29 באפריל 2024 17:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאיזה שוק יגיע המנצח? כוכבי השווקים מגיעים לתחרות באטיליו

מאיזה שוק יגיע המנצח? כוכבי השווקים מגיעים לתחרות באטיליו

שף מיכאל כץ קרדיט גלעד ארצי

לראשונה בישראל, מיזם של אטיליו, בית הספר לבישול, בשיתוף מגזין האוכל. אלו ישיקו ראליטי רשת של תחרות בישול בין כוכבי האוכל רחוב המובילים והצבעוניים של ישראל כדוגמת: יוסי פרייאנטה מחלת השניצל של ישתבח משוק הכרמל, הקצב ואיש הבשר הידוע בשארה חינוואי, השווארמה של גרטי, איתי הג'ינג'י מהחומוס של ג'ינג'י, מלכת הבשר והתבלינים אפרת פרנצ'סקה, גורי הג'חנון המעופף משוק מחנה יהודה, לוקאס מהאמפנדס המפורסם בשוק מחנה יהודה, לילי הגרוזנית משוק הכרמל, חיימיקו מהפריקסה של חיימיקו ועוד דמויות מובילות ומעניינות. הפרק הראשון יעלה ב25/6, יום ראשון, בשעה 12:00. התחרות תתקיים בבית הספר אטיליו.

מיכאל כץ ודג שלם קרדיט יוסי מויאל

כוכבי האוכל הרחוב יתחרו במשימה אחת שתינתן מהשף של השפים מיכאל כץ )אשר חנך תחתיו שפים מובילים במדינה כדוגמת אסף גרניט). כץ, מבעלי בית הספר לבישול המקצועי החדש אטיליו, יחד עם שפים מובילים בארץ גם יטעם את המנות, ישפוט ויכריז על הזוכה. התוכנית תפורסם ברשת האינטרנט ובנכסים הדיגיטליים. בכל פרק ישתתפו "כוכבי אוכל רחוב" שונים אשר יתחרו זה בזה.

תמונת אווירה אטיליו קרדיט יוסי מויאל

 

מיכאל כץ קרדיט יוסי מויאל – Copy

בית הספר היוקרתי לבישול, אטיליו (Attilio ) , הוקם בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקלים במרכז ההייטק החדש של אור יהודה והושק בספטמבר האחרון. בית הספר הוקם על ידי שף מיכאל כץ שלימד בעברו כמורה מן המניין בבית הספר היוקרתי ״קורדון בלו״ שבאנגליה והיה השף הראשי של קבוצת מסעדות אדום, מסעדת חבה ומסעדת מיכאל אנדרו , והיזם הקולינרי צי׳קו קרוליצקי – יועץ כלכלי וקולינרי.

אטיליו – בית ספר לבישול

03-6887337

יוני נתניהו 4, אור יהודה

https://www.attilio.co.il/

כשר – רבנות אור יהודה

 

 

שתפו את הפוסט!