26 באפריל 2024 11:27
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון כפר גלעדי המקום לנופש בשבילך ובשבילי

קיץ, כולם נוהרים לצפון, בורחים מהחום, מהלחות, מחפשים מקום שיהיה כיף לילדים וקרוב לכל האטרקציות בצפון.

מלון כפר גלעדי המשודרג והמשופץ נותן תשובה הולמת לצורך הזה, ולא רק בקיץ כי הוא מתאים גם לימי החורף כאחת התחנות מהן ניתן להגיע לחרמון לרמת הגולן או לטייל בגליל ובאביב מפלים והנהרות והאטרקציות הקורצות. לכן שמחתי מאוד להזמנה להתארח במלון.

פעם לפני המון שנים הייתי כאן, זה היה בית הארחה, היה שונה. כיום כל הניהול הוא על ידי אנשי מקצוע, השירות הקבלה הניקיון בחדרים, האחזקה והתחזוקה הכל ראוי כאן לציון מיוחד. לדוגמא איך שנכנסתי לחדר חיברתי מכשיר חשמלי שהפיל את החשמל רק צלצלנו לקבלה והופיעו שני אנשי אחזקה שאלו מה קרה  ותוך דקה חזר החשמל. זו באמת רק דוגמה קטנה. בשעות  הערב האינטרנט זחל.. צלצלתי מיד הופיע טכנאי והכל שב למהירות סבירה.

החדר די מרווח, נעים, עם מרפסת שהאוויר הגלילי הנכנס ממנה זה משהו שצריך למלא בצנצנות ולהביא למרכז.

מה היה חסר לי ? מעמד למזוודות, וכן אני אוהב אמבט כאן היה מקלחון שהזכיר לי קטע מהסרט עבודה ערבית בו אמג'ד בא למקלחת של יהודים ומקנא בזרם המים, זרם מים אדיר יש כאם, מה הוא בא מהמפלים? תענוג וכל המקלחון משודרג למילה האחרונה של הנוחיות.

למלון 160 חדרים כולל סוויטות בוטיק ב7 מבנים מיוחדים הנושאים שמות של אנשי האומה. אני הייתי אורח המלון, קיבלתי חדר רגיל שניתן לחבר אותו ם דלת משוטפת לחדר נוסף, קצת מפריע לפעמים. אבל בסך הכל שטחי המלון הירוקים, המבנים המבטיחים חוסר צפיפות, אינטימיות והרגשה נעימה ונוחה בעצם מבטיחים הנאה מהחופשה. בטח משפחות עם ילדים יאהבו את המרחבים הציבוריים והמדשאות.

למלון שתי בריכות שחיה ממש אולימפיות, בריכה מקורה בקומת הספא בה יש חדרי טיפולים, חדר כושר וסאונה. ובבריכה עצמה מסלולי שחיה סיבוביים ושטח שחיה ללא שחיינים וילדים.

הבריכה התחתונה משקיפה על נוף הגולן והגליל העליון ונדרש קצת מאמץ להגיע, אישית היה לי נח בברכה העליונה המקורה.

בחדר האוכל פגשתי את שף אריק ז'ינו אשר יחד עם רונן לנדה מנהל המזון והמשקאות  וצוות אדיב ומקסים מגישים ארוחות טעימות ובסוף השבוע בכלל חגיגה, אבל גם באמצ"ש האוכל טוב מאוד ( אני במיוחד מזמין חופשות של רביעי וסופ"ש על מנת לבחון התנהלות נכונה של חדרי האוכל לאחר כמה נפילות) בארוחת הערב ביום רביעי לדוגמה היה מבחר של סלטים טריים וכמובן פלפלים חריפים על האש , אריסה, חומוס וטחינה וירקות להרכבה עצמית עם רטבים באמת מבחר ענק. היו מרקים ועוף עם זיתים כמו שאני אוהב ומעורב ירושלמי בלאפה, דג סול מטוגן ודג מושט בתנור ותוספות כולל קוסקוס ( לא התבלבלת שף?) וחזה עוף, שניצלים וסוגי אורז. גזרת הקינחים הייתה חלשה לטעמי אולם מצאתי עוגת תפוחים בטעם של פעם. בקיצור צריך מנוף וגרר לצאת מהחדר אוכל.

ארוחות הבוקר זו בהחלט חגיגה סוגי ביצים ושקשוקות, ואם תרצה חביתת ירק או ביציה זה יגיע אליך לשולחן. מלווח, מאפים ובורקסים ועוד ועוד. ירקות וסלטים ומבחר גבינות משובחות. דג מלוח ודג כבוש ( אפשר ורצוי להעשיר את דגת הבוקר).כמובן דגני בוקר ויוגורטים ושתיה חמה וקרה ועוד

את ארוחת הסופ"ש – חמישי צילמתי שתתרשמו, אני מאוד אהבתי את העוף בטאבון, הקבב ועוד ועוד

בשישי בבוקר השף אריק מכין בריק יש גם עמדה של וואפל וספינג'  וכמובן סלטים גבינות משובחות ובמיוחד אציין את הברי אגוזים וכל החגיגה של שקשוקות ביצים מלאווח מאפים, ועוד ועוד..

מכאן תצאו רק מרוצים ושבעים ועוד מידה בבגדים…

בדרך כל בסופי השבוע מקיימים כאן אירועים בנושאים שונים, כגון קולינריה, בין היתר התארח כאן אייל לביא ועוד שפים ידועים. סופרים ומשוררים כמו אתגר קרת, סדנאות של צילום וערבי יין שמארחים יקבים ועוד. לא משעמם כאן אף רגע.

בימים שהייתי בערבי חמישי הייתה שירה בציבור וקריוקי בכיף. וערב אחד מטורף של ג'אנגלינג שסחף את הילדים וההורים.

כפי שציינתי המיקום של המלון ממש קלאסי, הא קרוב לאתרי הקייקים, קרוב למטולה, לרכבל למנרה ועוד, לי הוא שימש נקודת יציאה לכמה מפגשים קולינריים ויקבים בצפון ממש שיגעון.

שתפו את הפוסט!