26 באפריל 2024 9:23
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקומה ה11 בסיטי סנטר בעזריאלי ארוחה עסקית שמתאימה לך

 

היום כבר לא צריך לנסוע לניו יורק על מנת לסעוד בדאון טאון במסעדת יוקרה.מגדלי עזריאלי מספקים לצרכן הישראלי את כל מבוקשו בנושא של קניות, וכעת מסעדת הקומה ה11 הממוקמת במלון קראון פלזה סיטי סנטר הממוקם במגדלים מאפשרת ארוחה עסקית ברמה גבוהה המתאימה גם לך ולא רק לאנשי עסקים.

 

ברור שיש מסעדות שמציעות עיסקיות ב45 שקל, ובטח יש כל מיני מסעדות בעזריאלי,

אבל מה שמבדל אותן מהמסעדה בקומה ה11 ברור לכל אחד. ולא נפרט אלא נאמר שמדובר כאן במסעדת שף, ובאוכל גורמה  מחומרים טריים ומשובחים, והמנות? על זה באנו לדבר על המנות.

 

על מנת לבחון את טיב ואיכות המנות הגענו כמה מהבלוגרים מובילי הדיעה בנושאי אוכל, מסעדות ולייף סטייל לטעום ולקבל הסברים משף המלון אייל רוזנברג.

 

צילום איה וינד

על מנת שיהיה ברור וחובת גילוי נאות, הייתי אורח של המסעדה.

על מנת שיהיה עוד יותר ברור המנות שהוגשו נו הן המנות שמוגשות לסועדים, אנחנו התחלקנו טעמנו ובטח כל אחד ירשום לפי טעמו, החוויה שלו ודעתו.

מחיר הארוחה העסקית הוא 99 שקל והוא כול מנה ראשונה ומנה עיקרית, אנחנו טעמנו גם מתפריט הקינוחים.

 

מנת פתיחה

סביצ'ה סלמון מוגש עם בגט קלוי וקרם לימון , מדובר במנה נאה של סביצ'ה סלמון טרי. למרות שאני מעדיף סביצ'ה מדג ים כמו פלמידה או אנטיאס הסלמון השתלב מצויין בסביצ'ה. הוא גם השתלב בסלט הצבעוני שהכיל פלפלים נבטים, עלי בייבי ועוד

כך שמי שמזמין מנה כזו כבר לא צריך סלט מצד שני המנה פותחת את התיאבון..

 

 

קרפצ'יו מולארד בחרו במסעדה לקרוא למעין "שבלול" בשר מולארד משובח, אבל מבחינתי המנה לא עוברת את הגדרת ה" קרפציו" , היא מזכירה לי מנה איטלקית מסוימת בצורת ההגשה אבל שונה. על כל פנים המנה מוגשת על אספרגוס קלוי בוינגרט תפוזים וצ'ילי וטעמו של המולארד הוא בין עוף ים לבין בשר עדין, למי שאוהב.

 

הסינטה הכבושה הייתה מבחינתי הרבה יותר קרובה להגדרה " קרפצ'יו " זו מנה מנצחת, כל כך מנצחת שמכל הצלחות שהיו על השולחן בקושי דגמתי שתי פרוסות ואחת בזכותה של איבי דאגה לי. היא מוגשת בפשטות מסוימת שמדגישה את הבשר הטעים עם עסיס עגבניות וזיתים. אני אמנם הייתי בוחר את הסביצ'ה אבל מי שלא אוהב סביצ'ה זו המנה בשבילו.

 

אם אתם שניים ואחד מבני הזוג אוהב סלט ( כמו רעייתי ) אז יש סלט ירקות טרי טרי ומיוחד ואני התרשמתי מהחסה שממש רק נקטפה. גם החיתוך של המלפפון הירוק לפרוסות של סירות שרוקנו מהגרעינים והתיבול עם נענע ופטרוזיליה נתן לו תאץ'

 

הסלט השני שיש בו פיצוחים מבחר חסות ,שלל פיצוחים קלויים עם וניגרט מיוחד היה מעולה ואילו לא פחדתי "לאכול את האוכל" של האוכל הייתי מחסל קערה שלמה בכיף.

 

המנות הראשונות מלוות בלחם הבית פוקצ'ה עם מטבל של טפנאד זיתים, שמן זית ובלסמיקו, ומטבל עגבניות , יאמי רק לא להתמלא עם לחם, כן.

 

ובמנות הראשונות דגמתי גם שקשוקה ירוקה. או בעצם ביצה עין עשויה בדיוק כמו שצריך, על מצע של עלי מנגולד וכרישה מוגש בליווי צנימים מנה נאה מיוחדת ומשביעה בהחלט.

צילום איה וינד

 

יש במנות הראשונות  גם כנפי עוף מושחמות ברוטב ברביקיו , לא דגמנו את המנה.

אישית כנפי עוף זה דבר שאני אוהב לאכול בבית עם הידיים.

ומה בעיקריות? הרי העיקר זה להשאיר מקום לעיקריות לא?

סטייק אנטריקוט ליגה ראשונה פשוט לוקח את המסעדות של ניו יורק בסיבוב!

הסטייק צלוי באסכלה פירה תפוחי אדמה,בצל קלוי ואספרגוס, והשף מוכיח שאפשר פירה מעולה גם בל חמאה ושמנת. ( כן המסעדה כשרה ). מידת העשייה שלו הייתה כל כך מדויקת והבשר רך אבל נותן את התחושה שאתה לועס סטייק כאשר רוטב הפלפלת נותן טעם רב ועשיר. אם אתם בעניין של סטייקים לכו על זה ( כבר עשיתם דיל טוב בארוחה).

 

מנת בשר בקר נוספת היא שיפוד סינטה בציפוי ברביקיו מוגש עם פירה תפו"א, צרובה בתבלינים כמו קייג'ן,ועשבי טיבול כמו רוזמרין, אורגנו וטימין. מנה נאה אבל טיפה יבשה אם כי משובחת וכדאית למי שאוהב בשר רזה וטעים.

 

עוד מנה בשרית מיוחדת היא הקציצות הבולגריות שהשף לא מוכן לגלות את הסוד שלהן. מדובר בקציצות עגל בסגנון בולגרי מוגשות עם סלט חצילים ומג'דרה. למי שאוהב קציצות סגנון קבב עשיר בטעמים זו מנה טובה ומשביעה גם היא.

 

לא כולם אוהבים בשר בקר אז לאלו יש שיפודי פרגיות מושחמים מוגשים עם סלט קריספי בתחמיץ אסיאתי ההגשה היא על שפודי יקיטורי מה שמדגיש את הטעם האסייתי המשובח שלהם. מדת העשייה בדיוק כמו שאני אוהב עשוי ועסיסי.

המנה מוגשת על סלט פלפלים ונבטים צבעוני כמו זה שהסביצ'ה מונח עליו אז קחו בחשבון בבחירת המנות.

 

שתי מנות הדג היו בחירה טובה גם היא

פילה סלמון צרוב וסלסה עגבניות,פירה תפו"א ופלפל שושקה קלוי מבחינת גודל מנה בהחלט כמות טובה אולם אילו היה פחות דקה על הפלנצה או בתנור היה יוצא  מעולה.

אין זה אומר שלא אכלתי עוד ועוד כי הדג היה עשוי טעים והייתה לו עסיסיות מהסלטון שרי שעיטר אותו.

 

דג הבורי בליווי שמן זית ,עשבי תיבול ומיץ לימון מוגש עם תפו"א צלויים ואפונה סינית. אם לדרג את המנות אז זו באה אצלי בחשבון מיד אחי הסטייק, או אם זו ארוחה של זוג והזוגה כנו שלי מעדיפה דג זו בחירה מעולה. פשוט מושלם. מה הסוד אני שואל את השף אייל רוזנברג? 10 שניות על פלנצ'ה לוהטת 5 דקות בתנור.

 

אלו המנות אותן דגמנו אולם במבחר יש עוד מנות מהן אני יכול להמליץ על ההמבורגר אותו טעמתי ודירגתי את ההגשה כמקום ראשון בארץ.

 

צילום איה וינד

יש "קלאב סנדוויץ" פרוסות לחם גרעינים, חזה עוף, עגבנייה, חזה אווז מעושן, ביצה קשה. אני מעדיף אוכל אמיתי…

ולאוהבי הפסטה פסטה ריגטוני בציר ירקות ,עגבניות שרי,אספרגוס ,פטריות ובצל אדום

 

צילום איה וינד

וכן יש שניצל. מה יש לכם מהשניצל? ילדים באים לעסקית?

 

הקינוחים לא כלולים בעסקית וחבל כי יש כמה דברים חדשים ומעולים

נכון יש את האגוזי שכבות מוס נוגט עם רוטב טופי אותו כבר אכלתי שם כמה פעמים.

 

עוגת השוקולד החמה נכשלה אצלי כי לא היה שום דבר נוזלי  בתוכה

 

אולם שערות קדאיף אפויות מוגשות עם קרם קוקוס וגלידת וניל רום צימוקים זו מנה סוף הדרך. שווה ועוד איך שווה ( 35 ₪ )

 

מנה נוספת שהיא פאי קרם שקדים עם אננס היתה טוויסט מעניין ומוצלח מאוד.

על התפריט אומר שף מלון קראון פלזה סיטי סנטר עזריאלי, אייל רוזנברג, בן 41:

"בניית התפריט למסעדת  הקומה ה-11" היוותה עבורי אתגר שכן המסעדה אינה בעלת סגנון מסוים,  היא פועלת בבית מלון וישנה מגבלת כשרות. התפריט שבניתי מותאם לאופי המלון ולחלל בו פועלת המסעדה מתוך מטרה להעניק ללקוחות חוויה קולינרית המורכבת מרמת מזון גבוהה כמו גם מאיכות השרות המאפשרת ללקוח תנאים נוחים לקיום פגישות עסקיות כמו גם לארוחות פרטיות".

 

מסעדת "הקומה ה – 11" הינה מסעדת גורמה כשרה, במלון העסקים קראון פלזה סיטי סנטר במרכז עזריאלי, המציעה אלטרנטיבה של חו"ל במרחק של דקות נסיעה מהבית. המקום, העיצוב, הנוף והאוכל, יוצרים חוויה אקסקלוסיבית  ייחודית. "הקומה ה – 11" מהווה מקום בילוי ללקוחות עסקים ולא עסקיים כאחד המבקשים ליהנות מאוכל טוב, אווירה יוקרתית ומעוצבת, שירות מקצועי, ונוף אורבאני של העיר תל אביב.

 

מתאים לי

שתפו את הפוסט!