2 במאי 2024 0:57
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאיר בייגל: או בייגלה עושים מהלב

 

בייגל עם חור או בלי חור זה לא עניין פשוט, אבל כאשר עושים אותו באהבה ובאיכות זה כבר סיפור אחר….

הזדמן לי לבקר עם קבוצת בלוגרים בעיקר בלוגרית רעשניות במיוחד במפעל קטן, שקט ומיוחד שבו מייצרים את הבייגל וכמה מוצרים נוספים. מה שאומר שהייתי אורח המפעל.

מפעל מאיר בייגל נמצא באור עקיבה, תחילת דרכו הייתה ברמת השרון אולם עם המשברים והרצון להתפתח ולתת מוצר טוב מחד ומאידך להעמיד את החברה על הרגליים. המפעל עבר לאור עקיבא.

המהלך הזה של העברת המפעל הסתיים ב 2010 וכעת זה הזמן להשקתו על ידי בלוגרים. אני לא בטוח שמנהלי החברה הבינו מה המשמעות של בלוגרים, אבל כעת הם מבינים. מאידך הבלוגרים שלנו למדו פרק בתעשייה, בציונות, בכלכלה ומסחר. כי להקים מפעל באור עקיבה משמעותו לא רק מענקי איזור פיתוח , אלא פרנסה לתושבי איזור פיתוח ( סחבק ניהל מפעל בקרית שמונה חמש שנים והוא מבין בזה קצת).

מפעל זה לא רק שטח, קירות ואנשים. זה טכנולוגיה, זה השקעת הנשמה במוצרים ופיתוחם וזה מאבק כלכלי יומיומי להישרדות מחד ושגשוג מאידך. והמעל הזה המליח בעזרת החזון הזה ומימושו ובהשקעות אדירות של משאבים להגיע מנתח שוק של 2% במשבר לנתח שוק עכשווי של 25% וחזון לממש מהר 30% מנתח השוק.

מאיר וגלעד

איך עושים זאת? את המכונות והטכנולוגיה אי אפשר לצלם או לפרט. אבל לשמוע את גלעד, מנהל החברה או כל תואר שייקח לו, האיש תעשיין נכנס עם כל הראש שלו לתוך ענין השיקום והשקיע את כספו ואת המשאבים האנושיים שיש לו על מנת להבריא את המפעל וכך בהשקעה של 10 מליון ₪ הצליח כעת לומר לנו שיקמתי את המפעל והוא נמצא על מסלול של הצלחה. הצלחה שהביאה לגידול בנתח השוק ולשליטה מלאה בשוק הגרסיני ולדעתי עם המוצר החדש ה"שטוחלה"  המתחרים יתחילו לזוז על הכסא באי נוחות.

 

כסף לא מביא הבראה והצלחה, רק רצון טוב של כל הצדדים, השקעה של פיתוח, הצבת יעדים, התאמה לתקני איכות מחמירים והחדרת האיכות לתוך קווי היצור ולמוצר הסופי כל אלו יכולים להגיש לצרכן מוצרים איכותיים במחיר סביר והוגן.

וכאשר יש צרכנים מרוצים יש פרנסה לעובדים ורווחים למנהלים.

בשולחן הדיונים התכבדנו בכמה מהמוצרים ובעיקר בשטוחלה שכבש אותנו בסערה. במפעל ראינו את קו הייצור שמייצר את החור של הבייגלה וראינו איך חברה עם 45 עובדים לערך במשמרות ללא הפסקה מגישות לנו מוצרי איכות  ללא פשרות ובמחיר הוגן.

 

על מנת שנחווה את הטעמים ונבין על מה מדברים ציידו אותנו במזוודת טרולי מלאה מוצרים כשי וגם התנסות להכרה עם המוצר ובתוכה :

 

גריסיני, אותם לחמים איטלקיים יבשים המגיעים בצורת מקלונים.

זהו מתאבן איטלקי קלאסי וכיף להגיש אותו לאורחים עם מטבלים.

 

בייגלה מלח ובייגלה שומשום

בייגלה עם חור ובייגלה עם שמיניות באוויר…

 

שטוחלה מלח ושטוחלה שומשום, ברגע שתתחילו לכרסם לא תפסיקו…. מוצא איכותי מדהים. החטיף החדש שלי ושלך.

 

פירורי גרסיני המוצר שיהפוך כל שניצל למדהים…

 

 עוד ממוצרי החברה בצילומי יח"צ:

שתפו את הפוסט!