27 באפריל 2024 5:06
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חינאוי בוצ'ר שופ יפו

הרומן שלי עם רחוב קדם ביפו החל עוד בבית הספר היסודי עת קראו לרחוב- רחוב 60 …..מאז עברו המון שנים דונולו נעלם מהמפה אבל הנוף לא השתנה, הנוף הזה של הים, השקט, עושים לך חשק.

ערב פסח כעת, ואנשים שמבינים בבשר מגיעים לחינאוי בוצ'ר שופ ביפו ואו בסניפים האחרים שלה, כיוון שכאן התחיל הכל…

הכל התחיל כאן ברחוב 60 עת ב 1892 סבא נגיב חינאוי החל למכור בדיוק כאן בשרים, מקררים לא היו אז, אבל בלוקים של קרח היו וגם שליש.

שנים חלפו ההורים סבא נגיב וסבתא בדיעה נפטרו והבן אליאס אביב של מיודענו, נגיב המשיך את המסורת וזה טבעי שהבן נגיב ימשיך את השושלת.

נגיב הקים את הרשת הזו " חינאוי בוצר שופ " שכוללת חנות משותפת לסניף אחר של המשפחה ברח קרליבך 25 בתל אביב ועודד סניף משלו בהרצליה פיתוח  החושלים 6.

לקראת ערב החג החלטתי שזה הזמן הכי מתאים לי לבקר…

אין רגע שאנשים לא עוצרים את המכונית ונכנסים לקנות, הקצבים סבלניים ומאזינים וגם נותנים טיפים מה כדאי ומה להכין מאיזה נתח. יש עופות וחלקי עופות, ויש את הטלאים המפורסמים של חינאוי ששמעם נדד למרחקים, ויש את הבקר. הכל בשחיטה כשרה.

כמעט אין מישהו שלא קונה את תערובת הבשרים עם הנוסחה הסודית של הקבב, כן זו גם התערובת שיכולה להיות בסיס מצוין לסינייה, אבל זה רק למבינים בדבר..

מי שמבין בבשרים גם יבין שסינטה משויישת מפרה מבכירה זה אוצר, או שפיץ שייטל וחלקים אחוריים כמו כף ואווזית, כאן תמצאו את כל הנתחים, כן גם אנטריקוט מיושן וגם פילה. מרלן רעייתו של נגיב המליצה לי על שריר, ואם אתם זוכרים גם הכנתי את המתכון שלה לטאג'ין שריר וירקות,  אבל אני גם ממליץ לכם לחג על שוק טלה  וגם על קדירת שייטל אבל אני בטוח שאתם כבר נעולים על תפריט, אז אולי תקפצו לאחד הסניפים תבחנו את הבשרים, תתייעצו ותפתיעו את האורחים.

בחנות תמצאו גם מעדנים, יינות מהיקבים שאני אוהב כמו יקב לוריא…ועוד

בשרים זה לא משהו של לראותם בלבד, אז נגיב שאירח אותי הכין תערובת של קבב ולכבודי העשיר אותה בצנוברים, נתחים של טלה מהשוק ונתחים של" נתח קצבים" וקפצנו 2 מטר לגריל של דני . אין עשן בלי אש, והעשן הביא המון לקוחות לשם, אבל אני רק ישבתי ובלסתי בלי סוף.

אגב כדאי לכם להצטרף לדף החברים של חינאוי בפייסבוק https://www.facebook.com/hinnawi.friends?ref=hl

בא לכם לקרוא על הרומן שלי עם רחוב 60 כאן

שתפו את הפוסט!