27 באפריל 2024 6:34
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טחינה מעולה בהמלצה מיוחדת ליום העצמאות ולכל יום

טחינה  זה אחד המוצרים הבריאים ביותר שאנחנו צורכים בבית יום יום, בתקופה זו שיצאו כל כך הרבה כתבות על טחינה חשוב לצרוך אותה מבית טוב ואמין כמו זו של משק לין:

טחינה אתיופית-משומשום מלא טרום מונבט

 IMG_4367

הטחינה האתיופית של "משק לין" מיוצרת משומשום אתיופי מלא ומובחר בתהליך ייצור ייחודי המעשיר את הזירעון בוויטמינים ואנזימים החיוניים לבנייה וחיזוק העצם אצל ילדים ומבוגרים, ולמניעתאוסטאופורוזיס. מקורו של השומשום ממנו עושים את הטחינה של משק לין הוא באתיופיה, בעיקר מהאזור הצפוני של המדינה הנקרא Humera, אשר מצטיין בגידולי השומשום שלו. כמובן שהטחינה הגולמית המלאה היא טבעית לחלוטין ללא תוספות כלשהן, עשירה בסידן, מגנזיום וברזל ודלה בנתרן. האדמה של שדות הגידול השומשום באתיופיה עשירה במינרלים טבעיים כגון סידן, ברזל, מגנזיום, טיטניום, אשלגן ועוד. המינרלים הללו מתרכזים בקליפה של גרגירי השומשום המלאים.

 

 

 

תהליך הייצור של הטחינה האתיופית

תהליך היצור כולל שטיפה במים נקיים מספר פעמים ,השרייה ארוכה במים לצורך ניקוי הגרגרים משאריות אדמה ואבק, ולאחר מכן ייבוש בחום נמוך וטחינה עדינה של הגרגירים עם קליפתם בשיטה המסורתית באבן ריחיים. ההשריה נעשית במים נקיים ללא מלח וללא חומרים כימיים. במהלך ההשריה הארוכה נוצר תהליך של טרום הנבטה, כלומר השלב שלפני הופעתו של הנבט. תהליך זה שומר על טעמו המרוכז והמשובח של השומשום הטבעי .

 

 

כשרות- רבנות מודיעין, בדץ רובין

 

הוראות הכנה: לערבב בהדרגה מים קרים עם הטחינה ביחס של 1:1 עד לקבלת המרקם הרצוי.

לתבל לפי הטעם במיץ לימון, מלח ,שום,פלפל. ניתן להשתמש במוצר גם בצורתו הגולמית

 

שתי טחינות אלו מהוות מזון איכותי ומזין, הן נקיות מחומרים משמרים וצבעי מאכל ומיוצרות בתהליכי עיבוד מינימאליים.

שתפו את הפוסט!