינת הברי פקאן ( מקווה שישאירו לי )

מהמיני מוצרלה כבר הכנתי סלט קפרזה… ואת החלומי עדיין לא ניסיתי..וכן הבולגרית חציה נאכל וחציה נכנס לתוך פשטידת פטריות משגעת.

בדיוק לפני שבוע היינו בקפה פורט בקסריה והשף מספר לנו שהם משתתפים במבצע.

כעת עם כל רשימת המקומות שאני רוצה לאכול ארוחת בוקר של גד מורנינג כנראה אני צריך חופשה של שבוע…

ואתם יודעים מה פרסומת או לא פרסומת יש מבצעים שכיף לקדם אותם כי הם ראויים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!